het zijn (volgens mij) vooral de grote artiesten die 'schade' ondervinden, en door p2p programma's een miljoentje of wat mis lopen waardoor ze een huis minder kunnen kopen of n feestje minder kunnen geven. die artiesten moeten niet zo zeiken..die hebben al geld zat.
p2p programma's zijn juist goed voor nieuw talent dat op deze manier meer naamsbekendheid kan opbouwen
pinhead schreef op 17-10-2003 @ 17:38: het zijn (volgens mij) vooral de grote artiesten die 'schade' ondervinden, en door p2p programma's een miljoentje of wat mis lopen waardoor ze een huis minder kunnen kopen of n feestje minder kunnen geven. die artiesten moeten niet zo zeiken..die hebben al geld zat.
p2p programma's zijn juist goed voor nieuw talent dat op deze manier meer naamsbekendheid kan opbouwen
Aan de andere kant kun je dan weer zeggen dat ook veel platenmaatschappijen veel geld mislopen. Misschien wordt er meer nieuw talent ontdekt, maar de platenmaatschappijen trekken veeeel minder geld uit om het nieuwe talent te contracteren.
Zo worden nieuwe talenten weer de kans ontnomen een platencontract te krijgen...
Tu-Tone schreef op 15-10-2003 @ 10:56: Nou dan moet je mij toch eens een voorbeeld geven van zo'n cd, want ik heb nog nooit meegemaakt dat een cd het niet doet in pc/auto/discman/etc.