Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2002, 17:46
Ilsch
Ilsch is offline
ik vond rokjes nooit leuk.. maar sinds ik er een keer 1 kocht.. wil ik er meer meer meer.. maar vind nooit echt leuke... heb altijd wat in mijn hoofd wat ik dan precies zo wil hebben

maar dat vind ik nooit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2002, 17:53
Qamra
Qamra is offline
Ik heb een lichtblauw ribstof rokje, net over me knieën.. Daar gaan gewoon netpanty's of een geruitte panty onder..
Verder heb ik een blauwe, lange, wijde. Maar die is koud en net te kort zodat ik eruit zie als... nou ja... iemand die er niet uitziet
En nog een paarse met glitters en een roze randje aan de onderkant, maar die gaat alleen maar over broeken heen (je kan er zo doorheen kijken namelijk )

En ik ben "op zoek" naar een lang, zwarte, wijde rok... Maar ik weet al ongeveer waar ik die moet halen
Oud 20-10-2002, 17:56
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

Mh, wat doe ik aan onder een rokje.. Panty's, ja. Ik heb geen beenwarmers, want ik ben nog altijd niet uit mijn zoektocht naar die dingen geraakt - ik zie er iedereen mee lopen maar iets waar ze ze verkopen zie ik niet, heel frustrerend. Dan maar panty's en maillots dus. Ik heb laatst nog een heeeele lieve zwarte panty met zilveren glitters gekocht.

..Volgens mij begin ik er een gewoonte van te maken om lange reply's te schrijven.
Beenwarmers kan je in de V&D vinden..of bedoel je van die harige thingies? die maak ik zelf altijd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 17:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Beenwarmers kan je in de V&D vinden..
Lieg niet... Das niet lief namelijk.. Bij de V&D hebben ze dat niet.. En wat ze wel hebben zijn lelijk bruin/creme kniekousen..
Oud 20-10-2002, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Beenwarmers kan je in de V&D vinden..of bedoel je van die harige thingies? die maak ik zelf altijd
Bij onze V&D niet
En op het waterlooplein zie ik ze ook nooit, terwijl iedereen in koor beweert dat ze er toch echt zijn. :/

En, HOEEEE maak jij die fluffy dingen dan? Die wil ik ook, die wil ik ook! Ben er echt heel lang naar op zoek, maar ik weet niet waar je ze kunt kopen en ik wist niet dat je ze ook zelf kunt maken..*eist cursus thingie-maken*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 22:06
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Bij onze V&D niet
En op het waterlooplein zie ik ze ook nooit, terwijl iedereen in koor beweert dat ze er toch echt zijn. :/

En, HOEEEE maak jij die fluffy dingen dan? Die wil ik ook, die wil ik ook! Ben er echt heel lang naar op zoek, maar ik weet niet waar je ze kunt kopen en ik wist niet dat je ze ook zelf kunt maken..*eist cursus thingie-maken*
*eist mee* k wil ze oowk *zeur* volgende week even in de stad zoeken..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 13:48
Verwijderd
Ik was altijd fel anti-rokje, maar ze zijn eigenlijk best wel grappig. Heb nu 2 rokjes tot bij m'n knieën ongeveer, de ene is gewoon zwart en wijd, de ander is zo'n grijs plooirokje, beetje zo'n schoolmeisjes-idee. En dan wel met een maillot en soms kniekousen eronder, ander is het idd te koud.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 13:51
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef:
de ander is zo'n grijs plooirokje, beetje zo'n schoolmeisjes-idee. En dan wel met een maillot en soms kniekousen eronder, ander is het idd te koud.
zoeen wil ik er in het zwart.. vinnik echt lief
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 15:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Bij onze V&D niet
Beenwarmers koop je gewoon bij een ballet winkel of een sportwinkel met ballet- / aerobicafdeling....
Logisch toch, daar zijn die warmers immers voor bedoeld (oorspronkelijk)
Oud 21-10-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Beenwarmers koop je gewoon bij een ballet winkel of een sportwinkel met ballet- / aerobicafdeling....
Logisch toch, daar zijn die warmers immers voor bedoeld (oorspronkelijk)
Precies, ik snap ook niet dat mensen ze nooit kunnen vinden.

Rokjes, rokjes, rokjes! Rokjes zijn geweldig. Ik heb er echt teveel, maar droeg ze eigenlijk weinig, nu steeds meer. Wel met kniekousen, panty's of de hierboven genoemde beenwarmers, omdat ik afgezien van 't feit dat ik een koukleum ben, mijn beentjes niet lief vind. Ik heb kiltrokjes, plooirokjes, ruitrokjes, 'effen' rokjes, felgekleurde rokjes, 'lieve' rokjes, stoere rokjes, driekwartsrokjes, korte rokjes, lange rokken, TE lange rokken..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 18:56
Roxy
Roxy is offline
mjah heb wel eeeeeen rokje is een felrood plooirokje van mn nichtjes gejat... lag op de weggooi stapel maar kmoet bekennen dat ik um nog nooit aan heb gehad kweenie waarom... niet gewend om in te lopen.. nou ist ook een beetje koud... dun kort rokje is het.. en ik ben wel heel erg mietje.. nah misschien van de zomer een keer
Oud 21-10-2002, 19:28
punkyfish
punkyfish is offline
Ik begin rokjes steeds leuker te vinden. Maillots en panty's ook, eerst haatte ik die dingen, maar nu zijn ze toch wel noodzakelijk kwam ik achter...

Ik heb twee geruite korte plooirokjes (een blauwpaarse en een rode) en 4 rokjes tot de knie (bruin, zwart, rood, roze).
Oud 21-10-2002, 22:05
Verwijderd
zo hee 2 rokjes zijn af en ze zijn gruwelijk geworden!!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 22:06
strafcorner
strafcorner is offline
rokjes ! zo een beetje het leukste wat een meisje kan dragen *mits het een stijlvol niet te kort niet te lang maar precies goed rokje is *
Oud 22-10-2002, 01:38
GRRR
GRRR is offline
pcies
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 09:31
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Jaaaa Rokjes!

Ik heb er een paar.....kort kilt(plooi) rokje, zwart kort ribrokje (verwassen ) en een donkerrood strak kort rokje ( ook rib )

Draag er meestal een dikke panty + beenwarmers/kniekousen/voetbalsokken onder

Ik wil MEER MEER MEER! maar kan nergens leuke rokjes vinden
Oud 22-10-2002, 09:49
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Lieg niet... Das niet lief namelijk.. Bij de V&D hebben ze dat niet.. En wat ze wel hebben zijn lelijk bruin/creme kniekousen..
v&d heeft toch ook een sport afdeling? daar ook niet?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 10:09
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik draag best veel rokjes. Vooral in de zomer, dan gewoon zonder pantys. In de winter draag ik er ook wel eens af en toe, heel soms met panty maar meestal met maillot.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:11
Vice
Vice is offline
Ik heb vandaag een leuk kort zwart rokje gekocht
Oud 22-10-2002, 17:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
v&d heeft toch ook een sport afdeling? daar ook niet?
Ik heb nu paarse met roze bandje gevonden.. Na lang zoeken..

Nee op de sportafdeling hebben ze ook niets..

Maar ja ik kan nog niets een een zwarte lange rok in een gothic winkel vinden (ik kan hem écht niet vinden.. tis geen metafoor ofzo.. ), dus kniekousen in de v&d is al helemaal een ramp..
Oud 22-10-2002, 17:44
~louise~
~louise~ is offline
(rosi)

Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ik heb nu paarse met roze bandje gevonden.. Na lang zoeken..

Nee op de sportafdeling hebben ze ook niets..

Jezus waar woon jij? Rotterdam/Randstad toch?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
~louise~ schreef:
(rosi)

Jezus waar woon jij? Rotterdam/Randstad toch?
Jezus is dood, die woont nergens meer..

