Advertentie | |
|
![]() |
|
wat een gezeur...
Nirvana is/was best heel geniaal... ![]() Voor mij heel belangrijk dat hele kurt gebeuren... ![]() Dat hoeven jullie nog niet te vinden, maar diej mensen hier die de zooi lopen af te zeiken ![]() Als je compleet niks met Nirvana hebt, reageer dan niet op dees topic. Wat heb je er aan omte zeuren en eigenlijk een beetje mensen te beledigen....als het je toch niej boeit.... ![]() ![]() ![]() OKEE OKEE IK ZWIJG AL ![]()
||
Citaat:
![]() ik ga 't wel lezen. |
![]() |
||
![]() |
Volgens mij id het idd You've got no right wat uitgebracht word. Opzich een best koel nr. Als jet wilt horen, je kunt het gwn downloaden hoor...
Citaat:
Of het goed is dat het uitgebracht wordt... Tsja... Het is natuurlijk wel leuk, maar veel nieuwe nummers zullen er niet opstaan. Practisch alle niet uitgebrachte nummers zijn te downloaden, en met 1 niet uitgebracht nummer is het dus qua inhouyd ook niet echt speciaal denk ik. Meer een echt collector's item. Maar in feite is dit hetzelfde als From the muddy banks of the Wiskah, dat is ook 2jaar na Kurt's dood uitgebracht, en wordt ook gerekend tot een album van ze. Het enige vervelende van dit alles vind ik dat de opbrengst naar de platenmaatschappij en Courtney Love gaat. Tsja, wil je zoiets toevertrouwen aan iemand die op de dag na Kurt's dood het hele publiek "Asshole" tegen em liet roepen? (ook dit fragment kun je downloaden, als Courtney die kurt's brief voorleest) Over die dagboeken: Totaal mee oneens. Het lijkt me geweldig om te lezen, maar het zou me een enorm kut-gevoel geven om het te lezen. (ik ga het dan ook niet lezen) Het is iets persoonlijks van iemand, iemand die het volgens mij nou juist nodig had om te schrijven, en dit ook persoonlijk te houden. Belachelijk zoals ik al zei, gaat alleen ten goede aan "geldwolf Courtney Love". Als Dave en Kris er iets aan hebben: prima, zij verdienen het tenminste, en waren/zijn volgens mij niet op geld uit... In een paar woorden: een rotstreek voor Kurt Cobain...
|
Verwijderd
|
Het nummer wat dus uitgebracht gaat worden staat op Outcesticide 5, het laatste nummer van die cd..
Het eheft wel wat weg van een nummer van Tool [Stinkfist].. Alleen Nirvana klinkt beter > ![]() En ik zou dat dagboek ook graag wiollen lezen, maar ik vind het veel belangrijker dat de geheimen van Kurt, ook van kurt blijven.. Dat gedoe van Courtney over die vbrief waar ze stukken op leest stata op de eerste Outcesticide CD. Het laatste nummer, het heet Courtney's Eulogy. Het ze zegt idd vaak dat Kurt een asshole is etc, alleen dat doet ze ook bij d'r eigen concerten :/ I don't know, I don't know.. Laat Kurt gewoon met rust ![]() |
![]() |
|
Ik ben wel voor het uitbrengen van het nummer / de cd.
Zelf heb ik een tijdje wel veel Nirvana geluisterd, maar dat is nu een beetje overgegeaan.. heb wel veel cd's hier thuis. ookal luister ik geen (of in elk geval nauwelijks) meer Nirvana, die interesse blijft wel. Dus de dagboeken van Kurt en de cd zullen wel in mijn handen komen, ik ben benieuwd. Waarom zou je het ook niet uitbrengen'? Omdat Kurt zelfmoord pleegt moet het beeld van Nirvana zo blijven zoals hij het achtergelaten heeft?
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ook al is iemand dood.. Je moet die persoon toch blijven respecteren, door z'n geheimen te vertellen doe je dat niet... En juist omdat hij dood is moet Nirvana blijven zoals het is... |
![]() |
|
Over Dave Grohl gesproken, mochten mensen zijn drumkunsten nog willen bewonderen: koop het nieuwe album van Queens of The Stoneage! Dan heb je direct ook nog een fantastisch album in huis
![]() ff on-topic: ze doen maar, bij elke dode artiest wordt naderhand unreleased materiaal uitgebracht. Het is leuk voor de fans. Opmerkingen als: "Toen Kurt Cobain dood ging stierf Nirvana voor mij ook" zijn in deze context eigenlijk niet zo relevant aangezien het nummer niet na Kurt's dood is geschreven. Geniet gewoon van dat nummer zou k zeggen.
Laatst gewijzigd op 06-09-2002 om 13:45. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Franz Ferdinand vivelafete! | 103 | 07-03-2004 22:51 | |
Muziek |
Tijdloze 100 van Stubru zozze | 28 | 28-12-2003 10:35 | |
Muziek |
Schaamteloos, welke cd's heb je ook EvilEgbert | 155 | 17-12-2003 08:50 | |
Muziek |
>> Tupac - betterdayz << Het nieuwe album komt eraan!!!! styles J | 257 | 13-12-2002 18:37 | |
Muziek |
[tip] the Vines J-roen | 5 | 03-08-2002 17:10 | |
Muziek |
Tenacious D!!!! IEMOW-KOR | 6 | 30-07-2002 19:40 |