Oud 20-05-2003, 08:21
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een makkelijk examen vond. Heb 55 van de 62 punten, dus tussen 8,8 en de 9,3

Blijf ik mooi op me SE-niveau
Oud 20-05-2003, 10:08
Verwijderd
inverdieneffect was toch wat de overheid terugverdient na investeringen? Maja, dat was het enige wat ik dacht te snappen van het examen hoor. En vraag 3 van opgave 1, waarom maar 2 punten?? Die waren echt 4 punten waard!
Oud 20-05-2003, 12:00
PardonMe
PardonMe is offline
whaaaahh ik vond economie (ec2, vwo) echt wel moeilijk!! In het begin viel het wel mee, maar later werden de vragen steeds moeilijker pffhhh
maar toen ik het na ging kijken een beetje op internet bleek dat ik een aantal dingen toch wel goed had.. denk dat ik tussen de 5.5 en 6 zit ofzo

Ik vond trouwens dat we best wel veel moesten berekenen.. erg vervelend
Oud 20-05-2003, 12:04
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Het was veel moeilijker dan de examens van voorgaande jaren!! En ik was ook nog eens superzenuwachtig omdat er bij mij nogal veel vanaf hangt... Ik hoop echt dat er wat wordt gedaan met de klachten want anders kan ik het wel vergeten...

dus mensen klaag alsjeblieft allemaal bij het LAKS via www.eindexamen.nu -> LAKS -> Klachtenlijn en dan ff een formuliertje invullen!! En bel anders!!
Oud 20-05-2003, 14:54
Verwijderd
Goed nieuws voor de mensen die hun punt via www.examenbundel.nl hebben berekend: Bij examenbundel.nl gingen ze ervan uit dat je 70 punten kon halen, maar in feite kon je maar 62 punten halen. Je werkelijke punt is dus een stuk hoger dan wat er op die site gegeven wordt! (ik ging van een 6,0-6,5 naar een 6,7-7,2 )
Oud 20-05-2003, 21:13
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Citaat:
lareno schreef op 20-05-2003 @ 15:54:
Goed nieuws voor de mensen die hun punt via www.examenbundel.nl hebben berekend: Bij examenbundel.nl gingen ze ervan uit dat je 70 punten kon halen, maar in feite kon je maar 62 punten halen. Je werkelijke punt is dus een stuk hoger dan wat er op die site gegeven wordt! (ik ging van een 6,0-6,5 naar een 6,7-7,2 )
..en ik geloof dat dit ook gold voor het berekenen van het cijfer via eindexamen.nu!

Er is nog hoop!

Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 21:16.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten