Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zwem 4 keer per week een uur... en reken maar dat dat vermoeiend is! Maar er zitten ook voordelen aan.. je buik wordt 'mooier'
![]() Verder nog elke dag 2 keer per dag 227 meter per dag naar school lopen... Ik heb 't echt zwaar... ![]()
|
Verwijderd
|
uhm fiets elke dag eerst 5 km (veel he??
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik doe honkbal 2x in de week een trainig van 2 uur en zaterdags een wedstrijd van 2 uur.
Dus 6 in totaal Daarnaast ga ik ook 3-5x in de week fitnessen ongeveer 1.5 tot 2 uur Dus tussen de 4,5 en 10 uur In de winter ga ik altijd taekwondoen 2x in de week in totaal 4 uur. bij elkaar doe ik tussen de 10-16 uur sport per week. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() We krijgen er nu 10 weken lang 1 uur competitietraining bij ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tijdens het schooljaar skateboard ik minstens 2 uur per dag (als het regent in mijn garage
![]()
|
![]() |
uhh, ik volleybal. Ik train nu 2 a 3 keer per week, en op zaterdag wedstrijd. Een paar jaar geleden trainde ik 4 keer per week en dan soms op zondag 5 uur
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Enquete kledinggedrag Meunsel | 9 | 28-03-2010 17:12 |