Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Gratis, ik ben naar parijs gelift en daar een week bij vrienden geslapen. kost je geen drol. Ik heb natuurlijk wel wat mooie franse cd'tjes gekocht, maar dat reken ik niet bij vakantiekosten.
|
Texel, we huren een huisje voor een week, das € 132,50 per persoon. Maja daar komt ook nog zuipen, eten en andere plezierige dingen nog bij en de reiskosten per trein of auto (daar zijn we nog niet helemaal uit) zeg reiskosten € 30 en per dag € 50 aan leuke dingen, das dus dik € 500.
|
Ik heb nog geen idee, mn ouders betalen iig mn kamp naar Ierland en dat is 70 euro+reiskosten.
Verdre ga ik nog met een vriendin een paar dagen naar berlijn, en daar willen we zo min mogelijk uitgeven, we gaan kijken of we met zo'n liftcentrale kunnen gaan ofzo en kunnen daar in kraakpand slapen. Verder moeten we dan alleen nog eten kopen en musea betalen(das wel duur). Ik hoop niet meer dan 100euro. Wat ik verder nog ga doen weet ik nog niet, genoeg opties. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
zo'n 300 euro voor 13 dagen Italie. 150 euro voor de vliegreis, 70 euro voor overnachtingen (5 nachten bij kennissen in huis, 3 nachten op een camping, 4 nachten in een jeugdherberg), totale kosten aan treinkaartjes zo'n 80 euro.
Daar komt dan nog bij 8 dagen eten en drinken, metrokaart in Rome, en andere activiteiten.
|
17 dagen Lloret de Mar. We gaan met bus dus uiteindelijk 14 dagen in Lloret de Mar zelf. 3-sterren hotel, volpension & vlakbij strand+centrum.
Kosten voor verblijf+annuleringsverzekering: 525 euro's. Dan komt het stappen er nog bovenop, maar das logisch.
|
Euhh zo rond de 700 euro voor het tickets. Heb de mazzel dat ik bij m'n zus kan blijven op St. Maarten. Maar ja, daar geef je ook zo ff 500 euro uit. Redelijk dure vakantie vergeleken met Renesse 2 jaar terug.
||
![]() |
Citaat:
ik heb toch besloten naar boedapest te gaaan
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
hoeveel vakantiegeld is redelijk ? nigelgein | 19 | 16-02-2013 15:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers Smit | 16 | 08-08-2010 15:18 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |