Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2003, 21:01
flipm0
flipm0 is offline
en bi jongens
Oud 11-02-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
addy schreef:
Ik ging het me ook afvragen... ik ben in totaal 3x echt serieus afgewezen door een meisje. Wat blijkt? ze vertellen achteraf allemaal dat ze bie zijn. Heb ik er gevoel voor? Hoe kan dat steeds opnieuw. Ik ben bang om een vierde te vragen. Benieuwd als ik straks weer HET gevoel voor een meisje krijg en dat diegene dan ook weer verteld dat ze bie is. Het begint echt erg te worden. Degene die wel ja zeiden die daar is zelfs maar 1 van GEEN bie. Misschien hebben ze een soort karakter wat mij aantrekt. Maar ECHT. ik wist het in alle gevallen NIET van te voren. Ik krijg al angst... mijn gevoel zegt al dat de volgende hetzelfde zal zijn. ALTIJD... begint ENG te worden man...
ik begrijp niet dat ze je afwijzen omdat ze bisexueel zijn (bi, niet bie)... als ze nou lesbisch zouden zijn, oke, maar meisjes die biusexueel zijn vallen toch ook op mannen? waarom zou iemand je om die reden afwijzen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 21:19
ruby soho
ruby soho is offline
dan vraag ik me af, wat is er zo leuk (zeker als meisje zijnde) aan sex met 3 mensen? er is er (bijna) altijd 1 die er bij is alleen vanwege de sex... (neem aan dat het stelletje van elkaar houdt) en daarnaast, ik moet er niet aan denken dat mn vriend een ander meisje zal zoenen, laat staan sex met dr heeft
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 13:04
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
dan vraag ik me af, wat is er zo leuk (zeker als meisje zijnde) aan sex met 3 mensen? er is er (bijna) altijd 1 die er bij is alleen vanwege de sex... (neem aan dat het stelletje van elkaar houdt) en daarnaast, ik moet er niet aan denken dat mn vriend een ander meisje zal zoenen, laat staan sex met dr heeft
't kan natuurlijk ook voor alle drie alleen om de sex gaan...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:20
WarDevil
WarDevil is offline
Ik zal wel een uitzondering zijn ofzo, maareh, mij boeit girl on girl action dus echt totaal niet. Vind er nix geils aan. Ik vind het ook neit erg om het te zien ofzo, maar kvind dat niet extra opwindend ofzo. Ennuh, als je bi bent is dat voor mij eerder een afknapper dan iets om op te vallen. Dan krijg je concurentie van meiden , kun je moeilijk van winnen, zijn veel leuker dan de meeste jongens
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:24
WarAngel
WarAngel is offline
hihi gelukkig maar
Oud 12-02-2003, 16:33
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
't kan natuurlijk ook voor alle drie alleen om de sex gaan...
ja idd, maar k bedoel dus zeg maar binnen een vaste relatie een 3e persoon erbij halen voor een trio... :\
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:11
CoF-Goth-Girl
CoF-Goth-Girl is offline
Meisjes zijn zowiezo bi, omdat ze geen voortplantingsdrang hebben. Jongens wel.
Kijk of een meisje nou aangetrokke is tot meisjes of niet heeft daar nix meej te maken.
Ik val zelf voornamelijk op meisjes, maar ik heb wel een vriend.
Hij vind het ook erg geil als ik zoen met meisjes. Ik heb echt geen idee waarom. Maar waarschijnljk om dezelfde reden als ik: Meisjes zijn mooier en sensueler om naaar te kijken.

Ik mag trouwens tussendoor ook verkering met meisjes (issie niet lief?)
Oud 12-02-2003, 20:58
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
CoF-Goth-Girl schreef:
Kijk of een meisje nou aangetrokke is tot meisjes of niet heeft daar nix meej te maken.
Hij vind het ook erg geil als ik zoen met meisjes. Ik heb echt geen idee waarom. Maar waarschijnljk om dezelfde reden als ik: Meisjes zijn mooier en sensueler om naaar te kijken.

the name says it all
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
CoF-Goth-Girl schreef:

TUSSENDOOR VERKERING?

grow fucking up.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:44
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Bisexualiteit is een zonde. Maar gelukkig kun je door gesprekken met God die zonde van je afwassen. Op catechisatie hadden we laatst ook een gesprek over bisexualiteit en homosexualiteit. Het is een uitvinding van de duivel, vind ik. Bedoeld om mensen in verwarring te brengen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 12:00
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Bisexualiteit is een zonde. Maar gelukkig kun je door gesprekken met God die zonde van je afwassen. Op catechisatie hadden we laatst ook een gesprek over bisexualiteit en homosexualiteit. Het is een uitvinding van de duivel, vind ik. Bedoeld om mensen in verwarring te brengen.
Je bent wel heel erg geindoctrineerd, hè.
Oud 13-02-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Hoe bekrompen kan je zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 19:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
...

oke... als j dat wil geloven vind ik het best hoor. Ach ja je bent nog niemand aan het 'bekeren' Ik vind homo/bi seksualiteit wel normaal eigenlijk. Bi misschien wat 'normaler' want ik denk dat iedereen wel een beetje bi is!
Oud 14-02-2003, 00:08
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik heb best veel bi-vriendinnen en zou niet weten wat er anders is aan hun...
ze zijn over t algemaal wat kinder8iger, springeriger enzo....maar verder zie ik t niet....

tis niet waar dat je met een hetero meisje geen trio zou kunnen hebben....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 14:08
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
jij bent echt triest bezig.
een zonde tss. homosexualiteit is heel erg natuurlijk, het komt immers zelfs ook bij dieren voor. En die heeft god ook geschapen nietwaar?

denk eens na voordat je zomaar klakkeloos wat aanneemt
Oud 14-02-2003, 14:08
Loki
Loki is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Can someone PLEASE leave the room.....

Hoe oud ben jij wel niet? 15? En dan al zo bekrompen... jeetje miena. Tuurlijk mag je geloven, niets mis mee, maar je moet wel een beetje oppassen met hoe ver je gaat.
Oud 14-02-2003, 14:31
ruby soho
ruby soho is offline
TERING, JE MAG HIER TOCH JE MENING GEVEN !! LAAT MISS JESUSLOVERTJE DAT DAN OOK DOEN

T - E - R - I - N - G

wie is er hier verdomme bekrompen? djeez
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Lieve schat, homoseksualiteit is nog eerder uitgevonden dan de bijbel!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
TERING, JE MAG HIER TOCH JE MENING GEVEN !! LAAT MISS JESUSLOVERTJE DAT DAN OOK DOEN

T - E - R - I - N - G

Van mij mag ze die mening hebben en uiten, maar ik mag die dan toch wel bekrompen vinden?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 12:37
Angel_rachelle
Angel_rachelle is offline
Citaat:
spunky schreef:
Misschien is in principe elk meisje wel een beetje bi. De meesten meiden hebben niets tegen zoenen met een meisje of misschien zelfs sex... Bij jongens krijg je vaak meteen een 'iel!' reactie als ze aan zoenen/sex met een jongen denken.

Of zit ik nou helemaal verkeerd?
Nee hoor! Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar ik voel me wel sexueel aangetrokken tot meiden. Dus misschien is inderdaad wel iedere meid een beetje bi.
Oud 15-02-2003, 18:11
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Dat vind ie intteresant omdat ie dan trio kan doen..

Niet dat ik verliefd ben door meisjes..
Maar voel me er af en toe ook wel door aangetrokken..

Oud 16-02-2003, 11:16
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Qimm schreef:
Ik denk dat iedereen wel een beetje bi is!
Dat is ook zo. Zie in dat verband mijn reply in http://forum.scholieren.com/showthre...=bisexualiteit

@JesusLovesYou: Mag ik je er, als Rooms-Katholiek zijnde, even op wijzen dat de Bijbel is geschreven in een andere tijd en een andere cultuur waarin men heel anders tegen bepaalde zaken aankeek dan wat wij hier en nu doen en dat de Bijbel in dat verband niet als bron van een absolute waarheid moet worden beschouwd, aangezien er helemaal niet zoiets als een absolute waarheid bestaat?
Oud 16-02-2003, 11:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Ik heb een vriendinnetje voor jou: Alexandra Colen (als je haar niet kent, zoek dan maar es op google ofzo...) the perfect match!

En wie het ook is, maak je maar bekend want volgens mij ben je niet echt .
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 11:53
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

T - E - R - I - N - G

Niemand zegt toch dat hij/zij dat niet MAG zeggen??
Het is toch maar logisch dat er commentaar/kritiek op volgt...of word je verondersteld alles zomaar aan te nemen?
stop met zo politiek 'correct' te doen zeg...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten