Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 18:15
Verwijderd
Verkerk in de halve finale
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2003, 18:26
Kez
Kez is offline
Citaat:
Ufke schreef op 03-06-2003 @ 19:15:
superwedstrijd Echt genoten
Oud 03-06-2003, 18:42
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
EGT goed. ben nieteens zo'n tennisfanaat, alleen met grandslams..enneuh durfde niet te kijken in de vijfde set

Moya maakte heel veel punten op Martins service in de laatste set, terwijl Martin een stuk minder punten maakte op Moya's service...dus verwachtte eigenlijk al dattie zou verliezen nadat ut 2-2 in sets werd..

zijn opslagbeurt in de laatste game was fantastisch

Nouw...halve finale is al een fantastische prestatie, maar als Moya lukt, dan IS er gewoon ook een kans tegen Coria...

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:43
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
prachige match.
het leek na de 2e set makkelijk te worden, maar bij het verlies van de 3e set begon ik het al minder positief te zien voor Verkerk.
Gelukkig heeft hij het toch nog tot een goed einde weten te brengen.

Nu in have finale tegen Coria die Agassi in 4 sets versloeg
Oud 03-06-2003, 18:47
Kez
Kez is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-06-2003 @ 19:43:
prachige match.
het leek na de 2e set makkelijk te worden, maar bij het verlies van de 3e set begon ik het al minder positief te zien voor Verkerk.
Gelukkig heeft hij het toch nog tot een goed einde weten te brengen.

Nu in have finale tegen Coria die Agassi in 4 sets versloeg
Coria is wel te doen als je Moya kunt verslaan, en daar zit denk ik ook het gevaar. Dat Verkerk nu denkt dat ie ook Coria kan pakken, tegen Moya speelde hij de 1e 2 sets zonder druk, vrijuit, in set 3 en 4 ging het wat stroever, niet alleen door vermoeidheid, ook door stress. Als ie net zo onbevangen kan beginnen tegen Coria als tegen Moya geef ik hem een goeie kans
Oud 03-06-2003, 18:48
Mitros
Mitros is offline
Wat een wedstrijd
Prachtig dat er weer een Nederlander doorbreekt in het Tenniscircuit
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:16
PV
PV is offline
woehoe alleen de laatste set helemaal kunnen kijken, maar was ook meteen t spannendste gedeelte

kan iemand mij met 100% zekerheid zeggen wanneer de halve finale is? (en hoe laat)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:24
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
PV schreef op 03-06-2003 @ 20:16:
woehoe alleen de laatste set helemaal kunnen kijken, maar was ook meteen t spannendste gedeelte

kan iemand mij met 100% zekerheid zeggen wanneer de halve finale is? (en hoe laat)
Woensdag:
3e en 4e kwartfinale heren

Donderdag:
1e halve finale heren
halve finales vrouwen

Vrijdag:
2e halve finale heren

zaterdag:
finale vrouwen

zondag:
finale heren

Zo was het iig het afgelopen jaar in Parijs
Oud 03-06-2003, 19:34
Tofke_H
Tofke_H is offline
de 2 Belgische meisjes naar de halve finale's
hiep hoi voor jullie nederlander
Oud 03-06-2003, 19:35
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-06-2003 @ 20:24:
Zo was het iig het afgelopen jaar in Parijs
Dit jaar ook voorzien, of het moet opeens heel erg zijn met regen
Oud 03-06-2003, 19:41
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 03-06-2003 @ 20:35:
Dit jaar ook voorzien, of het moet opeens heel erg zijn met regen
alle partijen op centre-court toch?
dan moet dit de volgorde zijn:
eerst S.Williams-Hénin (bovenste helft schema)
dan Petrova-Clijsters (onderste helft schema)
daarna Verkerk-Coira (onderste helft schema)

want bij de dames werkten ze eerst heb bovenste deel van het schema af en daarna de odnerste helft
bij de mannen is dit andersom
Oud 03-06-2003, 19:44
underthabridge
underthabridge is offline
Verkerk!!! briljant,.. echt tenenkrommend gewoon. Schitterend hoe hij toch nog won. Hierna Coria, daar heeft hij best kans tegen als hij goed speelt. Hoewel die Coria ook goed in vorm is.
maarjah... hopen maar
Oud 03-06-2003, 22:29
Verwijderd
damn wat heb ik genoten van die partij! mn hart ging tekeer van de spanning vanaf half 4 tot eind gezien
moya was slecht bezig in het begin..dan kwam ie op stoom maar wat een mentaliteit en vechtlust
hij heeft gewoon alle slagen in huis..af en toe te overmoedig en zn voetenwerk kan wel wat beter..voor de rest beter dan krajicek..als bij kraai zn service nie loopt dan houdt t op vanwege zn service volley spel..laat martin maar lekker achterin klooien met harde ballen dan komt het wel goed

en wat een kop trekte ie naar zn coach haha

ik had nie verwacht dat ie de 5e nog zou gaan winnen..coria nu..coria is snel, vast en een vechtertje..alleen hij is wel klein en heeft geen reach bij de sericeballen van martin dus martin heeft een grote kans om naar de finale te gaan
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:39
PV
PV is offline
mooi dus toch vrijdag kan ik tenminste kijken
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:53
Verwijderd
moya: HELEMAAL NIETS OLE OLE
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Martin Verkerk gaat gewoon het toernooi winnen
Oud 04-06-2003, 19:03
Hallelujah
Hallelujah is offline
Hmmm ben benieuwd hoeveel gekke Nederlanders bij de halve finale aanwzig zijn Doet Martin in ieder geval errug goed en is gezellug

Hmmm, als martin roland garros wint dan zal hij de 2e debutant zijn die RG heeft gewonnen....MAAArgoed laten we niet teveel op de zaken vooruit lopen

En Martin is de enige die een geheel spaanse finale kan voorkomen, dus hij moet ut maar gewoon doen!

[edit] ownee, denk heel de tijd dat die coria ook spaans is...gelukkig maar dat er geen spaanse finale komt! [\edit]

Laatst gewijzigd op 04-06-2003 om 19:06.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:55
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
MARTIN MARTIN MARTIN
Hij is en was geweldig!
Ben niet eens een super fan van hem, maar ik moet toch echt toegeven dattie zo'n geweldig toernooi aan het spelen is en dat eigenlijk z'n hele seizoen al top is

*hoop dat het een goed vervolg krijgt*
Oud 04-06-2003, 23:11
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
PV schreef op 03-06-2003 @ 23:39:
mooi dus toch vrijdag kan ik tenminste kijken
Donderdag toch??

En vrijdag de andere halve finale, of ben ik nou gek??
Oud 04-06-2003, 23:54
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 05-06-2003 @ 00:11:
Donderdag toch??

En vrijdag de andere halve finale, of ben ik nou gek??
ze zijn toch allebei vrijdag. Dat zeiden ze iig bij Studio sport gisteravond laat
Oud 05-06-2003, 00:14
superjip
superjip is offline
finale : Verkerk tegen Costa (droom droom)

Costa wint in 4 sets roland garros wederom...

Haarhuis verliezend finalist bij de dubbels

Serena wint Roland garros...

Vrouwendubbels en mix ben ik niet van op de hoogte hehe
Oud 05-06-2003, 00:20
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ook in het dubbeltornooi heeft Kim Clijsters de halve eindstrijd bereikt. Samen met Ai Sugiyama klopte ze een Sloveens-Slovaaks duo.

Clijsters en Sugiyama haalden het in de kwartfinale met 6-2 en 7-5 van Maja Matevzic en Henrieta Nagyova.

In de halve finale nemen ze het op tegen de Zimbabwaans-Russische combinatie Black-Likhovtseva. Zij klopten het Franse duo Dechy-Loit met 6-4 en 7-6.
Oud 05-06-2003, 07:41
- Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
14.00u : Clijsters (BEL-2) -- Petrova (RUS)
: S. Williams (USA-1) -- Henin-Hardenne (BEL-4)
Oud 05-06-2003, 08:33
Wotu
Wotu is offline
Ik vind het een geweldige prestatie hoe Martin op karakter en fysieke toestand van moya won. nadat hij de 4e set had verloren d8 ik(en ik denk nog wel meer) dat hij het niet zou halen. Ik heb heel veel respect voor Verkerk omdat hij met heel veel emotie speelt. daardoor wint hij ook. Ik hoop dat verkerk de finale haalt maar ik acht de kans klein dat ie van coria wint morgen. Coria slaat tog ff mijnheer Agassi het toernooi uit. En Coria is een Argentijn, dus een gravelbijter...... Maar ben benieuwd....

LAAT VERKERK ZEGEVIEREN!!!!
Oud 05-06-2003, 10:02
appeltjepeertje
appeltjepeertje is offline
ferrero wint..
Oud 05-06-2003, 11:26
Verwijderd
Ik denk dat Verkerk wel kan winnen van Coria. Als hij alles goed hard naar buiten blijft slaan, Coria is klein en heeft dus niet al te veel bereik bij de service.
Nadeel is dat hij snel is en z'n slagen sneller kan maken.

Ik DENK dat Verkerk het haalt vandaag maar in de Finale geveegd wordt door Ferrero
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 14:49
WolterB
WolterB is offline
Clijsters door naar de finale na Pertova met 7-5 en 6-1 te verslaan
op 4-5 in de eerste set vor Petrova op setpunt een 'lucky' soht via de netrand, wat de set redde en de 2e set vertoon van macht

edit
Henin staat nu met 3-0 voor na serena 2x gebroken te hebben
Oud 05-06-2003, 15:11
WolterB
WolterB is offline
Henin wint eerste set met 6-2
Oud 05-06-2003, 17:01
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Belgische finale toch wel een geweldige prestatie van zo'n klein landje

6-2 4-6 7-5 dacht ik

Voor Henin tegen Serena

Clijsters won al eerder door Pertova met 7-5 en 6-1 te verslaan

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 17:22.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:07
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
serena toch? Mjah what the hell, net goed
Oud 05-06-2003, 17:22
vreselijke fout
Citaat:
Anouck schreef op 05-06-2003 @ 18:07:
serena toch? Mjah what the hell, net goed
mjah Serena
Oud 05-06-2003, 17:36
freggelfreak
freggelfreak is offline
gelukkig dat henin heeft gewonnen, maar vooral die geweldige reactie van serena.. wat ee sportieve verliezer toch
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 17:48
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 23-05-2003 @ 18:05:
Kim Kim Kim & Justin !

Citaat:
Tofke_H schreef op 24-05-2003 @ 16:59:
Belgische finale is mogelijk bij de vrouwen.
En daar is ie dan
Oud 05-06-2003, 17:49
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
freggelfreak schreef op 05-06-2003 @ 18:36:
gelukkig dat henin heeft gewonnen, maar vooral die geweldige reactie van serena.. wat ee sportieve verliezer toch
geweldig gewoon.. die handdruk!
Oud 05-06-2003, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Bazz schreef op 05-06-2003 @ 12:26:
Ik denk dat Verkerk wel kan winnen van Coria. Als hij alles goed hard naar buiten blijft slaan, Coria is klein en heeft dus niet al te veel bereik bij de service.
Nadeel is dat hij snel is en z'n slagen sneller kan maken.

Ik DENK dat Verkerk het haalt vandaag maar in de Finale geveegd wordt door Ferrero
my point exactly
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:38
WolterB
WolterB is offline
practige 2e halve finale
t was echt een topmatch
en vooral het commentaar op Canvas, echt geweldig
Oud 05-06-2003, 18:43
Smartie
Smartie is offline
Haarhuis en kafelnikov naar finale herendubbel tegen Bryan/Bryan. Misschien kunnen ze hun titel wel verdedigen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
smartie! schreef op 05-06-2003 @ 19:43:
Haarhuis en kafelnikov naar finale herendubbel tegen Bryan/Bryan. Misschien kunnen ze hun titel wel verdedigen
verdedigen doen ze sowieso al, je bedoelt denk ik prolongeren
Oud 05-06-2003, 18:55
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Michaëlla Krajicek heeft in Parijs de halve eindstrijd van het toernooi voor meisjes tot en met 17 jaar bereikt.

Het 14-jarige halfzusje van Richard was in de kwartfinales met 6-4,1-6,6-4 een maatje te groot voor de Roemeense Delia Sescioreanu.
Dit is ook goed nieuws voor het Nederlandse damestennis
Oud 05-06-2003, 18:58
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
WolterB schreef op 05-06-2003 @ 19:55:
Dit is ook goed nieuws voor het Nederlandse damestennis
Bestaat dat nog?

Nee, het is idd erg goed voor het damestennis aangezien dat de laatste tijd nogal op een laag pitje staat.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 19:32
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
WolterB schreef op 05-06-2003 @ 19:53:
verdedigen doen ze sowieso al, je bedoelt denk ik prolongeren
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 20:48
Verwijderd
bedoelden jullie de sportieve reactie van serena serieus of sarcastisch? (dus: als in: het was echt sportief en leuk of serena deed heel venijnig en onsportief)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 21:27
Allegria
Allegria is offline
Serena deed heel onsportief. Anders altijd eerst het publiek groeten en dan pas handje geven aan tegenspeler en van die dingen. Nu kon er met moeite een handdruk vanaf.
Oud 05-06-2003, 21:56
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
But with Serena serving, the tide turned. Henin-Hardenne held up her hand at 0-15 on a Serena first serve and then Serena served it into the net. Serena thought she would get a first serve again, but the umpire didn't see Henin-Hardenne raise her hand and Henin-Hardenne wouldn't recognize what she did. Serena won the point, but couldn't maintain her concentration after that.

"I was a little disappointed with her," Serena said. "I think to start lying and fabricating, it's not fair. I understand that people want to win these days but!"
Oohwww, daarom deed die Serena dus zo onsportief... ik snapte al niet waarom ze zo lomp deed met die handdruk. Maar khad ut zelf niet gezien van Henin dat ze der hand opstak...dus sal wel

iemand iets van dat 'oneerlijke' gezien?

(bleegh waarom moet Verkerk om 1uur spelen??!! dan ben ik bezig met me tentamen en ben pas 2uur klaar...dus ben rond half 3 thuis...maargoed, meestal laatste deel vd wedstrijd pas ut spannendst...hope so...)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 00:56
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Minni schreef op 05-06-2003 @ 21:48:
bedoelden jullie de sportieve reactie van serena serieus of sarcastisch? (dus: als in: het was echt sportief en leuk of serena deed heel venijnig en onsportief)
Ze was dus onsportief.. En dan zag ik zojuist beelden van het praatje met de pers na de wedstrijd.. Zit ze daar te huilen, en te lullen over "overwinning" en blijven lachen... Oppakken, en nooit meer laten tennissen
Oud 06-06-2003, 04:05
freggelfreak
freggelfreak is offline
om eerlijk te zijn vind ik alleen een belgische finale niet zo tof (ok ong altijd beter dan williams-williams), maar voor wie moet je dan zijn? ik vind het veel leuker als 2 verschillende nationaliteiten tegenover elkaar staan. heeft meer eeeeeuh ja spanning ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 09:53
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
freggelfreak schreef op 06-06-2003 @ 05:05:
om eerlijk te zijn vind ik alleen een belgische finale niet zo tof (ok ong altijd beter dan williams-williams), maar voor wie moet je dan zijn? ik vind het veel leuker als 2 verschillende nationaliteiten tegenover elkaar staan. heeft meer eeeeeuh ja spanning ofzo
ja, dat klopt wel Maar op deze manier hebben we zaterdag onze eerste "zuivere" Grandslame bij de vrouwen.

Trouwens, je zou kunnen supporteren voor de Nederlandstalige. Kim dus. Hup Vlaanderen Hup... Of Wallonie natuurlijk
Oud 06-06-2003, 10:21
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 06-06-2003 @ 10:53:
ja, dat klopt wel Maar op deze manier hebben we zaterdag onze eerste "zuivere" Grandslame bij de vrouwen.

Trouwens, je zou kunnen supporteren voor de Nederlandstalige. Kim dus. Hup Vlaanderen Hup... Of Wallonie natuurlijk
ik ben iig voor Kim, speelt wat meer het tennis wat ik prettig vind om naar te kijken
Oud 06-06-2003, 13:50
vreselijke fout
Ik hoorde dat het publiek (Belgisch/Frans) ook niet zo heel sportief bezig was?
Oud 06-06-2003, 14:02
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-06-2003 @ 14:50:
Ik hoorde dat het publiek (Belgisch/Frans) ook niet zo heel sportief bezig was?
was ook zo, heel de tijd boe-roepen, maar owkeej, dat zou ik ook gedaan hebben hoor ik bedoel, zowiets zie je wel vaker..

Maaaaar dat boeit niet...wat boeit is dat verkerk 2-0 in sets voorstaat!! *cross my fingers* khoop dat ut lukt...

Ben net thuis dus kep net de setpoint van de 2e set gezien

En over onsportief gesproken...khoorde van me zus dat die coria uit woede een tennisracket tegen een ballenjongen aangooide..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten