Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
En verder moet je een beetje beter leren trollen. Citaat:
Je acties hebben nu eenmaal invloed op wat andere mensen van je denken. Maar gelukkig zijn wij slechts een paar vreemden op een forum, dus hoef je je er niets van aan te trekken! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kom gewoon opdagen in je duurste kledij, beetje SWAG hier en daar. Laat wat briefjes, meer dan normaal, in je portefeuille zitten. (Een paar 20's en 50's zou normaal voldoende moeten zijn.) Kortom, laat zien dat je geld hebt en er niet voor vreest om het uit te geven. Als je dit geheel nog een beetje afmaakt met een leuke boner in je broek kunnen de meeste wijven zich niet meer weerhouden. Ik denk dat dit dan ook wel ineens duidelijk zal maken aan dat hopeloos gedrocht dat je er geen relatie mee wilt - denk ik dan. En ja, truth or dare kan helpen om de verlegen meisjes ertussen ook mee te laten doen. Zodra iemand "doen" pakt, is het in de pocket ![]() Good luck & have fun |
![]() |
|
![]() |
PS: Kijk wel eerst uit dat er geen draken tussen zitten. Indien dit wel het geval is, probeer hen zo snel mogelijk eruit te werken. Dit kan variëren van pilletjes in hun drank tot simpelweg knock-out slagen, je kan hier vrijwel elke richting mee uitgaan - sinds de meeste van die lelijkaards toch niet echt geliefd zijn, zelfs niet bij de vriendinnen.
Good luck, en zeker niet vergeten je condooms thuis te laten. Veel plezanter zonder, en na de daad is het toch jou probleem niet meer! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja is wel een goed plan. Was al van plan om paar flessen drank mee te nemen om het wat gezelliger te maken. Uiteraard black label voor mij en zij wouden passoa :')
Zodra iemand doen kiest ja dan zit het inderdaad in de pocket. Eerst beetje dronken proberen te krijgen. Als ik daar gewoon bezig ga met mijn chick en de andere meiden die gaan dan zitten kijken. Dus ja vraag ook wel of ze gewoon mee willen doen. Leuker voor iedereen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Algemeen geweten is dat de vrouw het zwakkere geslacht is, met als gevolg ze bijlange na niet zoveel drank kunnen verduren. Als je dit in combinatie met het lage IQ van de vrouw neemt, weten ze niet wanneer ze moeten stoppen. Met als gevolg ze oftewel je nieuwe SWAG-shirt helemaal onderkotsen, of ze liggen levenloos op de grond. (Hoewel dit laatste misschien net een pluspunt is.. Laatst gewijzigd op 19-01-2013 om 12:39. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit: Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|