Citaat:
Dwarfie schreef:
Wat moet iemand van 15 of 16 jaar met een OV als hij of zij in vrijwel iedere "grote stad" in de omgeving naar een mbo kan? Iemand van 17 jaar die van het VWO af komt en naar een universiteit gaat die meestal veel verder weg is dan een mbo is in die ene maand dat hij of zij het zonder OV moet doen al meer geld kwijt is dan een mbo'er in een heel jaar?
|
Is onzin omdat er bijna geen enkele stad is die op z'n minst de helft aan het scala mbo opleidingen te bieden heefd. Wat dus betekend dat je toch moet rijzen. Wat moeten als die studenten die van ver komen en dus op kamers gaan met een ov, die gaan toch wle in de buurt wonen en in het weekeind naar huis, dan is je ov toch niet geldig dus mischien voor hun zelfs minder nodig. Nee gewoon evenveel nodig, ik dnek dat er net zo veel mbo'ers als hbo'ers in hun woonplaats naar school gaan als dat ze moeten rijzen (dnek aan echt andere stad) om bij hun school te komen.
Betaald elk jaar 1000 Euro om van Enschede naar Almelo te gaan voor school en ik doe dus mbo.
Mijn moeder krijgt absoluut niks meer aan finacieringen nu ik mbo doe dan daarvoor.
en toch zitten er extra kosten aan verbonden, nu niet alleen lesgeld, boeken en baf maar ook rijs en materialen kosten.
Hoe kun je er nu nog tegen zijn vraag ik me dan af