![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hulde aan de vrouw die stellingen graag proefondervind. By the way, hoe stelde je dat dan voor aan je partner? "En dan nu ook je zak er in doen!" "Men wat? Neuh! Daar begin ik echt niet aan!" "Ach kom nou! Stel je niet zo aan! Het is voor de wetenschap!" ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar goed.. het klinkt bullshit en is het geloof ikd an ook
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder; ik heb eens gehoord dat dat 'flappen' kan, maar 't lijkt me verre van fijn... vérre van fijn... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Owwwww, maar flappen is geen onbekende term voor mij, heb ik vandaag nog gedaan, gewoon, achter de bank.
Flappen tappen, de normaalste zaak van de wereld ![]() Moet overigens wel zeggen, dat het voglens mij niets sexueels in zijn aard had... gaf me nog niet eens een goed gevoel, te zien hoe laag mijn saldo staat op de bank ![]()
|
![]() |
best vervelend denk ik...
je pik vastzitten.... en dan op je lief haar rug de riem terug gaan zoeken om hem er terug uit te krijgen... ...ik zeg niet dat het niet kan, maar ik kan me voorstellen dat er over zo'n dingen wel eens overdreven wordt... bart
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja misschien heb ik het wel helemaal mis hoor, kan het moeilijk uitproberen in mn eentje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bepaalde standjes - zie Kamasutra - laten wel toe dat de jongen dieper kan.
|
Verwijderd
|
Even voor de goede orde dit KAN wel degelijk, en hoeft niet alleen op zijn hondjes om volslagen vast te komen te zitten met je leuter. Ik zal jullie een compleet biologisch verhaal sparen, maar het effect kan lettelijk EN figuurlijk zeer pijnlijk zijn voor beide partners........
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wil je je ervaring in de groep gooien? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja als jullie me niet uitlachen........
![]() Ik had eens een verhaal gehoord,....enfin je kent het wel en ik dacht dat het weer zo'n broodje aap verhaal was...... Dus samen met mijn ex uitgeprobeert, en... Verrek! het bleek dus waar te zijn, vast dat ik zat, en echt gauw slap word je op de een of andere manier dan weer niet ![]() ![]() Niet alleen heel pijnlijk voor mij, maar ook voor mijn ex, die het alemaal maar lang vond duren..... ![]() Naderhand wel erg om kunnen lachen... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #45 Lethe | 500 | 14-03-2008 01:38 | |
Lifestyle |
Vloeklifestyle. Broeder | 104 | 28-03-2007 20:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer. Verwijderd | 51 | 08-06-2005 05:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer Ieke | 0 | 11-04-2005 17:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
RFID-tags in bankbiljetten. (1984?) Nighttime Bird | 14 | 13-10-2004 11:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de deur moet op een kiertje 1. metzondernix | 5 | 11-10-2002 16:40 |