Oud 19-05-2003, 18:36
Sithan
Sithan is offline
De piek van de kerstboom in groep 7 was toch wel mijn hoogtepunt
Oud 19-05-2003, 18:50
silketje
silketje is offline
vroeger op toneelschool :

- hoofdelf ( uit een stuk van shakespeare ma kw eet de naam ni meer)
- de zus ( een stuk) , een bediende, de vader ( helemaal) allemaal uit nog een ander stuk van shakespear maar weet de naam ook niet meer

op de dictie :

- een ober
- een heeeeeeeeel moeilijke klant
- een stuk van een siamese tweeling
- daan ( een jongen uit ene gedicht)
- een konijn ( toen was k nog klein en moest samen met de andere dieren uit een taart springen en een toneeltje spelen )

en voor de rest weet ik niet meer ben gestopt met toneel school maar wil terug beginnen alleen vind ik gene toneelschool in de buurt van brussel maar ja blijven zoeken he .
Oud 20-05-2003, 12:40
alpha
alpha is offline
Katrien Kakel ofzoiets(is 5 jaar geleden weet ik dus niet precies meer): presentatrische van talkshow
Mercedes: een kreng uit de onderwereld, daar de leider.
Witte clown: de hoofdclown in een stukje waar we niet praatten.
Meisje die sjaggie was: in een stukje waar ander meisje telkens een 'liefdesscene' wou spelen en ik niet.
Moeder: streng, kind had zuigzoen dusss.
Meisje die alleen is: zaterdag as speel ik iemand die door iedereen genegeerd word.

Ik kan niet echt zeggen welke rol ik heb gespeeld, we spelen haast nooit toneelstukjes in de zin van 'hier is je tekst en leren maar' Alleen op schooltoneel (Mercedes) en groep8musical (Katrien Kakel).
Dus die andere rollen zijn meer de rol in een klein solotje of stukje. In het hele stuk samen zijn we een groep, hebben we niet een rol.
Oud 21-05-2003, 18:11
Chandler
Chandler is offline

Yeah it's me!
Ik was Shylock (de rijke jood) en Stephano

In de koopman van venetie, shakespeare (merchant of venice)
(ja ja ja, zelfs op de poster (ook al hang ik op mijn kop!!!)

(mmmmhhh MATIG, ik wou foto laten zien, maar t lukt niet echt, dus KIJK zelf maar: www.jeroenisbakker.tk hij kan het soms niet helemaal doen, maar er mogen maar weinig mensen per dag op ofzo, dus als iemand gelijk een tiptoptip heeft..!!!)

IK ben die met DE BAAARD

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 18:37.
Oud 21-05-2003, 19:18
sublime
sublime is offline
maria bij het kerstspel in groep 6 ofzo

en verder kleine suffe rolletjes, die overigens best leuk om te doen waren juist omdat het zulke suffe personages waren. bv in zeer flauwe grapjes trappen enzo...

en heb monk gespeeld in oliver twist, dat was wel kewl

ow en ben ook nog een keer professor geweest, en spikkelspik... die spikkelspik was echt mijn glansrol (groep 5)

en ballerina, in groep 2: mijn tekst: "ik ben een ballerina en ik dans héél mooi"

en vrouwtje herfst ben ik ook nog geweest...

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 19:21.
Oud 15-06-2003, 18:37
da leentjuh
da leentjuh is offline
een coole oma, een lief meisje, een heks , ben nu bezig met rol als robot en ben met schooltoneel door de auditie maar kweenie wat ik voor rol krijg..
Oud 13-11-2003, 16:25
Yezzica
Yezzica is offline
Citaat:
alanis schreef op 18-04-2003 @ 15:09:
Enne, de Regelaar uit Miss Saigon (was met scouting, een playbackshow waarbij we 15 min uit die musical deden. Een meidengroep juist, want ik moest weer een man spelen)
Dat probleem van een man moeten spelen ken ik...

Heb een héleboel rollen gespeeld, ff denken, ik begon als schoolmeisje in een of ander ouderwets stuk, toen aagje in pluk van de petteflet, burgemeester en Tara (het jongenstekort kwam weer tevoorschijn) in koning van katoren, kindermeisje in de notenkraker, zwerver in de eindmusical van groep 8, Solveig in Peer Gynt en nu gaan we waarschijnlijk Fiddler on the Roof spelen, erg benieuwd naar mn rol
Oud 13-11-2003, 18:28
alpha
alpha is offline
Te extreme up.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten