Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En op het waterlooplein zie ik ze ook nooit, terwijl iedereen in koor beweert dat ze er toch echt zijn. :/ En, HOEEEE maak jij die fluffy dingen dan? Die wil ik ook, die wil ik ook! Ben er echt heel lang naar op zoek, maar ik weet niet waar je ze kunt kopen en ik wist niet dat je ze ook zelf kunt maken..*eist cursus thingie-maken* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was altijd fel anti-rokje, maar ze zijn eigenlijk best wel grappig. Heb nu 2 rokjes tot bij m'n knieën ongeveer, de ene is gewoon zwart en wijd, de ander is zo'n grijs plooirokje, beetje zo'n schoolmeisjes-idee. En dan wel met een maillot en soms kniekousen eronder, ander is het idd te koud.
|
![]() |
||
Citaat:
Logisch toch, daar zijn die warmers immers voor bedoeld (oorspronkelijk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rokjes, rokjes, rokjes! Rokjes zijn geweldig. Ik heb er echt teveel, maar droeg ze eigenlijk weinig, nu steeds meer. Wel met kniekousen, panty's of de hierboven genoemde beenwarmers, omdat ik afgezien van 't feit dat ik een koukleum ben, mijn beentjes niet lief vind. ![]() ![]() |
![]() |
|
mjah heb wel eeeeeen rokje
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik begin rokjes steeds leuker te vinden. Maillots en panty's ook, eerst haatte ik die dingen, maar nu zijn ze toch wel noodzakelijk kwam ik achter...
![]() Ik heb twee geruite korte plooirokjes (een blauwpaarse en een rode) en 4 rokjes tot de knie (bruin, zwart, rood, roze).
|
rokjes
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Jaaaa Rokjes!
Ik heb er een paar.....kort kilt(plooi) rokje, zwart kort ribrokje (verwassen ) en een donkerrood strak kort rokje ( ook rib ) Draag er meestal een dikke panty + beenwarmers/kniekousen/voetbalsokken onder Ik wil MEER MEER MEER! maar kan nergens leuke rokjes vinden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Nee op de sportafdeling hebben ze ook niets.. Maar ja ik kan nog niets een een zwarte lange rok in een gothic winkel vinden (ik kan hem écht niet vinden.. tis geen metafoor ofzo.. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik woon in honselersdijk.. Richting Den Haag..
|
dr zijn toch wel veel van die zaken voor alleen kousen enzo? en panties en gewone sokken? Jambella ofzo, daar hebben ze ook beenwarmers, en trouwens ook heeele coole panties. Tis alleen wel achterlijk duur
ontopic: ik vind rokjes echt geweldig ,ik heb er alleen de benen en de kont niet voor, maar anders zou ik er echt verslaafd aan zijn geweest. noujaa misschien ooit ![]() |
![]() |
|
ik draag wel rokjes, in de winter voornamelijk spijkerrokjes, verschillende lengtes en kleuren. Wel met panty eronder, en laarzen aan, dan is dat been gedeelte ook weer bedekt
In de zomer heb ik gewoon bijna altijd rokjes aan!!In alle kleuren maten enzow!!! rokejs zijn leuk!
||
![]() |
Citaat:
hihi ... nou.. je koopt eerst harige stof..als je vaak in A'dam komt; je kan ze in dat stofjes winkeltje op weg naar diabolo en waterloopplein kopen Dan knip je twee stukken en naait ze aan elkaar vast, de onderkant moet je wel wijder maken(dus dat ze wijder uitlopen) want anders is het niet zo mooi..en dan naai je ze aan elkaar en doe je aan de bovenkant elastiek en je hebt harige beenwamertjes ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
voor de geinteresseerden, mijn harige beentjes;http://www.mybegin.nl/photos/getfile/?file=5410
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind ze mooi hoor! ![]() ![]() ![]()
|
ja. ik draag veeeel rokjes. met hippe panties, maar de laatste tijd niet zo hele hippe meer, want ze gaan allemaal zo snel kapot bij mij. ik had een paar hele mooie kanten met mooie jarendertigachtige bloemen en netpanties in heel veel soorten, maar die dingen zijn zooo snel stuk. kei irritant. dus nu draag ik lekker maillots, erg warm en je doet er ook ong eens wat langer mee.
bij de bijenkorf hebben ze abs de tofste panties/kniekousen/maillots, maar omg wat duuuuuur! en ik mis trouwens nog het perfecte zwarte rokje, ik had er eentje, maar dat pas ik nu echt niet meer ![]()
|
Ik draag wel eens 3 kwart rokken maar eigenlijk alleen in de zomer (soms herfst of lente de winter vind ik een beetje TE)
En ik heb een lange zwarte rok die draag ik dan alleen met kerst ofzo maar niet dat verder met rokjes aan loop in de winter
|
Verwijderd
|
ik draag nu wel weer vaker rokjes/rokken\
mijn combinaties:
nou kunstig he? ow of kilt met kniekousen/netpanty of beenwarmers en ik heb zelf kniekousjes van pantystof gekocht.. je moet tog kunnen kiezen Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 11:02. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Uniform met rok op school, hoe leuker maken? mirte22 | 12 | 28-05-2013 17:58 | |
Lifestyle |
mannen in rokjes snowboarder944 | 43 | 24-07-2006 00:32 | |
Lifestyle |
Rokjes!! dierentuin-girl | 96 | 11-01-2005 18:08 | |
Lifestyle |
Rokken dragen take me as I am | 71 | 05-07-2004 11:41 | |
Lifestyle |
Rokjes rodina | 86 | 12-04-2003 23:29 | |
Lifestyle |
Rokjes Black Sugar | 70 | 15-04-2002 17:23 |