Oud 31-05-2003, 18:43
niemand
niemand is offline
Het hangt er maar vanaf waarvoor je je site gebruikt. Een site van een bedrijf zal idd in de meest gangbare browsers (dus ook non-ie) goed zichtbaar moeten zijn, maar voor sites die ik voor mezelf maak interesseert het me niet of jij een brakke browser wil gebruiken, als het niet bevalt rot je maar op
Maar in geval van bedrijven of school websites zit dat natuurlijk anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
niemand schreef op 31-05-2003 @ 19:43:
Het hangt er maar vanaf waarvoor je je site gebruikt. Een site van een bedrijf zal idd in de meest gangbare browsers (dus ook non-ie) goed zichtbaar moeten zijn, maar voor sites die ik voor mezelf maak interesseert het me niet of jij een brakke browser wil gebruiken, als het niet bevalt rot je maar op
Pf, ik heb een enorme hekel aan mensen die alleen designen voor IE. Zo ook Essilor.nl -- in Opera werkt hun client-side VBScript niet. Ik braaf die gasten een mailtje gestuurd, krijg je als reply dat de site werkt onder MSIE en Netscape (wat volgens mij helemaal afgelopen zaak is, maar ik kan me vergissen) en that's it.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 04:00
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
niemand schreef op 31-05-2003 @ 19:43:
Helemaal mee eens.

Als bedrijfswebsite moet je dan ook niet te exotische dingen gebruiken denk ik. Flash kan, hooguit.

Zo zorg je ervoor dat je site goed toegankelijk blijft voor iedereen. Resolutie vanaf 800x600 moet toegankelijk zijn denk ik. 640x480 is echt outdated.

Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 04:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten