ik erger me (semi) dood aan:
- sheeba reclames waarin zo'n decadente vette kat haar voer gaat keuren, terwijl het gewoon en blik samengeperste sardientjes is en daarbij te bedenken dat ik huisdieren HAAT snap ik niet waarom men een kat a) in huis neemt b) zo'n fucking dure shit voor dat beest gaat kopen als deze over max 5 jaar toch de pijp uit is en c) er kinderen sterven van de honger....zeg nu zelf dan kijk je toch NIET met een lekker gevoel naar zo'n reclame....
- mensen ( jaja....) die, ten onrechte, anderen veroordelen op het feit dat ze zich zogenaamd ' elitair of ' verheven' gedragen, wat slechts voorkomt uit hun eigen frustrerende minderwaardigheidscomplex en jaloezie.
- voetbal ( hooligans) ik zie de lol NIET in van 90 minuten achter een balletje aanlopen om m tussen twee paaltjes te krijgen, het zal wel iets mannelijks zijn. Ik snap al HELEMAAL niet waarom er, als er verloren is, zo'n geweld wordt gepleegd door veelal : MANNEN die zonodig moeten laten blijken dat hun bekrompen zieltjes niet normaal een tegenslag kunnen accepteren. Qaarom gaan ze niet gezellig met z'n allen met de voeten op de grond stampen tranen met tuiten huilen en roepen boeehooeeeee....GROW UP.
- bierdrinkers ( hoempapakroegenganger/ skihutfans): tja...dat vind ik gewoon neanderthalergedrag. Ze moeten het zelf weten...maar tziet er niet uit.
- WET STUDIFINANCIERING 18 + : je wordt gewoon afgestraft als je je schoolloopbaan EERDER aflegd, want dan wordt je financieel benadeeld door de regering. Waar anderen wanneer ze 18 zijn nog een overlappende periode geld krijgen en DAN studiefinanciering, krijgt een 17jarige vwo afgestudeerde nog kinderbijslag tot de maand dat deze 18 wordt. Dat betekend dus a) ondkosten b) het gemis van overlappende periode
je wordt dus gewoon gedemotiveerd om het SNELLER te doen, vet afgestraft vanwege je enthousiasme, of goed leergedrag. Gelijken kansen in het onderwijs, ik SPUUG erop....
- de tweede fase....( no need for arguments)
-