![]() |
|
dan vraag ik me af, wat is er zo leuk (zeker als meisje zijnde) aan sex met 3 mensen? er is er (bijna) altijd 1 die er bij is alleen vanwege de sex... (neem aan dat het stelletje van elkaar houdt) en daarnaast, ik moet er niet aan denken dat mn vriend een ander meisje zal zoenen, laat staan sex met dr heeft
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zal wel een uitzondering zijn ofzo, maareh, mij boeit girl on girl action dus echt totaal niet. Vind er nix geils aan. Ik vind het ook neit erg om het te zien ofzo, maar kvind dat niet extra opwindend ofzo. Ennuh, als je bi bent is dat voor mij eerder een afknapper dan iets om op te vallen. Dan krijg je concurentie van meiden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Meisjes zijn zowiezo bi, omdat ze geen voortplantingsdrang hebben. Jongens wel.
Kijk of een meisje nou aangetrokke is tot meisjes of niet heeft daar nix meej te maken. Ik val zelf voornamelijk op meisjes, maar ik heb wel een vriend. Hij vind het ook erg geil als ik zoen met meisjes. Ik heb echt geen idee waarom. Maar waarschijnljk om dezelfde reden als ik: Meisjes zijn mooier en sensueler om naaar te kijken. Ik mag trouwens tussendoor ook verkering met meisjes (issie niet lief?)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
TUSSENDOOR VERKERING? grow fucking up. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oke... als j dat wil geloven vind ik het best hoor. Ach ja je bent nog niemand aan het 'bekeren' Ik vind homo/bi seksualiteit wel normaal eigenlijk. Bi misschien wat 'normaler' want ik denk dat iedereen wel een beetje bi is!
||
Citaat:
een zonde tss. homosexualiteit is heel erg natuurlijk, het komt immers zelfs ook bij dieren voor. En die heeft god ook geschapen nietwaar? ![]() denk eens na voordat je zomaar klakkeloos wat aanneemt
||
Citaat:
![]() Hoe oud ben jij wel niet? 15? En dan al zo bekrompen... jeetje miena. Tuurlijk mag je geloven, niets mis mee, maar je moet wel een beetje oppassen met hoe ver je gaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
@JesusLovesYou: Mag ik je er, als Rooms-Katholiek zijnde, even op wijzen dat de Bijbel is geschreven in een andere tijd en een andere cultuur waarin men heel anders tegen bepaalde zaken aankeek dan wat wij hier en nu doen en dat de Bijbel in dat verband niet als bron van een absolute waarheid moet worden beschouwd, aangezien er helemaal niet zoiets als een absolute waarheid bestaat?
||
Citaat:
![]() En wie het ook is, maak je maar bekend want volgens mij ben je niet echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is toch maar logisch dat er commentaar/kritiek op volgt...of word je verondersteld alles zomaar aan te nemen? stop met zo politiek 'correct' te doen zeg... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |