Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik denk bijna alles wel wat ik vroeger aanhad me ma maakte me kleren altijd dusssssss
|
hmm ik had ook altijd zoon geruite tuinbroek. en spice girls shirt, ook dat. en uhmm... jaaa van die plateau schoenen, niet normaal hoe lelijk die dingen waren. hmmm en als je dan terug ziet op fotos wat je ouders je vroeger hebben aangetrokken toen je nog klein was.... v-r-e-s-e-l-i-j-k!! ik wil er niet eens meer aan herinnerd worden!
|
mn incubus t-shirt beschouw ik tegenwoordig als fout, maar goed ik was net 15
en mn winnie de poeh trui is ook erg fout en mn witte sokken ![]() ![]() en ik heb heel veel lelijke kleding ik snap niet waarom ik deze rotzooi nog in mn kast heb liggen...luiheid
|
Verwijderd
|
Ik heb een periode gehad, toen ik 8 was of zo, dat ik vrijwel alleen geel met oranje droeg. En had zo'n tweedelig iets uit de Otto. Een geel met oranje legging met trui.
En ik heb ook ooit nog een legging met verticale strepen gehad in heeeele enge kleuren. Oja plus rode sandaaltjes er onder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens. |
![]() |
||
Citaat:
|
ken je bassie en adriaan
ken je die blauwe blouse die adriaan altijd aan heeft die had ik in de 1e wat een miskoop, wist ik veel, ik was me nog niet eens mode bewust, noemde iedereen me adriaan. K heb de rest van de dag met mn jas aan in de klas gezeten, inclusief zo'n rood hoofd als Bassie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() haha. xxx
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|