Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
-WJ
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien dat het bij jou zo is; het is geen algemeen iets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
You, sir, are inferior. Even serieus: ik ben niet ongewoon knap (maar ook weer niet lelijk) en naar mijn mening heb ik hele mooie vriendinnen gehad. Uitstraling telt. Als je uitstraalt 'god, ik ben lelijk en ik zit niet lekker in mijn vel', dan wil niemand je. Dude.
|
![]() |
[QUOTE]meyer3 schreef op 02-10-2003 @ 15:12:
[B]Maar hoe zit dat dan voor jongens? Ben er nu zo'n beetje vanaf. Wat voor mij hielp: -geen chocola -geen mayonaise -geen cola/koffie/thee Als je je aan die dingen houdt (zo heel af en toe kan natuurlijk wel, maar niet vaker als 1x per maand) dan wordt het iig een stuk minder. Heej, heb je ook van de dokter dat thee slecht voor pukkels is? Waarom dan? Dat is toch gewoon water? Ik dacht altijd dat mijn pukkels kwamen door het teveel aan zuivel enzow (melk, kaas) dat eet/drink ik vet veel, maar thee drink ik zeker 2 x op een dag, daar kan het duz ook aan liggen? |
![]() |
||
Citaat:
-WJ
||
Citaat:
-WJ
||
![]() |
Citaat:
|
Puistjes horen er nu eenmaal bij, en zoals iemand hier al eerder zij moet je je pas zorgen gaan maken al je 20+ bent. Al zijn ze wel vervelend. Mijn vriendin heeft ook veel puistjes, eerlijk gezegt zit ik er niet mee, en verder weet ik ook dat zij er veel aan doet om het te laten verdwijnen. Als ze er niks aan zou doen, was het een ande verhaal geweest, maar nu heb ik er geen last van. Ik denk zij zelfs meer dan mijn.
||
Citaat:
![]() ![]() ontopic: Gek genoeg 'staan' puistjes bij sommige mensen wel ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 23:19. |
![]() |
|
![]() |
Ik kijk op het eerste gezicht naar uiterlijk,
maar word vaak verliefd op het innerlijk als anderen hem niet knap vinden en me gaan pesten ofzo dan heb ik zoiets van, innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, als hun met een spetter van een jongen aan komen lopen die rookt, drugs gebruikt en jat, dan ben ik blij met mijn wat minder mooie vriendje maar er zijn genoeg lekkere jongens die dat roken etc, niet, doen hoor was alleen als voorbeeld bedoeld, ik kijk naar innerlijk xxx amber
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |