Advertentie | |
|
![]() |
|
wel leuk.. de meesten zijn wel een jaar jonger, maar opzich lijken ze me nog wel aardig (ik ben van mavo4 naar havo4 gegaan).
zaterdag (al over 3 dagen ![]() Met de docenten ben ik over het algemeen ook wel tevreden. Behalve met m'n mentrix.. mgoed.
||
Citaat:
Maar ik weet eigenlijk nog niet of mijn oude klas wordt opgesplitst of dat er een paar nieuwe mensen bijkomen. Na 28 augustus mag ik heel fijn op het intranet gaan zoeken naar mn rooster en de klassenlijsten ![]() ![]() ![]()
|
mn klas is wel okay, ik ben het nieuwe jaar ingestapt als een spontaan iemand (wat dus IRL niet echt zo is..) en het werkt wel. Iedereen is wel aardig, ik heb nog niet echt zoiets van 'diegene moet ik mijden'.
verder, tja, het is dezelfde school als mijn afgelopen 5 jaar dus daar kan ik niet veel van zeggen.
|
ik heb nu van een paar mensen gehoord bij wie ik in de klas kom, en om hun zit ik nou niet bepaald te springen. Het liefst was ik gewoon over gegaan net als de rest van de klas, maar ja.
Ik ga gewoon kijken of ik het wat vind en anders vraag ik overplaatsing aan. Het voordeel van blijven zitten is wel dat ik volgend jaar bij mn beste vriendinnetje in de klas kan komen! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Algemene schoolzaken |
[Enquête]Basisschool en voortgezet onderwijs Balance | 57 | 08-01-2004 14:28 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |