| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||||||
| 

Citaat: 

Krijg eerder een vrolijk gevoel van dit topic, dan van een geforceerde-spierpijn lach.. ![]() Citaat: 

![]() Citaat: 

'Nou, als ik het zo bekijk, mòet het over zijn vòòrdat je gaat puberen..' En dat was het niet.. jong? Jong? Ben bijna 16..   Citaat: 

(in de tijd dat ik nog weleens bij de gaslaan kwam  )Schoolproject. (lang verhaal) Citaat: 

*beloofd plechtig niet meer op verzenden te drukken* Offtopic: En het gaat helemaal mis met quoten. Geen flauw idee wat. :\ [edit] Ik zie het al.. de ü werkt niet.    

Drie. 
	Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 12:53.  | 
	||||||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() maar de gevolgen van cafeïne en stress kunnen dus hetzelfde zijn (omdat er bij beide adrenaline wordt aangemaakt) en daardoor is cafeïne niet goed voor iemand. 

~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~ 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

) wordt je immers ook heel wakker, alert enz. Cafeine is niet goed voor je, zeker niet in grote mate.
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Dit word echt een serieuze post. 

(verander hem zo, echt waar..) Citaat: 

schoolproject: ben een tijd niet naar school gegaan, vond leerplicht niet leuk, moest project doen om terug te gaan. (kort samengevat  )overgang: Leonoor is 38, en in de overgang.. Vandaar die site.    

Drie. 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

@Leonoor: Ja hee ik HEB haar toegevoegd op MSN maar ze is niet meer online.   Kan ik toch ook niks aan doen ?!?!?
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Kan ook.. maar als je bij de conradkade uitstapt, 1 halte met tram 11 gaat, en dan naar de gaslaan gaat, zie je een heel lelijk gebouw met: 'Sporthal Gaslaan'.   @Leonoor: hij liegt.. ik ben wel online.. jij trouwens ook. Ook al praat ik nooit tegen je.    

Drie. 
	Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 13:45.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Wanneer ben je daar heen geweest dan? Misschien hebben we elkaar wel is gezien  
	 | 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid | 

Honger Verwijderd  | 5 | 14-10-2004 01:55 | |
| Psychologie | 

Jouw favoriete seizoen Charlottetje  | 82 | 12-01-2004 15:49 | |
| Muziek | 

[heb jij dat ook wel eens?] soort muziek van periode afhankelijk Kinky  | 44 | 04-12-2003 19:21 | |
| Psychologie | 

Als een vriend niet meer verder wil.. Verwijderd  | 27 | 27-02-2003 21:11 | |
| Liefde & Relatie | 

wintertime blues... Methuselah  | 37 | 22-11-2002 12:42 | |
| Psychologie | 

winterdepressie Gwenniej  | 4 | 29-04-2002 12:37 | |