Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2003, 11:59
DJ Siësta
DJ Siësta is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 17-06-2003 @ 12:44:
vuile player!
Oud 17-06-2003, 12:02
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
DJ Siësta schreef op 17-06-2003 @ 12:59:
Het is een bepaald soort dat volgens mij gewoon vraagt om zo behandeld te worden.
Ik ben er echter nog nooit echt op in gegaan want ik wil me niet schuldig voelen tegenover hen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 12:06
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2003 @ 11:33:
De truc is het juist om die player wel gevoel te laten krijgen en hem vervolgens te playen.

Verder word ik sowieso een beetje ziek van dat gewauwel over players. Bij bepaalde jongens wéét je gewoon dat ze nooit trouw zullen blijven, dat ze zo glibberig zijn als een paling in een emmer snot en dat je gewoon niet kunt vertrouwen op wat ze je zeggen en beloven. Dat soort meisjes heb je ook maar die zijn wel in de minderheid bij hun mannelijke tegenhangers.

Het komt er op neer dat players gewoon handig gebruik maken van mensen. Als je dat wilt voorkomen moet je zorgen dat je mensenkennis hebt en mensen geen gebruik van je laat maken, natuurlijk. Want ik geloof stiekem niet dat meisjes die met een player hebben, dat hebben omdat het zo'n lieve, rustige, aardige jongen is. Ze hebben met zo'n jongen omdat hij uitdagend, spannend, ongrijpbaar is. Dan moet je achteraf ook niet zeuren als het íets te ver ging en hij van zijn kant ook inderdaad ongrijpbaar wílde zijn.
Hier wil ik wel even op reageren: de meeste meisjes die in hun pubertijd zitten, hebben nog geen mensenkennis. In die tijd leren ze de mens pas echt goed kennen. Vandaar dat er toch zoveel meisjes zijn die toch verliefd worden op een player!
En het moet toch nog eens gezegd worden: liefde maakt blind!
Je ziet tijdens je verliefdheid niet dat die jongen te ver gaat, achteraf krijg je pas spijt en ga je pas realiseren hoe dom je geweest bent....
Oud 17-06-2003, 12:26
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
DJ Siësta schreef op 17-06-2003 @ 12:40:
whahahaaha, elke keer trappen die meisjes dr weer in
Ik ga stuk om jou
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:28
hanneke~13
hanneke~13 is offline
zit nu een btje wat dit betreft in een KUT tijd
was iemand die ik leerde kennen via Inet van 22 (toen 21 was donderdag jarig). ging ik na 2 weken ofzo (was idd best snel had het idee dat ik em al heel lang kende) met hem afspreken hij kwam me ophalen van school nou vond hem wel leuk maar ik dacht van ja hij is 21 ik 13 dus dat heeft geen zin. later kwam die ook een x hier thuis. weet niet helemaal hoe het is gegaan maar me zus (16) vond hem ook wel leuk en die heeft ook met hem gezoend maar later bleek dus dat ie ondertussen "iets" had met een vriendin van me andere zus. ving dat toen op tussen die (andere) zus en een vriendin van der wist niet wat ik moest doen het wel vertellen of niet. ik wist het natuurlijk ook niet zeker dus... nu weet die 1e zus het dus wel en die voelt zich ook best lullig maar ze heb nog wel contact met hem. ze had hem een mail gestuurd waarin ze vroeg wat hij nou van haar vond. nou die heb ze al een week geleden gestuurd en nog steeds geen antwoord dat zegt wel wat.........

vind het zelf ook klote en ik vind het eigenlijk nog steeds een onwijs leuke jongen kan me ook niet voorstellen dat het zo'n player is. dacht ook altijd dat het een jongen is die te vertrouwen is en gewoon een hele lieve aardige jongen idd ook veel interesse voor mij. hij denkt ook overal veel over na duzz. (hoewel me zus zegt dat hij dat eigenlijk niet doet maar dat alleen maar zo wil laten lijken )

heb het verhaal trouwens wel naar hem gemaild maar dan gehad over "een vriendin" en "een vriend" en gevraagd wat hij er van vond hij is (zegt hij) nu aan het antwoorden duzz... ben benieuwd wat hij anwoord

maar het is dus eigenlijk niet zo dat je (iig niet bij hem) dat je het zo kan zien dat het van z'n gezicht afdruipt ofzo me vader was ook 1st gewoon positief over hem duzzz maar vind het nog steeds klote en weet echt niet wat ik nou moet doen gewoon geen contact meer zou ik ook niet leuk vinden.........
eikel is het ook
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 15:37
Verwijderd
wacht even, ik ben het er niet mee eens dat jongens die meisjes playen players zjin en dat meisjes sletten zijn. en waarom zijn vrouwelijke players zielig?? dat vind echt de grootste onzin!!
maar het beste idee is dat de players de players playen maar ik denk dat voor de players dat gevoel van aanhankelijkheid van een meisje willen, ze willen niet gezien worden als een speeltje, big mistake!!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:32
Verwijderd
Als je een player af wilt ketsen, moet je gewoon rustig aan doen met een aantal zaken.

Voor een meisje:
- Ga niet meteen te ver lichamelijk. Laat hem wachten. Een jongen die van je houdt, is bereid te wachten.
- Ook al ben je verliefd tot in je tenen, laat hem dat niet direct merken. Natuurlijk heeft een jongen ook zekerheid nodig, maar ga niet van de kriebels hem overvloeden met aandacht. Een player geniet van de aandacht, als hij die niet krijgt, zoekt hij deze ergens anders. Iemand die om je geeft, zoekt naar die zekerheid bij jou.

Voor een jongen:
- Pas vooral op met de aandacht die je een meisje geeft (zie punt 2 hierboven).
- Laat je niet uitbuiten. Iemand die om je geeft zal weinig eisen stellen aan jou, voelt zich zelfs schuldig als jij dingen voor haar betaalt.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 22:54
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
- Ook al ben je verliefd tot in je tenen, laat hem dat niet direct merken. Natuurlijk heeft een jongen ook zekerheid nodig, maar ga niet van de kriebels hem overvloeden met aandacht. Een player geniet van de aandacht, als hij die niet krijgt, zoekt hij deze ergens anders. Iemand die om je geeft, zoekt naar die zekerheid bij jou.
Zekerheid krijgen is geweldig, maar dat maakt me geen player.

Citaat:
Voor een jongen:
- Pas vooral op met de aandacht die je een meisje geeft (zie punt 2 hierboven).
Inderdaad meisjes zijn aandachtsgeil en willen alleen maar horen of zij geweldig zijn.
-
Citaat:
Laat je niet uitbuiten. Iemand die om je geeft zal weinig eisen stellen aan jou, voelt zich zelfs schuldig als jij dingen voor haar betaalt.
Ja ze vragen gewoon geld.
Wat een hoeren!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 23:33
AtHell
AtHell is offline
Ben ik nou de enige die na de eerste paar regels zoiets had van "Goh, wat enorm boeiend, ik ga dit allemaal lezen.", 2 regels verder dacht "Wow, echt tof dit, enorm boeiend, wát een ge-wel-dig verhaal" en vervolgens compleet opging in die enorm goede post ?

.. for fucks sake zeg..

Het kan me écht geen ruk schelen. Je bent gewoon een koe als je je door een of andere Ricardo laat 'playen', het woord gvd alleen al, ik ga zo even rijkelijk nekken .
Oud 18-06-2003, 02:37
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AtHell schreef op 18-06-2003 @ 00:33:
Ben ik nou de enige die na de eerste paar regels zoiets had van "Goh, wat enorm boeiend, ik ga dit allemaal lezen.", 2 regels verder dacht "Wow, echt tof dit, enorm boeiend, wát een ge-wel-dig verhaal" en vervolgens compleet opging in die enorm goede post ?

.. for fucks sake zeg..

Het kan me écht geen ruk schelen. Je bent gewoon een koe als je je door een of andere Ricardo laat 'playen', het woord gvd alleen al, ik ga zo even rijkelijk nekken .
compleet mee eens.
Oud 18-06-2003, 07:43
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
AtHell schreef op 18-06-2003 @ 00:33:

.. for fucks sake zeg..

over wie gaat het?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 08:41
Another Way
Another Way is offline
Ik wou dat ik een player was
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 11:53
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 18-06-2003 @ 08:43:
over wie gaat het?
Ik quote niemand, dus meestal reageer je dan op de topicstarter, you do the math.
Oud 18-06-2003, 14:34
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 18-06-2003 @ 09:41:
Ik wou dat ik een player was
Ga je vaak uit?
Ik ga nooit uit omdat ik niemand heb om uit te gaan.
Dat is mijn probleem eigenlijk dat ik nooit uitga.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 18:51
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
ik ken ook zo iemand Ik wist dat ie het was, dat merkte ik gewoon aan de manier waarop die over meisjes praatte en dan dacht je KOM OP ZEG! en op een feest heel slijm verhaal en denke ik kan dr wel ff zoene, mooi niet ik sotnd braaf op een vriend van hem te w88
maar players hebben wel gevoel, hijs gedumpt, en egt gebroken hartje, owkej niet voor lang maar toch
Je kan er doorheen prikken, tenzij je ze gelijk GE-WEL-DIG vind en onzeker bent
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 19:35
damaetas
damaetas is offline
ik ben niet te playen ik val op de ruigere types
naar ik ben sowieso niet in 1 keer te versieren.
Oud 18-06-2003, 19:41
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
******** schreef op 17-06-2003 @ 18:32:
Als je een player af wilt ketsen, moet je gewoon rustig aan doen met een aantal zaken.

Voor een meisje:
BLA #1

Voor een jongen:
BLA#2
bla#1 moet zijn: hij heeft een sexistische woordenschat, spreek hem daarop aan. zeggen dat je een vriendje hebt werkt niet. kom zeker over (ook al ben je dat niet)

bla#2 moet zijn:waeet ik veel, ik ben geen jongen maar: met nbtje respect kom je ver.
Oud 18-06-2003, 20:30
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Syphon schreef op 13-06-2003 @ 23:20:
Het zijn altijd de zelfde meisjes hoor.
Naief, onzeker, altijd denken dat ze niemand kunnen krijgen. Daarom geloven ze het ook niet dat hij hun echt leuk vind.
Maar als je erin trapt ben je echt wel dom vind ik hoor.
Je merkt het gauw genoeg of iemand het meent, lichaamstaal alles lijkt mij. Maar ben ik nou de enige die zo'n hekel aan het woord heeft?? Als een jongen gelijk in het begin al begint met zoveel complimentjes zijn ze ook wel wat oppervlakkig he.
Vind me stom, vind me dom maar ik kan gewoon geen respect tonen voor de meisjes die zijn geplayed, zoiets zie je toch?
En meisjes kunnen dit ook zijn hoor en het is bij mij ook nog nooit gebeurd.......

Maar wat maakt een jongen een ECHTE player?
Vroeger heb ik ook wel wat meisjes gezoend maar dat ging nooit door veel complimentjes en bleef altijd voor een avond, ben ik dan nu ook een player. Maar ik zie wel een link tussen players-breezer cultuur......
Hmmm, was er niet bij, maar kreeg ook een verhaal te horen van mijn zusje.
Was een jongen, die stapte op haar af en zei dat zij voor hem de vrouw van zijn dromen was. (hij had haar 2 uitgaansavonden gezien)
Mijn zus: "Ow, waarom dan? Je kent me niet eens!"
Hij:" Wel... euhm... je hebt zo'n mooi koppie"
Zij:"Is dat alles?"
Hij:"Wel... je hebt ook een lekker lichaam."
Zij:"Oftewel, je bent gewoon zo oppervlakkig als de pest"(weet niet meer wat ze zei dat ze zei, maar iets dergelijks zal het zijn geweest... ze moest hem in ieder geval niet "

Kijk, mooie praatjes zijn zo makkelijk doorheen te prikken. Dit was waarschijnlijk ook een player (wellicht eentje met minder play ervaring? ) Maar zoiets is toch makkelijk te herkennen?

Ow, en zusje... toppie hoor
Oud 19-06-2003, 11:57
Tetsuo
Tetsuo is offline
En daarvoor moet zoveel tekst gaan schrijven.
Het is toch zo makkelijk te kenmerken daar heb je geen ervaring voor nodig maar verstand.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:03
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Tetsuo schreef op 19-06-2003 @ 12:57:
Het is toch zo makkelijk te kenmerken daar heb je geen ervaring voor nodig maar verstand.
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:15
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 18-06-2003 @ 15:34:
Ga je vaak uit?
Ik ga nooit uit omdat ik niemand heb om uit te gaan.
Dat is mijn probleem eigenlijk dat ik nooit uitga.
Ja ik ga uit, niet vaak ofzo omdat hier in het gooi geen reet te doen valt
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 12:30
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Another Way schreef op 19-06-2003 @ 13:15:
Ja ik ga uit, niet vaak ofzo omdat hier in het gooi geen reet te doen valt
Ik ga niet uit omdat ik niemand heb om uit te gaan, voor de rest vind ik het ook niet eens zo leuk om uit te gaan, maar voor achter meisjes te gaan is dit wel de optie.
Nou je wou dat je een player was, ik zou zeggen doe maar gewoon wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:11
hanneke~13
hanneke~13 is offline
Citaat:
Tetsuo schreef op 19-06-2003 @ 12:57:
't is echt niet zo makkelijk om een player te herkennen hoor sommige mischien wel maar lang niet iedereen alsof je aan het uiterlijk van iemand kan zien hoe die van binnen is. vaak als je (denkt dat je) hem goed kent kan het nog altijd een player zijn (zie mijn verhaal van hierboven ergens) en dat is echt zwaar KLOTE
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 15:28
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 20-06-2003 @ 16:11:
't is echt niet zo makkelijk om een player te herkennen hoor sommige mischien wel maar lang niet iedereen alsof je aan het uiterlijk van iemand kan zien hoe die van binnen is. vaak als je (denkt dat je) hem goed kent kan het nog altijd een player zijn (zie mijn verhaal van hierboven ergens) en dat is echt zwaar KLOTE
aan het uiterlijk zie je het niet altijd nee, maar het is vaak ook wel af te leiden aan het gedrag van zo'n jongen..

maar zeker als je verliefd bent dan zie je die dingen vaak niet, dan ben je maar wat blij dat je zijn aandacht getrokken hebt en denk je dat hij je echt leuk vindt.
Dat je geplayed bent, heb je achteraf pas door, verliefdheid maakt blind..

En ik denk trouwens dat je er nog zo veel voor kunt waarschuwen maar dat mensen er toch altijd nog in blijven trappen.. als je verliefd bent zie je het gewoon niet.. Ik denk dat het ook nog wel met leeftijd te maken heeft, en sommige mensen die zien het gewoon in het algemeen misschien niet en trappen er keer op keer weer in..
Oud 20-06-2003, 23:05
Nanaki
Nanaki is offline
Wat een kutwoord: player, vooral als iedereen het dertig keer in 1 zin gebruikt

ik play
jij playt
hij playt

wij playen
jullie playen
zij playen

we zijn geplayed

bedenk een fatsoenlijk woord ofzo blegh

Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2003, 23:10
yliek
yliek is offline
Is het fout als je playt met een player?
Hij was de hele dag gezellig dus ik ook, alleen heb ik em aan het einde van de avond niet gegeven wat hij verwachtte. En gezegd dat ik dat ook niet van plan ben.Heb ik nog nooit eerder gedaan, maar ik kon gewoon niet aanzien dat ie al die meiden ongestrafd verslond.
Oud 21-06-2003, 21:14
Verwijderd
bij mij op school, een schoolfeest: 1 jongen, 13 meisjes gezoend.

en NIET EEN van die meisjes snapte dat ze 'genaaid' was....

ho-pe-loos...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 22:02
Upke
Upke is offline
Meiden zijn gewoon echt OERSTOM!!!!!!!

Tenminste als ze erin trappen...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 22:09
Fade of Light
Fade of Light is offline
ik zie de vooroordelen over "alle jongens" al weer vliegen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:21
barbiepopje
barbiepopje is offline
En jawel hoor, ben er weer ingetrapt
Kende de jongen niet en vond em gewoon echt heel leuk en aardig. Dus toen hebben we gezoend en voor een week ( ) hebben we iets gehad. Daarna dumpte hij me weer. De eerste keer dat we weer es samen met een grote groep gingen stappen negeerde hij me de hele avond en liep hij met al me vriendinnen te flirten. Hoe een kutgevoel is dat.
Nu ongeveer 3 maanden later, hebben we weer voor et eerst gezoend. En jawel hoor hij wilde geen relatie zij die dus ja wat moet je dan. Gisteren hadden we een examenfeest en hij heeft nog geen twee woorden gezegd en met allerlei andere meisjes openlijk geflirt. volgens mij heeft ie ook met een "vriendin" van mij gezoend. Hoe KUT voel ik mij nu....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 21-06-2003 @ 23:02:
Meiden zijn gewoon echt OERSTOM!!!!!!!

Tenminste als ze erin trappen...
Tsja. Players hebben natuurlijk ook een feilloos instinct voor het uitkiezen van de 'zwakke dieren' uit de kudde, de minder weerbaren.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:39
Megadeth
Megadeth is offline
Geweldig zo'n verhaal
Oud 22-06-2003, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 22-06-2003 @ 12:39:
Geweldig zo'n verhaal
helemaal niet! zometeen lezen meerdere mensen dit en hoe kom ik dan aan mijn dagelijkse ontspanning?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 15:55
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
hajo schreef op 12-06-2003 @ 19:53:
een player heeft niet echt gevoel, dus wat heeft het voor zin een player te playen?
een player is geen perfect en superieur wezen hoor,ze hebben ook gevoelens en als je hem door hebt en ook maar een klein beetje intelligentie hebt kun je hem zo verslaan in z'n eigen spelletje. natuurlijk allemaal erg kut als je zwaar verliefd bent op zo'n jongen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 16:01
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 22-06-2003 @ 16:55:
een player is geen perfect en superieur wezen hoor,ze hebben ook gevoelens en als je hem door hebt en ook maar een klein beetje intelligentie hebt kun je hem zo verslaan in z'n eigen spelletje. natuurlijk allemaal erg kut als je zwaar verliefd bent op zo'n jongen
zo "debieltje" ben je niet ik ben het helemaal met je eens. Het trieste is dat het soms lastig is de verkeerde er niet uit te pikken :x
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 10:09
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 17-06-2003 @ 12:33:
dit verhaaltje komt me bekend voor
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=players
khad hem jaartje terug ofzo ook al geplaatst, best leuk.
Noud an voor jouw mooi geschreven haha
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 10:27
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
miss_loves_you schreef op 23-06-2003 @ 11:09:
Noud an voor jouw mooi geschreven haha
Ik geloof ook niet dat hij het zelf geschreven heeft

Citaat:
Luckyleo schreef op 20-09-2002 @ 15:08:
maar ik vond dit stukje op internet dus post ik het even.
Oud 23-06-2003, 11:01
Ireentje
Ireentje is offline
Jullie hebben wel gelijk over die players.
Maar mijn vriendje had voor mij ook altijd veel vriendinnetjes en dumpte ze ook na een tijdje weer, hij heeft 1 meisje gehad waar hij wel verliefd op was. Maar we hebben nu 6 maanden iets, en het gaat heel goed. Dit kwam denk ik ook doordat hij zelf toegaf dat hij er genoeg van had, hij wou een 'echte' vriendin.

En ik ben heel erg blij met hem dus het hoeft niet altijd zo te zijn. Maar vaak tochwel dus wees op je hoede!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:12
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 21-06-2003 @ 22:14:
bij mij op school, een schoolfeest: 1 jongen, 13 meisjes gezoend.

en NIET EEN van die meisjes snapte dat ze 'genaaid' was....

ho-pe-loos...
mjah, ik weet wie je bedoelt...
en ik ben het totaal met je eens...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten