Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Krijg eerder een vrolijk gevoel van dit topic, dan van een geforceerde-spierpijn lach.. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
'Nou, als ik het zo bekijk, mòet het over zijn vòòrdat je gaat puberen..' En dat was het niet.. jong? Jong? Ben bijna 16.. ![]() Citaat:
(in de tijd dat ik nog weleens bij de gaslaan kwam ![]() Schoolproject. (lang verhaal) Citaat:
![]() *beloofd plechtig niet meer op verzenden te drukken* Offtopic: En het gaat helemaal mis met quoten. Geen flauw idee wat. :\ [edit] Ik zie het al.. de ü werkt niet. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 11:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar de gevolgen van cafeïne en stress kunnen dus hetzelfde zijn (omdat er bij beide adrenaline wordt aangemaakt) en daardoor is cafeïne niet goed voor iemand.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Dit word echt een serieuze post.
(verander hem zo, echt waar..) Citaat:
schoolproject: ben een tijd niet naar school gegaan, vond leerplicht niet leuk, moest project doen om terug te gaan. (kort samengevat ![]() overgang: Leonoor is 38, en in de overgang.. Vandaar die site. ![]() ![]()
||
Citaat:
@Leonoor: Ja hee ik HEB haar toegevoegd op MSN maar ze is niet meer online. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan ook.. maar als je bij de conradkade uitstapt, 1 halte met tram 11 gaat, en dan naar de gaslaan gaat, zie je een heel lelijk gebouw met: 'Sporthal Gaslaan'. ![]() @Leonoor: hij liegt.. ik ben wel online.. jij trouwens ook. Ook al praat ik nooit tegen je. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 12:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Honger Verwijderd | 5 | 14-10-2004 00:55 | |
Psychologie |
Jouw favoriete seizoen Charlottetje | 82 | 12-01-2004 14:49 | |
Muziek |
[heb jij dat ook wel eens?] soort muziek van periode afhankelijk Kinky | 44 | 04-12-2003 18:21 | |
Psychologie |
Als een vriend niet meer verder wil.. Verwijderd | 27 | 27-02-2003 20:11 | |
Liefde & Relatie |
wintertime blues... Methuselah | 37 | 22-11-2002 11:42 | |
Psychologie |
winterdepressie Gwenniej | 4 | 29-04-2002 11:37 |