Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga er nu verder niet op in, want daar heb ik al zo vaak iets over gezegd, dat de LPF het beste voor heeft, maar daar willen mensen niet aan geloven... dat komt door de media, verdraaide dingen, uitspraken die meteen overdreven worden... er is gewoon geen discussie over mogelijk. Ik ga me verder richten op dit topic...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De GPV en RPF waren echt nog wel rechts, maar de CU is om de een of andere reden links geworden...
||
Citaat:
Ja. CU komt dicht bij de linkse partijen te staan. Goed. Ze zijn een linkse conservatieve partij ![]() deal? ![]()
|
Vergeet overigens niet dat de CU en de SGP positieve gevolgen kunnen hebben. Softdrugs zal ipv gelegaliseerd (LPF, D66) verboden worden, coffieshops sluiten, hogere accijns tabac. Daar zullen ze ook op doorhameren dat zoiets gaat gebeuren.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan zou je gewoon Nederlander moeten zijn en je ook als Nederlander moeten gedragen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Altijd feest ![]() Zo was ik zelf voor Italie toen ze tegen Nederland speelde (en Nederland verloor), omdat ik ziek werd van de Nederlandse arrogantie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook een vorm van integratie dit, jezelf meer Nederlander gaan voelen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar wat ik eigenlijk bedoel te zegen: het moet niet zo zijn dat het over 100 jaar nog zo is, dat iedereen met een ver-ver Turks verleden (over-over-overgrootouders.. bijv.) nog steeds voor Turkije is en de Turkse TV wil zien. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik voel me geen Nederlander wanneer ik in een Nederlandse kolonie in Spanje terecht kom waar mensen alleen maar zuipen en sex hebben en de boel onder kotsen en lawaai maken. Ik voel me echter wel Nederlands als iemand mij iets gaat vragen over de Nederlandse taal die ik beheers (zo goed als, dan) ![]() In het buitenland merk je vaak welke dingen "typisch Nederlands" zijn, maar die dingen vind ik meestal niet leuk. Maar misschien komt dat ook omdat die typisch Nederlandse dingen anders zijn dan mijn eigen culturele achtergrond. Dat behouden gedoe als je visitie hebt ofzo. Je mag blij zijn als je twee koekjes bij je koffie krijgt in plaats van 1. Terwijl ik gewend ben om alles wat te eten en drinken is aan te bieden. Ik voel me eerder Europeaan dan een Nederlander. Want in Europa voel ik me overal thuis. ![]() Ook in Zuid-Afrika overigens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ligt er maar aan wat op die tv te zien is ![]() Ik zie het probleem niet echt. Dat mijn bedovergrootvader Pools was, geeft mij toch een ietwat speciale band met die omstreken. Niet dat ik er geweest ben. Niet dat ik de taal spreek. Maar gewoon, omdat ver terug daar ook iets is wat mij - van nu - gemaakt heeft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Das wel een verschil met dat voorbeeld wat ik gaf over die 'Turkse Nederlanders'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb wel traditionele Italiaanse muziek geluisterd enzo ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Alleen zijn het dan geen democraten maar.... (ik hou mijn mond al ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus begrijp je waar ik naar toe wil: als je wat kleine dingen wilt houden, dan is dat niet erg. Maar als je schotels gaat kopen, de hele stad gek gaat toeteren als Turkije wint en thuis die taal gaat spreken, dan ben je in mijn ogen dus wel verkeerd bezig. Zeker wanneer je familie al een hele tijd in Nederland woont. Citaat:
ja, dus wanneer je bijv. schotels en thuis Italiaans gaat spreken. Citaat:
leuk hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou wel begrijpen als je er problemen mee zou hebben als diezelfde personen de Nederlandse cultuur verloochenen of verafschuwen. Dan zijn ze inderdaad verkeerd bezig en wonen ze in principe in het verkeerde land (want dan voelen ze ze zich toch niet thuis hier).
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, wat is daar leuk aan? Irritant, omdat dat dus een teken is dat ze voor hun eigen land blijven, terwijl ze hier wonen en een groot deel ook hier is geboren. Maar ja: jij mag het niet erg blijven vinden. Maar ik vind het gewoon een teken van slechte integratie, wat voor problemen kan gaan zorgen. (wat nu al het geval is tussen autochtonen en allochtonen) Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik wilde net ook reageren. Zoveel domheid, je wordt er wanhopig van. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, mja, we kunnen Nederland ook niet over laten lopen, omdat het hier zo goed is. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
King Arthur and the knights of the saai table #594 Chick Rock | 500 | 06-05-2009 10:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Gedwongen abortus" Love & Peace | 111 | 21-02-2006 15:42 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Europese Grondwet Gatara | 500 | 26-05-2005 14:26 | |
europese verkiezingen: wat stem jij? Verwijderd | 338 | 13-06-2004 09:57 | |
Europese stemwijzer Verwijderd | 213 | 10-06-2004 19:44 |