Ik woon in honselersdijk.. Richting Den Haag..
Oud 22-10-2002, 18:26
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
dr zijn toch wel veel van die zaken voor alleen kousen enzo? en panties en gewone sokken? Jambella ofzo, daar hebben ze ook beenwarmers, en trouwens ook heeele coole panties. Tis alleen wel achterlijk duur

ontopic: ik vind rokjes echt geweldig ,ik heb er alleen de benen en de kont niet voor, maar anders zou ik er echt verslaafd aan zijn geweest. noujaa misschien ooit
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 14:56
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik draag wel rokjes, in de winter voornamelijk spijkerrokjes, verschillende lengtes en kleuren. Wel met panty eronder, en laarzen aan, dan is dat been gedeelte ook weer bedekt

In de zomer heb ik gewoon bijna altijd rokjes aan!!In alle kleuren maten enzow!!! rokejs zijn leuk!
Oud 23-10-2002, 15:42
Diana's~Acolyte
Citaat:
Paranoide schreef:
Bij onze V&D niet

Zelfs in HILVERSUM, een klein dorpje, hebben ze bij de V&D beenwarmers...in een paar verschillende kleurtjes

hihi ... nou.. je koopt eerst harige stof..als je vaak in A'dam komt; je kan ze in dat stofjes winkeltje op weg naar diabolo en waterloopplein kopen
Dan knip je twee stukken en naait ze aan elkaar vast, de onderkant moet je wel wijder maken(dus dat ze wijder uitlopen) want anders is het niet zo mooi..en dan naai je ze aan elkaar en doe je aan de bovenkant elastiek
en je hebt harige beenwamertjes Ik zal eens fototje maken zo
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 15:50
boardbabe
boardbabe is offline
ik heb ook bij de hema zwarte beenwarmers gekocht

(de prijs was wel nog in guldens, maar toch )
Oud 23-10-2002, 15:51
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
pcies
wat is mis met te kort
je stel me teleur
Oud 23-10-2002, 15:55
GRRR
GRRR is offline
aaah ga je breezersletjes neuken emo nurd

ik hou wel van je hoor ;]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 16:34
Diana's~Acolyte
voor de geinteresseerden, mijn harige beentjes;http://www.mybegin.nl/photos/getfile/?file=5410
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 16:36
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
voor de geinteresseerden, mijn harige beentjes;http://www.mybegin.nl/photos/getfile/?file=5410
Oh ja die had Lisa ongeveer een jaar geleden ook al.
Oud 23-10-2002, 16:37
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
oeh, mag ik je aaien?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:29
Diana's~Acolyte
Die thingies bestaan al langer dan een jaar. En Lisa heeft ze vast niet uitgevonden... trouwens ik weet dat Lisa ze heeft/

Jjaja, aai mijn aaibare beentjes!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:32
boardbabe
boardbabe is offline
ha grappig, dat wilde ik ook gaan uitvinden met zo'n stukkie stof wat ik had gekocht

heb ik wat leuks uitgevonden, bestaat het al
Oud 23-10-2002, 17:35
Diana's~Acolyte
Citaat:
boardbabe schreef:
ha grappig, dat wilde ik ook gaan uitvinden met zo'n stukkie stof wat ik had gekocht

heb ik wat leuks uitgevonden, bestaat het al
Ik zou het maar niet doen hoor...straks ben je een Lisa-wannabee ...oh!Stel je voor!!

Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:46
Gwen.
Gwen. is offline
Wat een grap he.
Oud 23-10-2002, 18:04
a new noise
a new noise is offline
heel veel meiden dragen die dingen hier met carnaval
Oud 23-10-2002, 18:09
Gwen.
Gwen. is offline
Ja en ook al eeuwen op de Love Parade. Ik was ook helemaal niet gemeen, ik vermelde slechts een feit.
Oud 23-10-2002, 18:16
Diana's~Acolyte
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ja en ook al eeuwen op de Love Parade. Ik was ook helemaal niet gemeen, ik vermelde slechts een feit.
Je zal het vast ook niet zo hebben bedoeld, dus sorry, maar elke keer als je ook maar iets hebt als iemand anders word je als wannabee gezien..het is net als diegene het heeft uitgevonden en alsof niemand anders het ooit eerder heeft gezien of weet ik veel...nouja pfft..je snapt vast wat ik bedoel...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 18:33
Ilsch
Ilsch is offline
ik heb vandaag toch echt been EN armwarmers bij de V&D gekocht..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 00:06
LadyMisery
LadyMisery is offline
Ik draag liever lange rokken.

Maar ik heb wel een tutu.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 09:45
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Je zal het vast ook niet zo hebben bedoeld, dus sorry, maar elke keer als je ook maar iets hebt als iemand anders word je als wannabee gezien..het is net als diegene het heeft uitgevonden en alsof niemand anders het ooit eerder heeft gezien of weet ik veel...nouja pfft..je snapt vast wat ik bedoel...
klopt

ik vind ze mooi hoor! En dat meer mensen ze hebben getuigt alleen maar van goede smaak (hoop ik )
Oud 24-10-2002, 10:24
corduroy
corduroy is offline
ja. ik draag veeeel rokjes. met hippe panties, maar de laatste tijd niet zo hele hippe meer, want ze gaan allemaal zo snel kapot bij mij. ik had een paar hele mooie kanten met mooie jarendertigachtige bloemen en netpanties in heel veel soorten, maar die dingen zijn zooo snel stuk. kei irritant. dus nu draag ik lekker maillots, erg warm en je doet er ook ong eens wat langer mee.
bij de bijenkorf hebben ze abs de tofste panties/kniekousen/maillots, maar omg wat duuuuuur!
en ik mis trouwens nog het perfecte zwarte rokje, ik had er eentje, maar dat pas ik nu echt niet meer
Oud 24-10-2002, 13:18
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Heb meestal een wat dikkere panty, dus beetje tussen panty en maillot in, vind ik mooier staan en bovendien is het minder koud.
waar koop je die (lalala binnenkort sollicitatie)
Oud 24-10-2002, 14:07
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
waar koop je die (lalala binnenkort sollicitatie)
Overal waar ze panty's verkopen hebben ze allerlei soorten qua dikte, gewoon bij de Hema of V&D of zo
Oud 24-10-2002, 14:18
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
rokJES of rokken..?! rokJES zijn mij veel te koud in de winter en k vinnut niet moowj, maar gewoon een lange rok ofsoww kan ik nog wel waarderen af en toe....
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:52
cin-D
cin-D is offline
Ik draag wel eens 3 kwart rokken maar eigenlijk alleen in de zomer (soms herfst of lente de winter vind ik een beetje TE)
En ik heb een lange zwarte rok die draag ik dan alleen met kerst ofzo maar niet dat verder met rokjes aan loop in de winter
Oud 24-10-2002, 15:53
Kubstudent
Kubstudent is offline
Eigenlijk nooit een rokje aan, ook geen jurk...

Oud 25-10-2002, 10:34
Florine
Florine is offline
prachtig! Ik ga binnenkort weer een weekend naar Milaan en dan ga ik eens even goed rondkijken naar mooie rokken. En bijpassende schoentjes natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 10:59
Verwijderd
ik draag nu wel weer vaker rokjes/rokken\

mijn combinaties:
  • lange zwarte rok zonder panty gewoon met sokken of als het koud is kniekousen
  • superkort 'clueless' rokje (zwart of geruit) met hoge kniekouwen (over de knie)
  • kort (net boven de knie) zwart jurkje met of ook kniekousen of netpanty (evt met nog gewone panty eronder)
  • spijkerrokjes en ribrokje van h&m net onder de knie met of panty (ik heb twee hele dikke panties, kan je ook wel hele dunne maillots noemen ik weet niet) of netpanty of allebei

nou kunstig he?

ow of kilt met kniekousen/netpanty of beenwarmers

en ik heb zelf kniekousjes van pantystof gekocht.. je moet tog kunnen kiezen

Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 18:41
Sytrial
Sytrial is offline
Ik heb geen rokjes En als ik ze wel had, dan zou ik ze niet in de winter dragen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten