Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als er één oorlog is geweest die je jaren van tevoren kon zien aankomen was het WOI wel. Een jarenlange wapenwedloop, daaruit voortvloeiende gespannen internationale betrekkingen, levensgevaarlijke bondgenootschappen, nationalisme tot en met, verheerlijking van oorlog als 'diplomatie met andere middelen'.... Need I say more?
|||
Citaat:
Citaat:
Maar om even ontopic te komen: natuurlijk vergaat de aarde ooit. We hebben alleen de keuze uit verschillende manieren: een kernoorlog, een vernietigend virus, een inslaande meteoriet, overbevolking, zodanige luchtvervuiling dat de aarde onleefbaar wordt, enzovoort.
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ik denk dat alleen kernoorlogen een beetje een kans maken, temeer daar natuurrampen juist het leven van de aarde zijn. voor de menshijd kunnen ze aan de andere kant best het einde betekenen
|
Weet niet of het hier al tussen staat
![]() ![]()
||
Citaat:
Geloof is dan al lang uitgestorven.
|
Alles wat een begin heeft, heeft een eind. ( en dit is niet bedoeld als een matrix III quote maar algemene levensles)
De aarde kan nooit aan zijn eindkomen door menselijk ingrijpen. Voor zover ik weet is ons krachtigste wapen de atoombom. Deze kan wel wat schade aanrichten aan de mensheid en andere organismen, maar daardoor vergaat de aarde absoluut niet. Waarschijnlijker is ontploffing door een reusachtige meteorietinslag of een proces vanuit de aarde zelf: het uiteenspatten van de kern. Ik hoop dat de aarde vergaat, iig net op tijd voordat de mens zich uit kan spreiden over het heelal, dan blijft de ziekte maar bepekrt tot een planeet.
||
Citaat:
Als je maar genoeg bommen gooit , houd het van zelf op.....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een bom in een vulkaan (kinderen van moeder aarde) heb ik ook altijd een goed idee gevonden
|
ik maak me dr eigenlijk niet zo drukk om.. ik maakt het niet mee, en mn kinderen ook niet (als reincarnatie tenminste niet bestaat)
maargoed als we gaan filosoferen, ik denk dat we dat met die zon niet meemaken, er komt eerst een leuke meteoriet die ons verwoest denk ik
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daar hebben we bruce willis voor he ![]() (armegadon ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal even mijn Anw Werkstuk van 2 jaar geleden erbij pakken
*zoekt* Het werkstuk ging dus over hoe de wereld er in 2084 uit zou zien ![]() In 2084 is het leven op aarde ontzettend moeilijk. De mens heeft de wereld in de jaren ervoor goed verpest. De voorraden van fossiele brandstoffen waren bijna op toen de wereld pas massaal op duurzame energie overging. Door deze ontwikkeling was het milieu nog meer achteruit gegaan mede dankzij het broeikaseffect dat steeds meer verslechtert. Daarbij komt dat men in het Midden-Oosten oorlog voerden om de laatste restjes olie. Bij deze oorlog is een atoombom tot ontploffing gebracht wat vele levens heeft gekost. Dit was de krachtigste ooit. De wereld zal rond die plaats nog decennia last hebben van straling. De ozonlaag is heel dun waardoor mensen speciale pakken zullen moeten gaan dragen om zich te beschermen tegen die stralingen. Er wordt heel erg gefluisterd dat er mensen worden ontvoerd door buitenaardse wezens. Op de aarde kunnen we ons niet verdedigen omdat we nog steeds geen idee hebben van buitenaards leven. Dit komt mede doordat de ruimtevaart zich net heeft kunnen ontwikkelen door gebrek aan geld. Hierdoor konden we de enorme meteorietenregen niet op ons af zien komen, dit al veel verwoesten. De temperatuur is hoger geworden waardoor er meer woestijn is bijgekomen. Dit leidt tot een voedselprobleem omdat er te weinig vruchtbare grond achter is gebleven. Men had jarenlang genetische manipulatie bij eten uitgevoerd en dat blijkt erg vervelende gevolgen te hebben. Mensen krijgen er eerder kanker van omdat het DNA werd aangetast en onkruid wordt resistent voor giffen en zijn bijna niet meer te verwijderen. Met de menselijke gezondheid gaat het ook niet goed. Velen hebben kanker, maar de meeste vormen hiervan zijn met een doorsnee operatie of behandeling zo weg te halen. Aan sommige vormen kan niets worden gedaan. Aids is nog steeds niet uitgeroeid en mensen worden steeds ernstiger ziek van simpele griepjes. Deze zijn namelijk resistent zijn geworden en kunne dus niet meer worden behandelt. Het vervoer is een van de weinige dingen die een positieve ontwikkeling zal doormaken. Het vervoer is echter zo goed, dat er teveel gebruik van gemaakt wordt. Dit zorgt voor enorme files. Dus (in het kort) we worden uitgeroeit door zowel ziektes als meteorieten en milieuproblemen ![]() eigenlijk denk ik dat de aarde op een gegeven moment net als andere planeten dood gaat... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het Einde van de Wereld; Hoe denk jij er over! Rikje18 | 145 | 05-11-2012 14:14 | |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
WEDSTRIJD-POLL: Predikt de waanzin en de zwartgalligheid! xineof | 231 | 22-01-2006 15:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
(niet af) Gangen van gedachten Mir-idiotA | 13 | 18-11-2004 18:40 | |
The Failure of Christianity. Demon of Fire | 41 | 30-01-2002 16:38 |