Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe kunnen ze dat denken! jij bent een Echte Goth?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik en me kammeraden : corrie bart en sjaak gaan elluhk weekend naar de grote stad om van die tering gotiks en altoows in elkaar te rammen, want hier in het dorp heb je die niet hÉ , alleenmaar van me eiguh soort.
als we eenmaal in damsco zijn dan rammen we elke zwarte make up gat die ons aankijkt meteen de pleuris in. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
a; ik wil niet worden nageroepen b; dat naroepen heeft wel wat.. *JOEHOE ik wil aandacht, JOEHOE* ![]()
||
Citaat:
![]() Laat me nou.. Het was een serieuze vraag.. Maar als de dames gothic hier niet op kúnnen reageren... Dan maar niet he..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
gelijk avatars tracen zeg. @illuvator. oh mensne in de scene zeggen dat. ja. maar dat zeggen ze ook tegen mij ![]()
|
hmmm goths/gothics... wat kun je er van zeggen
ik meen dat goth is ontstaan uit de jaren 70 punkscene, waarin het gebruikelijk was jezelf te uiten... goths uitten zichzelf dus met kunst, muziek etc, waren sensueel, waren anders dan anderen... daarbij waren er natuurlijk ook veel bij die zo richting de wat meer morbide gevoelens gingen, ze leken depressief en shit... maar ja, "i guess they were just emo ![]() ![]() tegenwoordig is goth/gothic totaal verneukt. Voltaire *aanrader* heeft de hedendaagse gothic-scene op een hilarische manier geparodieerd... klik HIER , HIER of HIER voor wat fantastische sarcastische *why gothic* redenen. het hele gevoel van goth is verdwenen.. waar ik wel een beetje oude goth in me voel, zou ik vandaag de dag absoluut geen goth willen zijn. dit omdat mensen denken dat gothic bij muziek hoort (slipknot? within temptation? - dat gaat nergens meer over). omdat mensen alleen de foute kant van goth(ic) zien worden ze ook vaak als pispaal gebruikt en shit, dus ben ik liever gewoon mezelf, hoewel ik niet zeg dat deathbritney of weet ik veel wie niet zichzelf is.. ik ken ze niet. hopelijk heeft iemand hier wat aan ![]()
|
![]() |
Ik vind de kleren die gothics vaak dragen meestal echt supermooi maar ik zou ze nooit dragen, daarben ik veel te verlegen en onzeker voor. Daarom vind ik het zeker knap dat je, juist omdat veel mensen het heel lelijk vinden, toch je kleed zoals JIJ dat mooi vind! Ga door en trek je nix aan van al die mensne die je beledigen en raar nastaren. Ik vind het top!!
x Eefje |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lifestyle |
Hmmz... alto`s.. Verwijderd | 464 | 09-05-2004 17:20 | |
Lifestyle |
waarom sluiten jullie mijn topics????vind ik niet lief morgaine | 1 | 08-10-2003 12:47 | |
Lifestyle |
Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?. Sailingthemoon | 182 | 27-05-2003 15:24 | |
Lifestyle |
**Poll** Wat Is Stijlvol?? Kastanje | 43 | 28-03-2003 15:27 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |