Advertentie | |
|
![]() |
|
Van nature donkerblond
blonde plukjes gehad bruin rood/bruin (was trouwens niet de bedoeling) blauwzwart met een donkerpaarse bovenlaag zwart nu is het de bedoeling dat het zwart is, maar stiekem is het gewoon donkerbruin...met donkerblonde uitgroei...uiteraard..
||
Citaat:
|
![]() - Rose - Knalrood (nu al zo'n 1,5 jaar.... check fotoboek) - Turquoise - Knal paars - Zwart - Donkerblauw - rood met zwart - Oranje/rood - Red tullip - Rose Red - Aubergine - ..... Zolang het maar extreem gaaf in mijn ogen is ![]() Uhmz, gedurende 5 jaar verf ik m'n haar om de 3 weken... Ergo, dan kan ik een aardig lijstje maken...
|
![]() |
vroeger was ik witblond, toen ik wat ouder werd was het donkerblond en vanaf dat ik ongeveer 12 was ben ik het gaan verfen, eerst rood en oranje kleuren, later alle kleuren die er maar zijn, regenbooghaar, uiteindes felroze rest blauw etcetc, weer naar rood, en weer naar zwart en dat 2 jaar lang, wat uiteindelijke leidde tot een vreselijke dode boel en nu is het alweer een tijdje zwart met uitgroei en ik ga het ook niet meer verfen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gehad:
zwart (baby) bruin (nu van nature) bruinblond paars zwartpaars blond paars/groen geel/paars/rood alle kleuren v/d regenboog (tegelijk) blond/paars roze zwart/geel zwart/rood zwart/rood/blond rood en nog een paar schakelingen daartussenin ![]() en nu: roodzwart volgende topic: welke kapsels heb je gehad? Heb ik ook nog wel een lijstje
|
Natuurlijke haarkleuren:
Lichtblond (baby, peuter, kleuter) Donkerblond Donkerblond/bruin Verder heb ik het in de volgende kleuren wel eens geverft: Coupe Soleil (láng geleden) Middenbruin Donkerbruin Rood Roodbruin Aubergine Zwartpaars Zwartblauw Zwart Nu is het kastanjebruin. (lichtbruin, donkerbruin, rood)
||
Citaat:
zomervakantie denk ik. Ik wil het al zolang! Henna wou ik ook, maar kwil geen uitgroei. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
скучный # 733 Allure | 500 | 29-10-2009 11:17 | |
Films, TV & Radio |
ER-forum versie 2 rare kwast | 398 | 19-06-2004 09:36 | |
De Kantine |
doorstuurmail... maar ik zet hem ff op het forum Fantôme | 11 | 21-06-2003 17:31 | |
Lifestyle |
Je haar Sailingthemoon | 66 | 21-01-2003 12:59 | |
De Kantine |
Wie heeft deze mail??? Mutsjuh | 8 | 18-05-2002 18:06 |