Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 21:56
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Mederiacvm schreef op 18-01-2004 @ 22:54:
Zeer wijze woorden waar ik mij geheel bij aansluit
o jee, maak je je zo niet berucht?
Oud 18-01-2004, 21:59
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
Multilot schreef op 18-01-2004 @ 22:56:
o jee, maak je je zo niet berucht?
<OT>Ik ben bang dat ik spijt begin te krijgen van een post eerder vandaag </OT>

Mocht dat zo zijn, dan is dat in zijn geheel niet de achterliggende bedoeling geweest van deze reactie,

Groet,
Mederiacvm
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 22:02
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 18-01-2004 @ 19:50:
de geschiedenis heeft geleerd dat een conflict snel kan komen vanuit het niets zoals bv WOI
Whaha

Als er één oorlog is geweest die je jaren van tevoren kon zien aankomen was het WOI wel. Een jarenlange wapenwedloop, daaruit voortvloeiende gespannen internationale betrekkingen, levensgevaarlijke bondgenootschappen, nationalisme tot en met, verheerlijking van oorlog als 'diplomatie met andere middelen'....

Need I say more?
Oud 18-01-2004, 22:06
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
arP schreef op 18-01-2004 @ 22:44:
om in de woorden van een filosoof en voorspeller te treden:

de 3e wereldoorlog zal met kernwapens zijn, en die 4e met stokken en stenen
De filosoof was niemand minder dan de wetenschapper Albert Einstein. En het ware citaat schijnt te hebben geluid:
Citaat:
Ik weet niet met welke wapens de Derde Wereldoorlog wordt uitgevochten, maar de Vierde Wereldoorlog zal weer met stokken en stenen zijn.

Maar om even ontopic te komen: natuurlijk vergaat de aarde ooit. We hebben alleen de keuze uit verschillende manieren: een kernoorlog, een vernietigend virus, een inslaande meteoriet, overbevolking, zodanige luchtvervuiling dat de aarde onleefbaar wordt, enzovoort.
Oud 18-01-2004, 22:31
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 18-01-2004 @ 23:06:
een inslaande meteoriet
nee joh, dan hebben we de mannen van arramegeddon nog!
Oud 18-01-2004, 22:34
Verwijderd
Niet vergaan in de spectaculaire zin des woords denk ik. Meer iets in de zin van een toenadering of verwijdering van de zon als warmtebron, zodat al het leven hier óf gekookt wordt óf bevriest.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 00:51
funkypunk
funkypunk is offline
ja, en als het zo door gaat zal ik het nog meemaken ook
Oud 19-01-2004, 06:23
niceman1984
niceman1984 is offline
Mocht er een nucleaire holocaust (kernoorlog) komen dan ga ik net als Saddam in een holletje kruipen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 06:46
Verwijderd
Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 07:32
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-01-2004 @ 19:43:
Ik denk niet dat de aarde zal vergaan door virussen, meer de mensheid. En die vergaat zeker over een aantal jaren, door sterkere virussen, oorlogen etc.

Maar de aarde... hmm, ik weet niet precies wat daar voor nodig is (ja, een flínke oorlog zal het moeten doen, 't schijnt dat de VS genoeg wapens heeft om de aarde 4 maal op te blazen...).
Oud 19-01-2004, 08:54
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
niceman1984 schreef op 19-01-2004 @ 07:23:
Mocht er een nucleaire holocaust (kernoorlog) komen dan ga ik net als Saddam in een holletje kruipen
nou, als het waar is wat andijvie zegt, heb je dan nog steeds weinig kans
Oud 19-01-2004, 09:52
niceman1984
niceman1984 is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet niet met welke wapens de Derde Wereldoorlog wordt uitgevochten, maar de Vierde Wereldoorlog zal weer met stokken en stenen zijn.

Net als in die oude planet of the apes films
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 10:08
Somebody Special
Somebody Special is offline
Over 5,5 miljard jaar is de zon opgebrand en vergaat de aarde sowieso.
Oud 19-01-2004, 10:12
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 19-01-2004 @ 11:08:
Over 5,5 miljard jaar is de zon opgebrand en vergaat de aarde sowieso.
Citaat:
Okee de aarde zal ooit vergaan en anders de Zon eerst wel na zoveel miljard jaar alle sterren gaan ooit dood,

maar denken jullie dat de aarde (oftewel de mensheid) zal vergaan door (kern)oorlogen of virussen, natuurrampen, milieuvervuilingen of iets dergelijks wat denken jullie wat er in de toekomst zal gebeuren op deze aarde?

ik denk dat alleen kernoorlogen een beetje een kans maken, temeer daar natuurrampen juist het leven van de aarde zijn. voor de menshijd kunnen ze aan de andere kant best het einde betekenen
Oud 19-01-2004, 10:59
Lionheart
You never know
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:05
ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Tuurlijk, in de bijbel wordt het voorspelt
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:06
mmmm
mmmm is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 12:05:
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:19
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Weet niet of het hier al tussen staat ... Natuurlijk vergaat de aarde! Ik heb niet voor niks zes jaar aardrijkskunde gehad in het middelbaar, wel over een paar miljoenen jaren zal de zon ontploffen en dan gaan de eerste drie planeten (kan ook meer zijn) eraan (lees: verbranden) waar wij jammergenoeg bij zijn. Maar of die nu echt zal vergaan door kernwapens enzo, de mensheid mss wel, maar de aarde daar twijfel ik aan. Oké als er eens een heel grote bom ontploft maar daarmee zal de aarde nog niet uiteen spatten. Kan ook dat een meteoriet onze aarde verwoest. Mwah we zien wel .
Oud 19-01-2004, 12:20
hasseltboy
hasseltboy is offline
Geen idee...........
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 12:05:
En de bijbel heeft altijd gelijk?!
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 19-01-2004 @ 13:20:
En de bijbel heeft altijd gelijk?!
Ja...
Oud 19-01-2004, 12:21
mmmm
mmmm is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 13:20:
Ja...
Nee...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:22
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
mmmm schreef op 19-01-2004 @ 13:21:
Nee...
Jawel....
Oud 19-01-2004, 12:23
mmmm
mmmm is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 13:22:
Jawel....
Nope...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:23
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
mmmm schreef op 19-01-2004 @ 13:23:
Nope...
Spammerd.....

Oud 19-01-2004, 12:34
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 13:20:
Ja...
Tegen de tijd dat de wereld écht vergaat zal niemand zich meer kunnen herinneren wat een bijbel is.

Geloof is dan al lang uitgestorven.
Oud 19-01-2004, 12:43
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 19-01-2004 @ 13:34:
Tegen de tijd dat de wereld écht vergaat zal niemand zich meer kunnen herinneren wat een bijbel is.

Geloof is dan al lang uitgestorven.
Dat denk ik niet....
Oud 19-01-2004, 12:48
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 13:43:
Dat denk ik niet....
Leg uit?
Oud 19-01-2004, 12:49
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 19-01-2004 @ 13:48:
Leg uit?
Het geloof zal er altijd zijn.....
Oud 19-01-2004, 12:58
ValliantWarrior
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 13:49:
Helemaal gelijk
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:00
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 13:58:
Helemaal gelijk

Oud 19-01-2004, 13:09
ValliantWarrior
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 14:00:
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:10
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 14:09:
Spammerd....

Oud 19-01-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 13:49:
Waarschijnlijk wel. Dat hangt samen met het feit dat simpele mensen er altijd zullen zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:13
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-01-2004 @ 14:13:
Waarschijnlijk wel. Dat hangt samen met het feit dat simpele mensen er altijd zullen zijn.
Dat is niet lief.....
Oud 19-01-2004, 13:14
ValliantWarrior
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-01-2004 @ 14:10:
Spammerd....

Oooooooooooo Sorry
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:14
Optima
Optima is offline
Alles wat een begin heeft, heeft een eind. ( en dit is niet bedoeld als een matrix III quote maar algemene levensles)

De aarde kan nooit aan zijn eindkomen door menselijk ingrijpen. Voor zover ik weet is ons krachtigste wapen de atoombom. Deze kan wel wat schade aanrichten aan de mensheid en andere organismen, maar daardoor vergaat de aarde absoluut niet.

Waarschijnlijker is ontploffing door een reusachtige meteorietinslag of een proces vanuit de aarde zelf: het uiteenspatten van de kern.

Ik hoop dat de aarde vergaat, iig net op tijd voordat de mens zich uit kan spreiden over het heelal, dan blijft de ziekte maar bepekrt tot een planeet.
Oud 19-01-2004, 13:17
ValliantWarrior
In de bijbel hebben ze hetb over "vuur uit de hemel" dus meteorieten die op de aarde storten zou heel goed mogelijk zijn, maar er zouden ook raketten bedoeld kunnen worden
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:17
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Optima schreef op 19-01-2004 @ 14:14:

De aarde kan nooit aan zijn eindkomen door menselijk ingrijpen. Voor zover ik weet is ons krachtigste wapen de atoombom. Deze kan wel wat schade aanrichten aan de mensheid en andere organismen, maar daardoor vergaat de aarde absoluut niet.

Als je maar genoeg bommen gooit , houd het van zelf op.....
Oud 19-01-2004, 13:18
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Alles wat een begin heeft, heeft een eind. ( en dit is niet bedoeld als een matrix III quote maar algemene levensles)

Waarschijnlijker is ontploffing door een reusachtige meteorietinslag of een proces vanuit de aarde zelf: het uiteenspatten van de kern.

Ik hoop dat de aarde vergaat, iig net op tijd voordat de mens zich uit kan spreiden over het heelal, dan blijft de ziekte maar bepekrt tot een planeet.
Wat zal jij je af en toe depressief voelen
Oud 19-01-2004, 13:19
ValliantWarrior
Citaat:
BLA!M schreef op 19-01-2004 @ 14:18:
Wat zal jij je af en toe depressief voelen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:12
JaJ
JaJ is offline
Citaat:

amerika momt op het lumineuze idee om irak te ondermijnen met atoombommen, en als de boel ontploft heb je een ontploffing van binnenuit?

een bom in een vulkaan (kinderen van moeder aarde) heb ik ook altijd een goed idee gevonden
Oud 19-01-2004, 16:25
Warsocket
Warsocket is offline
De aarde, Ja dat weet ik zeker
Als de zon over een jaar of 5 miljard opzwelt als ie door zijn waterstof heen is
Oud 19-01-2004, 16:35
jet
jet is offline
ik maak me dr eigenlijk niet zo drukk om.. ik maakt het niet mee, en mn kinderen ook niet (als reincarnatie tenminste niet bestaat)

maargoed als we gaan filosoferen, ik denk dat we dat met die zon niet meemaken, er komt eerst een leuke meteoriet die ons verwoest denk ik
Oud 20-01-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 19-01-2004 @ 17:35:
ik maak me dr eigenlijk niet zo drukk om.. ik maakt het niet mee, en mn kinderen ook niet (als reincarnatie tenminste niet bestaat)

maargoed als we gaan filosoferen, ik denk dat we dat met die zon niet meemaken, er komt eerst een leuke meteoriet die ons verwoest denk ik
leuke meteoriet

daar hebben we bruce willis voor he

(armegadon , zucht hoe schrijf je dat goed )
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 11:00
Verwijderd
Ik zal even mijn Anw Werkstuk van 2 jaar geleden erbij pakken

*zoekt*

Het werkstuk ging dus over hoe de wereld er in 2084 uit zou zien en dit was de conclusie:

In 2084 is het leven op aarde ontzettend moeilijk. De mens heeft de wereld in de jaren ervoor goed verpest. De voorraden van fossiele brandstoffen waren bijna op toen de wereld pas massaal op duurzame energie overging. Door deze ontwikkeling was het milieu nog meer achteruit gegaan mede dankzij het broeikaseffect dat steeds meer verslechtert. Daarbij komt dat men in het Midden-Oosten oorlog voerden om de laatste restjes olie. Bij deze oorlog is een atoombom tot ontploffing gebracht wat vele levens heeft gekost. Dit was de krachtigste ooit. De wereld zal rond die plaats nog decennia last hebben van straling. De ozonlaag is heel dun waardoor mensen speciale pakken zullen moeten gaan dragen om zich te beschermen tegen die stralingen.
Er wordt heel erg gefluisterd dat er mensen worden ontvoerd door buitenaardse wezens. Op de aarde kunnen we ons niet verdedigen omdat we nog steeds geen idee hebben van buitenaards leven. Dit komt mede doordat de ruimtevaart zich net heeft kunnen ontwikkelen door gebrek aan geld. Hierdoor konden we de enorme meteorietenregen niet op ons af zien komen, dit al veel verwoesten. De temperatuur is hoger geworden waardoor er meer woestijn is bijgekomen. Dit leidt tot een voedselprobleem omdat er te weinig vruchtbare grond achter is gebleven. Men had jarenlang genetische manipulatie bij eten uitgevoerd en dat blijkt erg vervelende gevolgen te hebben. Mensen krijgen er eerder kanker van omdat het DNA werd aangetast en onkruid wordt resistent voor giffen en zijn bijna niet meer te verwijderen.
Met de menselijke gezondheid gaat het ook niet goed. Velen hebben kanker, maar de meeste vormen hiervan zijn met een doorsnee operatie of behandeling zo weg te halen. Aan sommige vormen kan niets worden gedaan. Aids is nog steeds niet uitgeroeid en mensen worden steeds ernstiger ziek van simpele griepjes. Deze zijn namelijk resistent zijn geworden en kunne dus niet meer worden behandelt.
Het vervoer is een van de weinige dingen die een positieve ontwikkeling zal doormaken. Het vervoer is echter zo goed, dat er teveel gebruik van gemaakt wordt. Dit zorgt voor enorme files.

Dus (in het kort) we worden uitgeroeit door zowel ziektes als meteorieten en milieuproblemen

eigenlijk denk ik dat de aarde op een gegeven moment net als andere planeten dood gaat...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 20-01-2004 @ 12:00:
Ik zal even mijn Anw Werkstuk van 2 jaar geleden erbij pakken

*zoekt*

Het werkstuk ging dus over hoe de wereld er in 2084 uit zou zien en dit was de conclusie:

In 2084 is het leven op aarde ontzettend moeilijk. De mens heeft de wereld in de jaren ervoor goed verpest. De voorraden van fossiele brandstoffen waren bijna op toen de wereld pas massaal op duurzame energie overging. Door deze ontwikkeling was het milieu nog meer achteruit gegaan mede dankzij het broeikaseffect dat steeds meer verslechtert. Daarbij komt dat men in het Midden-Oosten oorlog voerden om de laatste restjes olie. Bij deze oorlog is een atoombom tot ontploffing gebracht wat vele levens heeft gekost. Dit was de krachtigste ooit. De wereld zal rond die plaats nog decennia last hebben van straling. De ozonlaag is heel dun waardoor mensen speciale pakken zullen moeten gaan dragen om zich te beschermen tegen die stralingen.
Er wordt heel erg gefluisterd dat er mensen worden ontvoerd door buitenaardse wezens. Op de aarde kunnen we ons niet verdedigen omdat we nog steeds geen idee hebben van buitenaards leven. Dit komt mede doordat de ruimtevaart zich net heeft kunnen ontwikkelen door gebrek aan geld. Hierdoor konden we de enorme meteorietenregen niet op ons af zien komen, dit al veel verwoesten. De temperatuur is hoger geworden waardoor er meer woestijn is bijgekomen. Dit leidt tot een voedselprobleem omdat er te weinig vruchtbare grond achter is gebleven. Men had jarenlang genetische manipulatie bij eten uitgevoerd en dat blijkt erg vervelende gevolgen te hebben. Mensen krijgen er eerder kanker van omdat het DNA werd aangetast en onkruid wordt resistent voor giffen en zijn bijna niet meer te verwijderen.
Met de menselijke gezondheid gaat het ook niet goed. Velen hebben kanker, maar de meeste vormen hiervan zijn met een doorsnee operatie of behandeling zo weg te halen. Aan sommige vormen kan niets worden gedaan. Aids is nog steeds niet uitgeroeid en mensen worden steeds ernstiger ziek van simpele griepjes. Deze zijn namelijk resistent zijn geworden en kunne dus niet meer worden behandelt.
Het vervoer is een van de weinige dingen die een positieve ontwikkeling zal doormaken. Het vervoer is echter zo goed, dat er teveel gebruik van gemaakt wordt. Dit zorgt voor enorme files.

Dus (in het kort) we worden uitgeroeit door zowel ziektes als meteorieten en milieuproblemen
of je verveeld je
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 20-01-2004 @ 12:01:
of je verveeld je
neuh hoor
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 11:05
Verwijderd
Citaat: