Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2003, 15:29
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
legatus schreef:
Dat wordt dus veroorzaakt door je migraine en is niets paranormaals of bovennatuurlijks.
Mijn moeder heeft al heel haarl leven migraine, en ze heeft nog nooit een aura gezien of wat dan ook.
Oud 12-02-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Mijn moeder heeft al heel haarl leven migraine, en ze heeft nog nooit een aura gezien of wat dan ook.
niet iedereen krijgt t en je hebt verschillende soorten migraine
Oud 13-02-2003, 13:21
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
******** schreef:
niet iedereen krijgt t en je hebt verschillende soorten migraine
Je hebt ook verschillende keuzes om aura's waar te nemen.
Oud 14-02-2003, 12:01
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Hm, en als ik er dan nu voor kies aura's waar te nemen, wat moet ik dan doen?
Oud 14-02-2003, 18:53
Blabal
Blabal is offline
wat is een aura
Oud 14-02-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Dave schreef:
wat is een aura
umm een kleur die om je heen straalt. net alsof je licht geeft... beetje moeilijk uit te leggen maar dan schijnt dr een soort van gloed van je af.. net als bij een lamp.. snapje?? je hebt verschillende kleuren

okeej sorry voor de vage uitleg.. k heb geen zin t op te gaan zoeken en dit is ookwel goed gloof ik
Oud 14-02-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Oud 15-02-2003, 19:38
Mysticus
Mysticus is offline
Ik Kan geen aura's zien. wel energievelden. Ik probeerde aura's te leren zien door methodes in een of ander vaag boek. Ik heb iets fout gedaan bij de oefeningen. Daarom kan ik (denk ik) geen kleuren om mensen heen zien, en ook dingen als gewone energie zien. Niet aleen om mensen heen.
Wat ik heb gemerkt, is dat als je mensen ziet spreken, die ver willen rijken, met wat ze zeggen en doen, bijvoorbeeld op het toneel, en bij toespreken, dan hebben ze een veel duidelijker en groter energieveld om zich heen. ik denk dus dat wat je uitstraalt kwa energie, ook te maken heeft met hoe je je inzet.

Mysticus (who's back)
Oud 15-02-2003, 22:18
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik denk dus dat wat je uitstraalt kwa energie, ook te maken heeft met hoe je je inzet.
Lijkt me nogal logisch, daarnaast heb je daar ook geen paranormale krachten voor nodig omdat te herkennen. Overal het algemeen ziet een paragnost wat iemand met enige mensenkennis en ervaring nog beter ziet.
Oud 16-02-2003, 20:17
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Jordana schreef:
Ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd in aura's, maar hoe kun je ze zien?Is daar een speciale techniek voor of moet je eerst mediteren?
je kunt aura's zien ja. Met huis-tuin-en keukegereedschap lukt dat al wel.
Je pakt een oude bril (liefst zonnebril), je schuurt een beetje erover met een vijl ofzo, dan maak je er wat krassen in ofzo en dan maak je hem nat (meer vijlen e.d. als het water niet blijft zitten), dan doe je de bril op en je ziet vage glimpen van aura's
Oud 17-02-2003, 12:47
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
je kunt aura's zien ja. Met huis-tuin-en keukegereedschap lukt dat al wel.
Je pakt een oude bril (liefst zonnebril), je schuurt een beetje erover met een vijl ofzo, dan maak je er wat krassen in ofzo en dan maak je hem nat (meer vijlen e.d. als het water niet blijft zitten), dan doe je de bril op en je ziet vage glimpen van aura's

wat vreselijk flauw!
Oud 19-02-2003, 19:32
Hopla
Hopla is offline
ik heb ook wel eens geprobeerd om aura's te zien.
mijn moeder gaf me een handig tipje, je moet geconcentreed vlak langs een voorwerp kijken, dat voorwerp moet wel leven, dat heel vaak doen en als het goed is, zie je dan een wit gekleurd randje eromheen. als je dat heel vaakt oefent dan kan je ook kleuren zien. ik ben er mee gestopt omdat geen geduld heb, dat heb je hier wel voor nodig.
Oud 20-02-2003, 12:33
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
wat vreselijk flauw!
Zo is hij nou éénmaal, kan hij zelf ook niks aan doen hoor.
Oud 20-02-2003, 16:28
Cyby
Cyby is offline
Ik denk dat heel veel mensen aura's verwarren met vlekken voor je ogen zien. Bij mij zijn die twee dingen heel verschillend.
Zelf kan ik soms aura's zien, maar meestal alleen als een emotie heel sterk is, dus als mensen heel blij of kwaad zijn.
Ik kan aura's niet op afroep zien of dat kost me heel veel moeite. Ik ben nu aan het uitzoeken wat elke kleur precies betekend, hoewel je dat meestal wel kan raden.
Oud 20-02-2003, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Cyby schreef:
Ik denk dat heel veel mensen aura's verwarren met vlekken voor je ogen zien. Bij mij zijn die twee dingen heel verschillend.
Zelf kan ik soms aura's zien, maar meestal alleen als een emotie heel sterk is, dus als mensen heel blij of kwaad zijn.
Ik kan aura's niet op afroep zien of dat kost me heel veel moeite. Ik ben nu aan het uitzoeken wat elke kleur precies betekend, hoewel je dat meestal wel kan raden.
ik denk dat de mensen hier het verschil tussen die 2 echt wel weten en veel anderen ook..
Oud 22-02-2003, 23:06
Mysticus
Mysticus is offline
Citaat:
legatus schreef:
Lijkt me nogal logisch, daarnaast heb je daar ook geen paranormale krachten voor nodig omdat te herkennen. Overal het algemeen ziet een paragnost wat iemand met enige mensenkennis en ervaring nog beter ziet.
Ik ben het met je eens dat iemand met mensenkennis zoiets ook kan zien. Maar ik heb het hier over een andere manier van zien. Net zoals dat je aan iemand kan zien of ie verdrietig is, maar dat kan je ook aan de aura zien zonder verder naar de persoon zelf te kijken. Je kijkt en let op verschillende dingen, hoewel met hetzelfde resultaat.
Oud 27-02-2003, 21:30
Zezette
Zezette is offline
Heb wel zo'n 3x m'n lerares haar aura gezien,steeds groen...
was wel wat freaky
Oud 01-03-2003, 15:58
<(-_-)>
<(-_-)> is offline
ik weet niet of ik een aura heb gezien, maar een keer toen we toneel hadden zat ik op de bank te staren het was warm enzo, ik keek naar onze leraares en ineens zag ik een soort omtrek om haar heen zeg maar een dubbellijn vaag en groen, het was raar om te zien en ik weet ook niet of dat nou een aura is of dat het gewoon kwam omdat ik staarde.
Oud 01-03-2003, 17:14
lovechick
lovechick is offline
Ik kan dus ook aura's zien, maar dan moet ik me wel concentreren. Ik denk ook dat je het kan of niet, maar je kunt je "gave"wel ontwikkelen. Dus...
kusies Moi

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten