Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 20:23
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-08-2003 @ 21:02:
hier meer hierover (en waar de vader een interview geeft)

"agressieve muziek om uit je bol gaan"
"duivelse muziek"

maarok, 15 jarigen mogen toch helemaal niet BINNEN in een discotheek?
Advertentie
Oud 25-08-2003, 20:24
Mafheid
Mafheid is offline
Tjezus, wat een veroordelende reacties hier. Er wordt nauwlijks informatie gegeven over hoe ze aan de xtc is overleden en de mensen hier lopen t voornamelijk af te zeiken als "eigen schuld". Je kunt niet altijd van te voren weten of je lever tegen xtc kan, dus dan kun je daar alleen maar te laat achter komen als je er aan begint, en dan kan 1tje al te veel zijn.
En je weet nooit hoeveel er in een pilletje zit, dus als je slechte pillen gewend bent kun je natuurlijk te veel slikken (en ik betwijvel zwaar of iedereen hier zn pillen wel test, en dan bedoel ik naar een lab sturen, want bij je plaatselijk party-pillen tester kom je er alleen achter wat er wel en niet in zit, niet hoeveel).
Als t een vriendin van jullie zou zijn geweest zouden jullie wel anders praten.
Oud 25-08-2003, 21:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-08-2003 @ 21:14:
je EIGEN post!

gepost op 25-08-2003 @ 21:01

ong 8 posts terug
Da's uit een willekeurig artikel uit de Volkskrant geciteerd en dat heb ik gequote vanwege de prijzen.

Het boeit geen ene flikker waar dat was, want in Heerlen betrof t een raveparty.
Oud 25-08-2003, 21:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-08-2003 @ 21:23:
"agressieve muziek om uit je bol gaan"
"duivelse muziek"

Die posters zagen d'r niet lekker uit, vond ik. Maar goed.
En btw, agressief kun je op twee manieren opvatten. Ik weet niet welke hier van toepassing is.

Citaat:

maarok, 15 jarigen mogen toch helemaal niet BINNEN in een discotheek?
Nee. Maar daar hebben ze dus blijkbaar de regels niet zo nauw genomen.
Oud 25-08-2003, 22:57
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Waaraan het kind is overleden, weet de politie niet. Dat zoekt het Forensisch Instituut in Rijswijk uit. Het kan zijn dat ze gestorven is door het gebruiken van te veel xtc-pillen. Een andere mogelijkheid is dat de samenstelling van de door haar gebruikte pillen haar fataal werd.

De politie wil graag weten van wie de Belfeldse de xtc gekocht heeft en wanneer. Diverse bezoekers van het feest worden daarover ondervraagd.

Discotheek Peppermill en het evenementenbureau Rige in Spijkenisse, waarmee de disco de party organiseerde, hoeven zich geen verwijten te maken, vindt politiewoordvoerder Bert Boosten. ,,Het feest verliep rustig én conform de afspraken die we maakten over veiligheid en de controle op drugs.'' Stelregel is dat wie door de beveiliging betrapt wordt op het meebrengen van drugs ze moet afgeven bij de ingang, vertelt Sven Otten. ,,We hanteren een zero tolerance-beleid. Geen soft- en harddrugs in de zaak.'' Wie meer dan zes xtc-pillen bij zich heeft, wordt overgedragen aan de politie. Dat gebeurde tijdens de raveparty met twaalf personen.

Aldus het Limburg dagblad.
Vollegig artikel www.limburgsdagblad.nl
Oud 26-08-2003, 09:37
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-08-2003 @ 22:54:
Da's uit een willekeurig artikel uit de Volkskrant geciteerd en dat heb ik gequote vanwege de prijzen.

Het boeit geen ene flikker waar dat was, want in Heerlen betrof t een raveparty.
nee, maar dat was een soort van semie-eigenvolkeerst-geirriteerde uitbarsting
Oud 26-08-2003, 11:02
jayjay
jayjay is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-08-2003 @ 21:09:
waar lees je dat?
Betere link

http://www.limburger.nl/Pagina/0,709...30825-,00.html
Oud 26-08-2003, 11:13
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-08-2003 @ 23:57:

Discotheek Peppermill en het evenementenbureau Rige in Spijkenisse, waarmee de disco de party organiseerde, hoeven zich geen verwijten te maken, vindt politiewoordvoerder Bert Boosten. ,,Het feest verliep rustig én conform de afspraken die we maakten over veiligheid en de controle op drugs.'' [/url]
Erm,...... hoort daar t toelaten van 15jarigen soms bij?
Oud 26-08-2003, 11:20
zeehond23
zeehond23 is offline
vroeg ik me ook al af....
Oud 26-08-2003, 17:23
Pla
Pla is offline
Er is toch nog niets duidelijk over de hoeveelheid van pillen ze had geslikt?? De 1 zegt minimaal 8 en haar vriendinnen beweerde dat ze er zelfs meer had geslikt.. Dat zou volgens mij nog moeten blijken uit autoptie ofzo.. OF was dat al bekend en was het dus 5?
Naja, iig, ik vind het zoiezo lomp dat een 15jarige chick ff 5 (ongeveer) pillen naar binnen giet..
Oud 26-08-2003, 17:32
De Veroorzaker
Citaat:
Gatara schreef op 26-08-2003 @ 12:13:
Erm,...... hoort daar t toelaten van 15jarigen soms bij?
je weet toch ook wel dat het onmogelijk is om iedereen te controleren. Als iemand ouder uitziet en ze heeft geluk komt ze toch wel binnen.

Uit het LD van vandaag:
Stiefvader Chloé waarschuwt ouders
Belfeld/Reuver -
De vijftienjarige Chloé van Hontem uit Belfeld overleed zaterdagochtend na het slikken van xtc-pillen in de Heerlense discotheek de Peppermill. Ze had haar ouders niet verteld waar ze heenging. Haar stiefvader wil nu ouders waarschuwen voor de gevaren waar hun kinderen zich in begeven. ?Ook al krijgen we Chloé er niet mee terug.''
'Als ze ons niet binnenlaten, wat doen we dan? Dan gaan we maar gewoon weer terug naar huis.' Chloé van Hontem (15) uit Belfeld en haar vriendin Kim (17) uit Reuver maakten die afspraak terwijl ze vrijdag in de rij stonden voor de Peppermill. Maar de meiden werden vluchtig gefouilleerd en mochten snel doorlopen naar de Mega Rave Party. Chloé overleed in de vroege ochtend aan de gevolgen van xtc-gebruik.

Bij de ouders in Belfeld hangt het verdriet in de lucht. Zonneschermen hangen laag om de hitte uit het huis te houden. ,,Mijn doel is om alle mensen te waarschuwen'', zegt Chloé's stiefvader Raymond Barth. ,,Ouders weten niet in welke gevaren hun kinderen zich begeven.''

Vriendin Kim van Chloé lijkt haar emoties redelijk onder controle te hebben. Ze vertelt over de bewuste avond waarop ze met een paar vriendinnen naar de raveparty in Heerlen vertrok. Van een andere vriendin had Chloé op haar slaapkamer vooraf vijf xtc-pilletjes gekregen. Kim wist daar niets van. Vervolgens waren ze met een groep met de auto naar Heerlen vertrokken. Naar 'het grote feest' zoals Chloé er met haar vrienden over sprak. Tegen haar ouders had ze verteld dat ze naar een Heldense discotheek zou gaan en vervolgens zou slapen bij haar hartsvriendin Kim. Maar in werkelijkheid experimenteerde ze die avond met xtc. Eerst slikte ze twee pillen, vertelt Kim, maar die hadden blijkbaar weinig effect. Daarna nam ze in stappen de resterende drie pillen. Kim verloor haar even uit het oog. ,,Toen ik haar weer tegenkwam, vertelde ze dat er 10,5 had genomen. Maar dat heb ik zelf niet gezien.''

Dus aantal pillen 10,5
Oud 26-08-2003, 17:52
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 26-08-2003 @ 18:32:
je weet toch ook wel dat het onmogelijk is om iedereen te controleren. Als iemand ouder uitziet en ze heeft geluk komt ze toch wel binnen.
Ze werden wel vluchtig gefouilleerd. Dan zou je ook om een legitimatiebewijs kunnen vragen.

Ikzelf heb in de horeca gewerkt bij studenten en studenten moesten hun pasje laten zien. En dat deden ze niet automatisch, maar moest ik - hoe vervelend ook - het iedere keer weer aan hun vragen.

En dat ging dan slechts om korting.

Het is mijn inziens best mogelijk om iedereen te controlleren. En het zal heus niet iedereeen zijn, want iemand die er duidelijk 35 jaar uitziet, zullen ze niet controlleren
Oud 26-08-2003, 17:53
Gatara
Gatara is offline
Citaat:

Dus aantal pillen 10,5
Cloe zelf had gezegd dat ze 10,5 had geslikt, maar haar vriendin Kim heeft haar 5 zien slikken.

Tsja, je weet niet wie de waarheid spreekt. Kim hoeft het preciese aantal niet te weten (kan ze niet), maar Cloe kon dat misschien ook niet in haar toestand op dat moment.
Oud 26-08-2003, 17:59
De Veroorzaker
Citaat:
Gatara schreef op 26-08-2003 @ 18:52:
Ze werden wel vluchtig gefouilleerd. Dan zou je ook om een legitimatiebewijs kunnen vragen.

Ikzelf heb in de horeca gewerkt bij studenten en studenten moesten hun pasje laten zien. En dat deden ze niet automatisch, maar moest ik - hoe vervelend ook - het iedere keer weer aan hun vragen.

En dat ging dan slechts om korting.

Het is mijn inziens best mogelijk om iedereen te controlleren. En het zal heus niet iedereeen zijn, want iemand die er duidelijk 35 jaar uitziet, zullen ze niet controlleren
Ja maar dit was een party waar veel mensen komen die op ongeveer hetzelfde tijdstip naar binnen wilden en die beginnen te zeuren als het te lang duurt. Natuurlijk is het fout dat ze is binnen gekomen maar dat gebeurt zo vaak en toevallig gaat er nu een minderjarige dood. (als ze 16 was geweest was deze discussie iig niet gevoerd)

Vandaar ook de bij mijn conclusie, cloe kan dat gezegd hebben om stoer te doen
Dat denk ik vooral na het zinnetje Kim verloor haar EVEN uit het oog. Knappe meid als je dan 5,5e pil naar binnen mikt
Oud 26-08-2003, 19:00
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 26-08-2003 @ 18:59:
Dat denk ik vooral na het zinnetje Kim verloor haar EVEN uit het oog. Knappe meid als je dan 5,5e pil naar binnen mikt
Mja, soms kan "EVEN" verrekt lang lijken als je strak staat..
Oud 26-08-2003, 19:37
De Veroorzaker
Citaat:
Mafheid schreef op 26-08-2003 @ 20:00:
Mja, soms kan "EVEN" verrekt lang lijken als je strak staat..
Ok, laten we aannemen dat het een uur was...
Oud 26-08-2003, 20:21
Verwijderd
Wat ik niet snap (ik lees de telegraaf he, dus mijn excuses als ze mij verkeerde info hebben verschaft), ze neemt ze voor de 1e keer (wat ze wist niet dat het soms een uur duurde voor ze werken), en wil meteen reactie. Als die niet komt, slikt ze er nog een hoop bij... ik weet niet maar als je iets voor de eerste keer gaat doen, zoek je er dan geen info over, en ga je dan meteen een hele hoop van die dingen inslikken? Ik toch niet, maar misschien ben ik zo gek om dat wel op te zoeken igv.

En dan die ouders: we hebben haar ooit betrapt met een sigaret: 2 maanden huisarrest en internetverbod... snappen ouders nu nog altijd niet dat extreem kort houden het tegenovergestelde effect heeft?

En ze zou beïnvloed zijn door iemand van internet... wel erg beïnvloedbaar dan, die mensen ken je niet eens, wat ga je je daar druk over maken... of ben ik nu weer een apart geval? Zul je zien hebben we weer een stroom van internetverboden door die onzinnige opmerking.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:32
Mafheid
Mafheid is offline
Ze ziet er ook echt niet uit alsof ze xtc zou moeten slikken..
Oud 26-08-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef op 26-08-2003 @ 21:32:
Ze ziet er ook echt niet uit alsof ze xtc zou moeten slikken..
ook al

ik ken jou
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:15
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Mutant schreef op 26-08-2003 @ 21:37:
ook al

ik ken jou
?
Oud 26-08-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef op 26-08-2003 @ 22:15:
?
niet kennen als in echt kennen, maar ik was al bekend met jou voor ik je hier zag posten cu2... explodingdoomboy
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 26-08-2003 @ 18:59:
Ja maar dit was een party waar veel mensen komen die op ongeveer hetzelfde tijdstip naar binnen wilden en die beginnen te zeuren als het te lang duurt.

Da's geen verschil bij waar ik heb gewerkt.

Citaat:
Natuurlijk is het fout dat ze is binnen gekomen maar dat gebeurt zo vaak en toevallig gaat er nu een minderjarige dood. (als ze 16 was geweest was deze discussie iig niet gevoerd)

16 denk ik nog wel (da's ook nog minderjarig). 18 misschien niet.
Omdat bij 18 jaar eerder t "eigen schuld dikke bult"-gevoel sterker overheerst. Nu - met 15 - is er blijkbaar niet goed op haar gelet geweest. Een 15-jarige kan op veel gebieden erg volwassen zijn; maar op veel gebieden ook nog niet (ook 18 jaar en ouder, maar daarvan wordt gewoon verwacht dat ze zich volwassen gedragen).
En juist om de 15-jarige te beschermen zijn er dergelijke regels in het leven geroepen.

Ik weet van die discotheek dat ze t nooit nauw hebben genomen met leeftijdsregels. Echter, een neef van mij is een keer buiten de deur gehouden vanwege zijn Turks uiterlijk. Dus daar hebben ze dan wel weer oog voor... (dit was wel zo'n 10 jaar terug, maar t zou me echt niks verbazen als dit nu nog steeds t geval zou zijn, of ergo: nog stricter wordt toegepast,... maar nu ben ik aan t speculeren en da's niet gezond in een objectief verhaal )

Citaat:

Vandaar ook de bij mijn conclusie, cloe kan dat gezegd hebben om stoer te doen

Ja, of t gevoel hebben gehad alsof ze d'r 10,5 had geslikt.
Oud 26-08-2003, 22:40
De Veroorzaker
Citaat:
Gatara schreef op 26-08-2003 @ 22:44:

Da's geen verschil bij waar ik heb gewerkt.

16 denk ik nog wel (da's ook nog minderjarig). 18 misschien niet.
Omdat bij 18 jaar eerder t "eigen schuld dikke bult"-gevoel sterker overheerst. Nu - met 15 - is er blijkbaar niet goed op haar gelet geweest. Een 15-jarige kan op veel gebieden erg volwassen zijn; maar op veel gebieden ook nog niet (ook 18 jaar en ouder, maar daarvan wordt gewoon verwacht dat ze zich volwassen gedragen).
En juist om de 15-jarige te beschermen zijn er dergelijke regels in het leven geroepen.

De leeftijdsgrens was 16 dus dan moet je niet de discotheek de schuld geven maar haar ouders, niet dat ik dat wil doen.

Ik weet van die discotheek dat ze t nooit nauw hebben genomen met leeftijdsregels. Echter, een neef van mij is een keer buiten de deur gehouden vanwege zijn Turks uiterlijk. Dus daar hebben ze dan wel weer oog voor... (dit was wel zo'n 10 jaar terug, maar t zou me echt niks verbazen als dit nu nog steeds t geval zou zijn, of ergo: nog stricter wordt toegepast,... maar nu ben ik aan t speculeren en da's niet gezond in een objectief verhaal )

Een half jaar geleden wel nog
Oud 26-08-2003, 23:01
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Mutant schreef op 26-08-2003 @ 22:21:
niet kennen als in echt kennen, maar ik was al bekend met jou voor ik je hier zag posten cu2... explodingdoomboy
hmmkee..
Oud 26-08-2003, 23:42
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:

Uit het LD van vandaag:

Vriendin Kim van Chloé lijkt haar emoties redelijk onder controle te hebben. Ze vertelt over de bewuste avond waarop ze met een paar vriendinnen naar de raveparty in Heerlen vertrok. Van een andere vriendin had Chloé op haar slaapkamer vooraf vijf xtc-pilletjes gekregen. Kim wist daar niets van. Vervolgens waren ze met een groep met de auto naar Heerlen vertrokken. Naar 'het grote feest' zoals Chloé er met haar vrienden over sprak. Tegen haar ouders had ze verteld dat ze naar een Heldense discotheek zou gaan en vervolgens zou slapen bij haar hartsvriendin Kim. Maar in werkelijkheid experimenteerde ze die avond met xtc. Eerst slikte ze twee pillen, vertelt Kim, maar die hadden blijkbaar weinig effect. Daarna nam ze in stappen de resterende drie pillen. Kim verloor haar even uit het oog. ,,Toen ik haar weer tegenkwam, vertelde ze dat er 10,5 had genomen. Maar dat heb ik zelf niet gezien.''

Dus aantal pillen 10,5
Vervolg op dit stukje uit dablad de limburger:

Die andere tabletten heeft ze in de discotheek gekocht. Iedere vijftien meter stond iemand die pillen verkocht. En ze waren ook niet duur. Voor één of twee euro kon je al pillen kopen. Op het laatst zat zeker driekwart van de aanwezigen onder de pillen. Er waren bijna geen normale mensen meer. De politie en de bewaking deden er niets aan.''

Het gaat daarna snel bergafwaarts met Chloé. Ze ziet er slecht uit. Hoewel ze zich kiplekker voelt, adviseert een aanwezige fotograaf dat ze zich meldt bij de EHBO-post. Volgens Kim komen ze daar om half twee aan. Chloé hallucineert dan al flink. Kim mag niet mee naar binnen. Toch glipt ze even langs de bewaking. ,,Ik heb nog tegen haar gezegd dat ik van haar hou, en ben weer weggegaan. Ze hebben haar bijna twee uur laten liggen. Pas om half vier werd ze opgehaald door de ambulance.'' Die bracht haar ijlings naar het ziekenhuis waar doktoren vergeefs probeerden haar leven te redden.
Oud 27-08-2003, 00:15
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Misschien wel waar, maar ik vind het toch een beetje lullig om meteen te zeggen 'dan had ze er maar niet mee moeten beginnen'. Want er zijn hier heus wel mensen die zelf ook wel eens iets geslikt hebben.

Ok, als het waar is dat ze een leverprobleem had en ze wist dit of als ze 11 pillen heeft genomen is dat idd niet erg slim, maar volgens mij zijn dat eerder roddels dan waarheid. Alcohol en andere drugs nuttigen lijkt me ook niet erg slim tijdens het gebruik, alhoewel het met mate soms wel kan.

Ikzelf heb weleens XTC op en ik had toen echt genoeg aan 3 kwart pil, toen ging mn hart nl al vet tekeer.
Je moet gewoon, voordat je er aan begint, weten wat die drugs met je doet en hoe het werkt. Zo werkt het bijv. pas na een uurtje ofzo, afhankelijk van hoe vol je maag nog zit...en dan heeft het geen zin er 11 te nemen, dan slaan ze gewoon na een uur allemaal tegelijk in en tja....dan kun je weleens dood vallen lijkt me...11 is nie echt gezond. Dus niet meteen na een half uur denken...shit het werkt niet ik neem er nog 1.
Maarja, soms heb je domme vrienden of een dealer die zeggen 'werkt het niet? Neem er nog een paar'. Tja en als je dan naief bent en van de werking niet veel af weet....informeer je daarom goed vantevoren zou ik zeggen.

Ikzelf zal niet snel XTC meer gebruiken, je weet idd nooit wat erin zit en ik hoor verhalen over dat het in 1 keer al fout kan gaan (psychose bijv, blijvende verlaagde seotonine e.d)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 00:25
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Oeps sorry, had alleen de eerste pagina met reacties gelezen waarin vooral veel eigen schuld dikke bult verhalen stonden en net pas de 2e pagina.... blijkbaar heeft ze er dus wel ongeveer 10 gebruikt...tja das gewoon dom natuurlijk. En men had misschien beter op haar moeten letten, maar dat houd je toch niet altijd tegen, die dingen kunnen toch gebeuren...pubers zijn er immers om tussen de regels door te glippen....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:31
pinhead
pinhead is offline
naar mijn mening heeft iedereen schuld aan dit drama;

- peppermill; omdat de leeftijdscontrole blijkbaar niet goed werd uitgevoerd. als je echt een minimumleeftijd hanteert, laat mensen dan gewoon hun ID tonen wanneer ze binnengaan. dat kan gemakkelijk op het moment dat ze hun kaartje afgeven..

- de ouders; door hun dochter 'strak' te houden en (denk ik) geen voorlichting te geven over drugs/drankgebruik....weet het meisje ook niet wat kan / wat niet kan, en zijn dingen die niet mogen juist extra spannend om te doen (zoals pilletjes slikken)

- t meisje zelf; elk normaal denkend mens weet gewoon dat het onverantwoordelijk is om 10,5 pillen naar binnen te tikken binnen een kort tijdsbestek

ja, en als ze dan ook nog een afwijking aan bijvoorbeeld dr lever heeft, waardoor de giftige stoffen niet goed afgebroken konden worden, dan zijn het gewoon al die dingetjes samen die helaas bijgedragen hebben tot de dood van dit meisje. sad but true
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
pinhead schreef op 27-08-2003 @ 11:31:

- de ouders; door hun dochter 'strak' te houden en (denk ik) geen voorlichting te geven over drugs/drankgebruik....weet het meisje ook niet wat kan / wat niet kan, en zijn dingen die niet mogen juist extra spannend om te doen (zoals pilletjes slikken)

Ze blijken er wel over gesproken te hebben. Vaak is het echter wel zo dat ouders te weinig afweten van wat voor een drugs er op de markt is en/of populair is en wat t inhoudt.
Voorlichting ook voor ouders zou ook goed zijn.

Citaat:

- t meisje zelf; elk normaal denkend mens weet gewoon dat het onverantwoordelijk is om 10,5 pillen naar binnen te tikken binnen een kort tijdsbestek

Er, ja. Maar ze voelde niks in het begin. En dan dacht ze zeker dat ze maar paracetamolletjes aan t slikken was.
Die fout wordt vaker gemaakt dan je denkt (gelukkig echter eerder met onschuldigere zaken als spacecake).

Citaat:

ja, en als ze dan ook nog een afwijking aan bijvoorbeeld dr lever heeft, waardoor de giftige stoffen niet goed afgebroken konden worden, dan zijn het gewoon al die dingetjes samen die helaas bijgedragen hebben tot de dood van dit meisje. sad but true
Ik weet niet waar die informatie van haar lever komt, maar daar heb ik tot nu toe niks overgelezen (behalve in dit forum). Dus hier kan ik niks over zeggen.
Oud 27-08-2003, 11:12
De Veroorzaker
Citaat:
pinhead schreef op 27-08-2003 @ 11:31:
naar mijn mening heeft iedereen schuld aan dit drama;

- peppermill; omdat de leeftijdscontrole blijkbaar niet goed werd uitgevoerd. als je echt een minimumleeftijd hanteert, laat mensen dan gewoon hun ID tonen wanneer ze binnengaan. dat kan gemakkelijk op het moment dat ze hun kaartje afgeven..

Pepeprmill had een bedrijf ingehuurd om de leeftijd e/d te controleren.
Oud 27-08-2003, 12:26
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 27-08-2003 @ 12:12:
Pepeprmill had een bedrijf ingehuurd om de leeftijd e/d te controleren.
zeggen ze..
tuurlijk zullen ze nog security enzo hebben ingehuurd...maar die vragen vrijwel nooit naar je legitimatie.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 12:28
De Veroorzaker
Citaat:
pinhead schreef op 27-08-2003 @ 13:26:
zeggen ze..
tuurlijk zullen ze nog security enzo hebben ingehuurd...maar die vragen vrijwel nooit naar je legitimatie.
De pliesie die ook heel de avond aanwezig was zei dat er iets van 30 mensen geweigerd waren omdat ze te jong waren.
Dus...
Oud 27-08-2003, 12:44
Verwijderd
jah, ze zijn best streng hur

ok nutteloze bijdrage
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:29
herbalpower
herbalpower is offline
Wat vonden jullie trouwens van de overlijdens advertentie in de krant. En met name dan de tekst die er bij stond.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:26
De Veroorzaker
Citaat:
herbalpower schreef op 31-08-2003 @ 13:29:
Wat vonden jullie trouwens van de overlijdens advertentie in de krant. En met name dan de tekst die er bij stond.
Geen id, wat stond er voor tekst bij?
Oud 31-08-2003, 14:44
Mir-idiotA
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 31-08-2003 @ 15:26:
Geen id, wat stond er voor tekst bij?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:14
zeehond23
zeehond23 is offline
"om het nou NOG een keer te kwooten"
Oud 31-08-2003, 18:16
Mir-idiotA
ja vreemd,had ik behoefte toe.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:18
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik veroordeel je er niet op hoor
Oud 06-09-2003, 12:33
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Gatara schreef op 25-08-2003 @ 22:56:

Nee. Maar daar hebben ze dus blijkbaar de regels niet zo nauw genomen.
Dat kan je zo wel heel makkelijk zeggen, maar ik werk ook in een jongerencentrum waar hardcoreparty's worden gehouden, en op die legetimatie controleren wij echt heel goed. En toch zijn er altijd mensen van 15 die er doorheen glippen, met valse legetimatie, met ouderdan18-look, of met nagetekende stempel (dat is ook een lucratieve bezigheid als je niet zo van entree betalen houdt of als het uitverkocht is). Die mensen proberen alles. Ik trouwens ook bij de sjop toen ik nog geen 18 was...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten