Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en knul, in 2000 was jij 13. Loop niet te zeiken.
||
![]() |
Citaat:
check je mail even En Aaliyah, ik vind haar niet knap, ook geen leuke muziek maken en ik vind niet dat ze goed kan acteren. (in queenofthedamned in iig niet. kutfilm ook trouwens) M'n zusje heeft een single van haar, dat rock the boat gedoe. Wát een kutnummer. En waarom worden dooie muzikanten altijd zo gehyped? Bull.
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() haar muziek was trouwens niet altijd totaal hinderlijk (vaak beter dan al haar soortgenootjes) - maar knap was ze ook niet bepaald en de kat van Tsasil acteert nog beter Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gepijpt worden door 3 14-jarige sletjes is inderdaad een aparte ervaring. Of is het gewoon alcohol?
||
![]() |
Citaat:
Nou dan. Ik vind het een kutwijf. Is nog niet bijna populair en denkt: "goh laat ik eens doodgaan, want dat verkoopt beter" Neh's niks
||
Citaat:
Blikseminslag in je hoofd? Gevallen van flatgebouw? Per ongeluk een kat ingeslikt?
|
ze is egt een doos....het egoisme druipt er vanaf..
en ze lijkt nog geeneens op een vrouw...als je mij zou zeggen dat het een man was...zou ik serieus gaan twijfelen.. ![]() moet je maar eens letten op het plaatje van dat wijf dat deze topic heeft gestart..aaliyah...met der babyface gadver ik neuk liever mijn hond opnieuw dan met haar.
Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 21:11. |
![]() |
|
@topic starter
Aaliyah ruleert maar jij niet. Hoe lang luister je het al? toevallig het laatste album in een gekke bui gekocht en sindsdien je mp3 lijstje vol? en qua ava en naam. als je dr echt zo goed vind zou je dr ook niet met jezelf vergelijken. @ tongbijtende dude Vrijdag viel ik op mijn smoel. stuk van me tand er af
||
Citaat:
dezelfde muziek ik d8 het nietr manneke 'k heb een vreselijke hekel aan r&b maar Aaliyah vinnik wel erg goed en dat komt niet door dr looks. Luister het maar een keer goed en ga het dan vergelijken.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Aaliyah... erg goeie zangeres.
Ik vind die cd met die rode hoes echt gaaf. Staan toffe liedjes op. Rock the Boat is geniaal. ![]() En die ouwe liedjes zijn ook geweldig! In mijn ogen klassiekers, hoor. Toch jammer dat ze er niet meer is ![]()
||
![]() |
Citaat:
whaaaaaaaaahahahahahaha, begraven heet dat ![]()
||
Citaat:
![]() met haar topic ik haat jullie allemaal ![]() ps. k ken haar opsich wel want mijn vrienden draaien dit af en toe.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jij loopt het zelf te vergelijken met rnb Wanneer heb ik rnb gezegd? Volgens mij nergens ![]() En omdat je Aaliyah toevallig wel goed vind, en ik niks, betekend het niet dat ik onzin uitkraam... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar helaas no bad feelings? none taken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
snap er niks van wat je bedoeld ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Wiskunde Vraag, het is erg belangrijk haha. isabellexkus | 9 | 08-01-2012 19:32 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
Gothic muziek white star | 123 | 14-08-2003 20:30 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |