Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 05-10-2003 @ 13:06:
Tja, wat geeft een puistje nou, zolang er maar niet 3 puisten staan op elke vierkante centimeter.
Ik ben zelf heel scherp; 300 dpi.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 04-10-2003 @ 20:33:
Ik zou het niet zo erg vinden als het om een paar zou gaan, maar 't moet uiteraard geen rode bultenkop zijn, en degene die zeggen dat dat niet uitmaakt, liegen dat ze barsten. Kloar.
Het maakt mij niets uit en ik lieg lekker niet. Mocht je me echt niet geloven, dan wil ik je wel wat foto's van zowel mijn ex-vriend als mijn vriend PM'en
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:09
Verwijderd
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 05-10-2003 @ 16:16:
een forum is om iets te vertellen of je mening te geven....

Ja weet ik, hij mag ook zijn mening geven hoor, geen probleem, alleen om het op zo'n lompe manier te doen...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:44
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 02-10-2003 @ 15:34:
Onzin. Misschien dat het voor jou heeft geholpen, maar het is bewezen dat dit soort voedsel geen effect heeft op de huid.
Waarom kreeg ik dan van de huisarts dat advies mee? En feit is, dat zoals nu ik mn verjaardag vier/heb gevierd en je dus gebak met slagroom krijgt, ik na 2 dagen meer puisten had dan normaal.

-WJ
Oud 07-10-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
kenjirro schreef op 01-10-2003 @ 16:39:

Moet ik nu een lelijke chick hebben
Citaat:
Gothic schreef op 01-10-2003 @ 17:08:
Doe niet zo dramatisch joh... jij bent niet lelijk... ik snap niet dat ik hier nog op inga, je schreeuwt om een complimentje of om het tegendeel te horen...
weer een typisch geval van weinig zelfvertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
meyer3 schreef op 07-10-2003 @ 18:44:
Waarom kreeg ik dan van de huisarts dat advies mee? En feit is, dat zoals nu ik mn verjaardag vier/heb gevierd en je dus gebak met slagroom krijgt, ik na 2 dagen meer puisten had dan normaal.

-WJ
Ik zei ook:
Misschien dat het bij jou zo is; het is geen algemeen iets.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 19:15
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 01-10-2003 @ 16:39:

Moet ik nu een lelijke chick hebben
Ja.

You, sir, are inferior.

Even serieus: ik ben niet ongewoon knap (maar ook weer niet lelijk) en naar mijn mening heb ik hele mooie vriendinnen gehad.

Uitstraling telt. Als je uitstraalt 'god, ik ben lelijk en ik zit niet lekker in mijn vel', dan wil niemand je. Dude.
Oud 09-10-2003, 13:30
i'mstronger
i'mstronger is offline
[QUOTE]meyer3 schreef op 02-10-2003 @ 15:12:
[B]Maar hoe zit dat dan voor jongens? Ben er nu zo'n beetje vanaf. Wat voor mij hielp:

-geen chocola
-geen mayonaise
-geen cola/koffie/thee

Als je je aan die dingen houdt (zo heel af en toe kan natuurlijk wel, maar niet vaker als 1x per maand) dan wordt het iig een stuk minder.

Heej, heb je ook van de dokter dat thee slecht voor pukkels is? Waarom dan? Dat is toch gewoon water? Ik dacht altijd dat mijn pukkels kwamen door het teveel aan zuivel enzow (melk, kaas) dat eet/drink ik vet veel, maar thee drink ik zeker 2 x op een dag, daar kan het duz ook aan liggen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:55
Tuinkabouter !!
Citaat:
i'mstronger schreef op 09-10-2003 @ 14:30:

Heej, heb je ook van de dokter dat thee slecht voor pukkels is? Waarom dan? Dat is toch gewoon water? Ik dacht altijd dat mijn pukkels kwamen door het teveel aan zuivel enzow (melk, kaas) dat eet/drink ik vet veel, maar thee drink ik zeker 2 x op een dag, daar kan het duz ook aan liggen?
Nee thee is rotzooi...theeine (oid) cafeine en loog. Thee is ongezond. Zuivel weet ik niks van, wel dat slagroom slecht is tegen pukkels.

-WJ
Oud 09-10-2003, 15:56
Tuinkabouter !!
Citaat:
Vampiria schreef op 07-10-2003 @ 19:52:
Ik zei ook:
Misschien dat het bij jou zo is; het is geen algemeen iets.
Maar dan zou de dokter dat niet als advies geven als het alleen maar voor mij zou helpen, dus het helpt vaker dus is het alweer een stukje algemener

-WJ
Oud 09-10-2003, 19:12
Li
Li is offline
Als een jongen wat puistjes heeft maakt me echt niks uit. Hij wordt er heus niet anders door Maar er is natuurlijk wel een groot verschil tussen acné en gewoon wat puistjes. Maar over he talgemeen op enkele uitzonderingen na is er wel mee te leven hoor
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 19:18
Reneetje
Reneetje is offline
Citaat:
Li schreef op 09-10-2003 @ 20:12:
Als een jongen wat puistjes heeft maakt me echt niks uit. Hij wordt er heus niet anders door Maar er is natuurlijk wel een groot verschil tussen acné en gewoon wat puistjes. Maar over he talgemeen op enkele uitzonderingen na is er wel mee te leven hoor
Ja, inderdaad. Bij de eerste oogopslag in bv een discotheek/stad ziet hij echt niet hoeveel puistjes je hebt. Dat komt later pas, en dan kan het hem ws helemaal niet meer zoveel schelen. Het maakt voor mij trouwens ook wel heel veel uit hoe 'ie er voor de rest uit ziet. Als de rest gewoon helemaal goed is, maken die paar puistjes mij echt niks uit.
Oud 09-10-2003, 19:31
jbtq
jbtq is offline
Puistjes horen er nu eenmaal bij, en zoals iemand hier al eerder zij moet je je pas zorgen gaan maken al je 20+ bent. Al zijn ze wel vervelend. Mijn vriendin heeft ook veel puistjes, eerlijk gezegt zit ik er niet mee, en verder weet ik ook dat zij er veel aan doet om het te laten verdwijnen. Als ze er niks aan zou doen, was het een ande verhaal geweest, maar nu heb ik er geen last van. Ik denk zij zelfs meer dan mijn.
Oud 10-10-2003, 23:17
kiek
kiek is offline
Citaat:
meyer3 schreef op 02-10-2003 @ 15:12:
Maar hoe zit dat dan voor jongens? Ben er nu zo'n beetje vanaf. Wat voor mij hielp:

-geen chocola
-geen mayonaise
-geen cola/koffie/thee

Als je je aan die dingen houdt (zo heel af en toe kan natuurlijk wel, maar niet vaker als 1x per maand) dan wordt het iig een stuk minder.

-WJ
omg. Dit zou echt een hel voor mij zijn

ontopic:
Gek genoeg 'staan' puistjes bij sommige mensen wel (als het er niet te veel zijn dan) Ik heb een heeeele droge huid (moet ook altijd smeren ) dus ik heb er (bijna) geen last van

Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 23:19.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 11:15
Tuinkabouter !!
Citaat:
kiek schreef op 11-10-2003 @ 00:17:
omg. Dit zou echt een hel voor mij zijn

Wat dacht je van mij dan * was ooit cola-verslaafd *
Oud 11-10-2003, 13:54
meisje_s
meisje_s is offline
Ik kijk op het eerste gezicht naar uiterlijk,
maar word vaak verliefd op het innerlijk

als anderen hem niet knap vinden en me gaan pesten ofzo dan heb ik zoiets van, innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, als hun met een spetter van een jongen aan komen lopen die rookt, drugs gebruikt en jat, dan ben ik blij met mijn wat minder mooie vriendje

maar er zijn genoeg lekkere jongens die dat roken etc, niet, doen hoor was alleen als voorbeeld bedoeld,

ik kijk naar innerlijk

xxx amber
Reageren

Regels voor berichten