Advertentie | |
|
![]() |
|
zit nu een btje wat dit betreft in een KUT tijd
was iemand die ik leerde kennen via Inet van 22 (toen 21 was donderdag jarig). ging ik na 2 weken ofzo (was idd best snel had het idee dat ik em al heel lang kende) met hem afspreken hij kwam me ophalen van school nou vond hem wel leuk maar ik dacht van ja hij is 21 ik 13 dus dat heeft geen zin. later kwam die ook een x hier thuis. weet niet helemaal hoe het is gegaan maar me zus (16) vond hem ook wel leuk en die heeft ook met hem gezoend maar later bleek dus dat ie ondertussen "iets" had met een vriendin van me andere zus. ving dat toen op tussen die (andere) zus en een vriendin van der wist niet wat ik moest doen het wel vertellen of niet. ik wist het natuurlijk ook niet zeker dus... nu weet die 1e zus het dus wel en die voelt zich ook best lullig maar ze heb nog wel contact met hem. ze had hem een mail gestuurd waarin ze vroeg wat hij nou van haar vond. nou die heb ze al een week geleden gestuurd en nog steeds geen antwoord dat zegt wel wat......... vind het zelf ook klote en ik vind het eigenlijk nog steeds een onwijs leuke jongen kan me ook niet voorstellen dat het zo'n player is. dacht ook altijd dat het een jongen is die te vertrouwen is en gewoon een hele lieve aardige jongen idd ook veel interesse voor mij. hij denkt ook overal veel over na duzz. (hoewel me zus zegt dat hij dat eigenlijk niet doet maar dat alleen maar zo wil laten lijken ![]() heb het verhaal trouwens wel naar hem gemaild maar dan gehad over "een vriendin" en "een vriend" en gevraagd wat hij er van vond hij is (zegt hij) nu aan het antwoorden duzz... ben benieuwd wat hij anwoord maar het is dus eigenlijk niet zo dat je (iig niet bij hem) dat je het zo kan zien dat het van z'n gezicht afdruipt ofzo me vader was ook 1st gewoon positief over hem duzzz maar vind het nog steeds klote en weet echt niet wat ik nou moet doen gewoon geen contact meer zou ik ook niet leuk vinden......... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
wacht even, ik ben het er niet mee eens dat jongens die meisjes playen players zjin en dat meisjes sletten zijn. en waarom zijn vrouwelijke players zielig?? dat vind echt de grootste onzin!!
maar het beste idee is dat de players de players playen maar ik denk dat voor de players dat gevoel van aanhankelijkheid van een meisje willen, ze willen niet gezien worden als een speeltje, big mistake!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je een player af wilt ketsen, moet je gewoon rustig aan doen met een aantal zaken.
Voor een meisje: - Ga niet meteen te ver lichamelijk. Laat hem wachten. Een jongen die van je houdt, is bereid te wachten. - Ook al ben je verliefd tot in je tenen, laat hem dat niet direct merken. Natuurlijk heeft een jongen ook zekerheid nodig, maar ga niet van de kriebels hem overvloeden met aandacht. Een player geniet van de aandacht, als hij die niet krijgt, zoekt hij deze ergens anders. Iemand die om je geeft, zoekt naar die zekerheid bij jou. Voor een jongen: - Pas vooral op met de aandacht die je een meisje geeft (zie punt 2 hierboven). - Laat je niet uitbuiten. Iemand die om je geeft zal weinig eisen stellen aan jou, voelt zich zelfs schuldig als jij dingen voor haar betaalt. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
- Citaat:
Wat een hoeren! |
![]() |
|
Ben ik nou de enige die na de eerste paar regels zoiets had van "Goh, wat enorm boeiend, ik ga dit allemaal lezen.", 2 regels verder dacht "Wow, echt tof dit, enorm boeiend, wát een ge-wel-dig verhaal" en vervolgens compleet opging in die enorm goede post ?
.. for fucks sake zeg.. ![]() Het kan me écht geen ruk schelen. Je bent gewoon een koe als je je door een of andere Ricardo laat 'playen', het woord gvd alleen al, ik ga zo even rijkelijk nekken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik ken ook zo iemand
![]() ![]() ![]() maar players hebben wel gevoel, hijs gedumpt, en egt gebroken hartje, owkej niet voor lang maar toch ![]() Je kan er doorheen prikken, tenzij je ze gelijk GE-WEL-DIG vind en onzeker bent |
![]() |
||
Citaat:
bla#2 moet zijn:waeet ik veel, ik ben geen jongen maar: met nbtje respect kom je ver.
||
![]() |
Citaat:
Was een jongen, die stapte op haar af en zei dat zij voor hem de vrouw van zijn dromen was. (hij had haar 2 uitgaansavonden gezien) Mijn zus: "Ow, waarom dan? Je kent me niet eens!" Hij:" Wel... euhm... je hebt zo'n mooi koppie" Zij:"Is dat alles?" Hij:"Wel... je hebt ook een lekker lichaam." Zij:"Oftewel, je bent gewoon zo oppervlakkig als de pest"(weet niet meer wat ze zei dat ze zei, maar iets dergelijks zal het zijn geweest... ze moest hem in ieder geval niet ![]() Kijk, mooie praatjes zijn zo makkelijk doorheen te prikken. Dit was waarschijnlijk ook een player (wellicht eentje met minder play ervaring? ![]() Ow, en zusje... toppie hoor ![]()
||
Citaat:
Nou je wou dat je een player was, ik zou zeggen doe maar gewoon wat je wilt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar zeker als je verliefd bent dan zie je die dingen vaak niet, dan ben je maar wat blij dat je zijn aandacht getrokken hebt en denk je dat hij je echt leuk vindt. Dat je geplayed bent, heb je achteraf pas door, verliefdheid maakt blind.. En ik denk trouwens dat je er nog zo veel voor kunt waarschuwen maar dat mensen er toch altijd nog in blijven trappen.. als je verliefd bent zie je het gewoon niet.. Ik denk dat het ook nog wel met leeftijd te maken heeft, en sommige mensen die zien het gewoon in het algemeen misschien niet en trappen er keer op keer weer in..
|
Wat een kutwoord: player, vooral als iedereen het dertig keer in 1 zin gebruikt
![]() ik play jij playt hij playt wij playen jullie playen zij playen we zijn geplayed bedenk een fatsoenlijk woord ofzo ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 23:09. |
![]() |
|
Is het fout als je playt met een player?
Hij was de hele dag gezellig dus ik ook, alleen heb ik em aan het einde van de avond niet gegeven wat hij verwachtte. En gezegd dat ik dat ook niet van plan ben.Heb ik nog nooit eerder gedaan, maar ik kon gewoon niet aanzien dat ie al die meiden ongestrafd verslond. ![]()
|
![]() |
En jawel hoor, ben er weer ingetrapt
![]() Kende de jongen niet en vond em gewoon echt heel leuk en aardig. Dus toen hebben we gezoend en voor een week ( ![]() Nu ongeveer 3 maanden later, hebben we weer voor et eerst gezoend. En jawel hoor hij wilde geen relatie zij die dus ja wat moet je dan. Gisteren hadden we een examenfeest en hij heeft nog geen twee woorden gezegd en met allerlei andere meisjes openlijk geflirt. volgens mij heeft ie ook met een "vriendin" van mij gezoend. Hoe KUT voel ik mij nu.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Jullie hebben wel gelijk over die players.
Maar mijn vriendje had voor mij ook altijd veel vriendinnetjes en dumpte ze ook na een tijdje weer, hij heeft 1 meisje gehad waar hij wel verliefd op was. Maar we hebben nu 6 maanden iets, en het gaat heel goed. Dit kwam denk ik ook doordat hij zelf toegaf dat hij er genoeg van had, hij wou een 'echte' vriendin. En ik ben heel erg blij met hem ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Spyware, adware en virussen topic #6 Verwijderd | 217 | 04-03-2011 15:12 | |
Games |
World of Warcraft deel 19 Ymir | 500 | 26-04-2008 21:10 | |
Software & Hardware |
HDD Media Player Lord Dolphin | 29 | 20-04-2008 12:22 | |
Software & Hardware |
Windows Media Player 11 geen punt :| | 28 | 20-12-2006 21:38 | |
Games |
The Time Trails MarioKart GameCube Verwijderd | 51 | 11-10-2005 12:50 | |
Games |
¿Civilization 3? Not for Sale | 217 | 11-01-2002 08:11 |