Oud 11-06-2003, 16:08
pinhead
pinhead is offline
ik vind het wel lachen om af en toe te kijken, maar uiteindelijk heeft zo'n 'test' totaal geen nut;

die lui denken dat als ze die 2 weken ongeschonden door zijn gekomen, hun relatie tegen alles bestand is... maar ja... in real-life sta je niet alleen bloot aan eventuele verleididingen door lekkere wijven,,,,maar ook misschien financiële problemen of t probleem dat de 1 wel en de ander geen kinderen wil op den duur.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 16:10
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Multilot schreef op 08-06-2003 @ 19:30:
Volgende week is de laatste aflevering... deze week helaas een weekje overslaan....
Ik zou dr echt aan mee willen doen, maar dan met een goede vriend van me ofzo, niet de vriend...
ja gewoon pakken wat je pakken kan... en dan af en toe ff doen alsof je het heel erg vindt wanner je te zien krijgt dat je "vriendin" vreemdgaat
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 17:10
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
pinhead schreef op 11-06-2003 @ 17:10:
ja gewoon pakken wat je pakken kan... en dan af en toe ff doen alsof je het heel erg vindt wanner je te zien krijgt dat je "vriendin" vreemdgaat
goed idee
Kep trouwens geen een aflevering van deze gezien. wel van de engelse versie, die was op een gegeven moment ook nix meer aan. een beetje TE nep
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:07
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
misschien is dit programma wel niet mer interressant hiero... maar toch voor de kijkers....

Is Katrien nou naar bed geweest met Ralph of niet??? Ik dacht zelf van wel maar ze vertelde Tim niets....trouwens Ralph staat vandaag op de foto met Gordon in de Telegraaf erg vaag

maar goed misschien vind niemand Temptation Island nog interessant, lata dit dan allemaal maar zitten.
Oud 17-06-2003, 17:44
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
http://www2.telegraaf.nl/prive/article2319051.ece

wat een giller
Oud 17-06-2003, 20:04
Muze
Muze is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 17-06-2003 @ 17:44:
wat een giller
Zeg dat wel
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 20:18
Surjirro
Surjirro is offline
hahahaha fuck men Ik bedoel, be gay maar met gordon
Oud 17-06-2003, 21:23
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 17-06-2003 @ 18:07:
misschien is dit programma wel niet mer interressant hiero... maar toch voor de kijkers....

Is Katrien nou naar bed geweest met Ralph of niet??? Ik dacht zelf van wel maar ze vertelde Tim niets....trouwens Ralph staat vandaag op de foto met Gordon in de Telegraaf erg vaag

maar goed misschien vind niemand Temptation Island nog interessant, lata dit dan allemaal maar zitten.
ja he!? ik heb de videoband NOG eens terug gespoeld, en ze zegt zo van dat ze niet dacht dat ze verliefd zou worden/met iemand zou zoenen/met iemand naar bed zou gaan, "maar het is er wel van gekomen, en ze heeft er geen spijt van" EN..nadat tim haar had vergeven zeg-maar, deed ze opeens heel moeilijk ..zo van "oh fuck"... argh! ik wil het weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten