Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ben jij gelukkig met je haar? met de lengte wel, met de kleur niet.
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? het is ehm. tot mn kaak ofzo, voorkant korter. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? roze! maar dat is er dus zo uit. blonderen, groene plukjes. maar ik ga het hierna paars-zwart of blauw-zwart doen. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? nou, er is weinig bijzonders aan mn haar. dus uit mezelf.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ben jij gelukkig met je haar?
Niet super gelukkig, maar ook niet heel erg ongelukkig. Het heeft een beetje een onbestemde kleur (anderen vinden het gewoon blond), ik had liever een 'echte' kleur haar gehad. En een beetje slag en wat dikker ed, ik heb echt van dat hele stijle en dunne haar...is niks mee te beginnen, hopeloos. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het is tot over m'n schouders...'k vind het op zich wel een mooie lengte. Kort is makkelijker en ook leuk. Langer dan gaat het heel duf hangen. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? De meeste kleuren die ik zou willen heb ik al eens gehad (van blond tot blauw) en zwart staat denk ik niet echt. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Uitmezelf. En oja, weet iemand dat als je blond haar hebt, en je doet het zwart, of daar nog iets speciaals mee is? 't kan groen uitvallen (en uitgroei natuurlijk, maar das altijd als je je haar verft) |
![]() |
|
Ben jij gelukkig met je haar? ja best wel, behalve als ik me wil douchen 's ochtends en het duurt 4 uur voordat mijn haar droog is
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? tot op mijn onderrug (ongeveer 90 cm), langer mag altijd, korter mag niet. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? zwart is mooi genoeg (heb van mezelf donker bruin/roodachtig haar) Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? toen ik besloten heb om mijn haar te laten groeien luisterde ik al een aantal jaar naar metal. zo ben ik eigenlijk op het idee gekomen.. ik moest lang haar hebben. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ben jij gelukkig met je haar? jawel.. het is lang en vol en donker.. tis alleen net als King zei erg vervelend als het moet drogen, omdat dat zo ontzettend lang duurt.. en het wordt snel vet, dat vind ik ook wel minder
![]() Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? tot halverwege mijn rug, bijna onderrug.. ik vind de lengte nu wel goed.. beetje langer mag wel, maar niet te veel korter.. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? ik heb donkerbruin/zwart haar van mezelf, en das ook psies de kleur die ik wil ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? ik heb mn haar zo uit mezelf, heb het al lang sinds ik klein ben.. tis nog nooit korter dan een stuk over mn schouders geweest, en ik wil het ook niet korter.. |
![]() |
|
Mja, redelijk. Hoewel ik nu wel eens iets anders zou willen, maar ik weet niet wat ![]() Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Kort. t komt net niet over mijn oren heen. Misschien dat ik het wel wat laat groeien.... Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Geen. Ben best tevreden met mijn blonde kleurtje ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Mwah...ik heb het geloof ik al minstens 12 jaar zo... ![]() ![]()
|
![]() |
Ja, op zich wel, als ik het lang heb, wil ik het kort, en andersom. Maar voorlopig hou ik het maar even zo. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het is nu tot over m'n schouderbladen, bijna tot halverwege m'n rug zeg maar ![]() Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Ik heb alle kleuren al gehad.. geloof ik. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ehm uit mezelf ![]() ![]() En oja, weet iemand dat als je blond haar hebt, en je doet het zwart, of daar nog iets speciaals mee is?, zoals dat het te donker wordt of lelijke uitgroei of dergelijke? Ik heb blond haar en heb het een paar jaar geleden zwart geverfd, en je kunt inderdaad een lelijke uitgroei krijgen. Ik had nergens last van though, het groeide bij mij niet geleidelijk uit, na een paar maanden was het al ontzettend vervaagd, nu zie je er niets meer van dat het ooit zwart geweest is.
|
![]() |
ja hoor, alleen mag het wel wat langer. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? het is nu een paar centimeter boven mijn middel en ik wil het echt superlang hebben.(zo lang als maar kan ![]() Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen?gewoon zwart, daar blijft het bij denk ik. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik vind lang haar gewoon mooi, ik zag het bij anderen en dacht "dat wil ik ook ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ben jij gelukkig met je haar? niet echt, wil het lang en heb het kort...voor de rest is het wel mooi dik enzow..
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? op mn schouder en ik wil het LANGER!.. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? henna als ik het weer lang heb..gewoon kijken hoe het uitpakt Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? humz zat gewoon bij de kapper en ze dachten dat dit wel leuk was voor me...de kleur dan...knippen doe ik al poos niet meer...ja soms heeeel iets van de punten.. |
![]() |
|
![]() |
neeeee!! ![]() Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? mn eigen haar is ong. 10 cm, met de zijkanten gemillimeterd. de extensions die er nu in zitten komen net niet tot mn schouders. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? pfff.. wil weer 'ns felrood ofzo.. of knalgeel (niet volledig, hiermee bedoel ik plukken tussen zwart haar) Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? ik zag bij een aantal mensen extensions en dat vond ik wel een goeie oplossing voor mijn haar. En oja, weet iemand dat als je blond haar hebt, en je doet het zwart, of daar nog iets speciaals mee is?, zoals dat het te donker wordt of lelijke uitgroei of dergelijke? de uitgroei krijgt meestal een lelijk grijs tintje. |
![]() |
|
![]() |
Ja hoor Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het is nu net over mn schouders, in laagjes Ik had het van de zomer best wel lang toen ik besloot het af te knippen, maar ik ben er nog niet uit of ik het zonde vind. Voorlopig vind ik dit wel goed Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Zwart of paars Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik heb het zo nadat ik het bij iemand zag en dacht: zo lijkt het me best cool! maar aangezien kappers het toch nooit precies zo knippen als je het wil.. ist niet precies hetzelfde |
![]() |
|
Op zich wel hoor. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Heel erg lang.. (zeg maar onderrug) Ik wil het weer kort (net over schouders), dus ik ga binnenkort naar kapper. ![]() Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Blauw, rood of bruin vind ik wel leuk, maar dat ga ik toch niet doen. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik heb mn haar zo omdat ik het makkelijk vind. Het is wel mooi meegenomen dat mensen het mooi vinden (terwijl ik er niks speciaals mee doe). ![]() |
![]() |
|
Mwah, tamelijk Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? het is nu een stukje onder mn schouders en k zou het wel heel lang willen, tot op onderaan mn rug ofzo ^_^ Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? eeh, heb al een hoop kleuren gehad, hou het nu maar gewoon blond/bruin.. maar misschien ooit nog donkerrood. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? eeh, het is van mezelf al blond, en nu na een hoop keren anders verven weer blond/bruin achtig.. omdat iemand anders het had, ach dat blauwe haar van legato(uit trigun, ja een anime figuu ![]() ![]() Dit is dus een klein onderzoekje, had ik door alvast bedankt als je er op wilt antwoorden. graag gedaan
|
![]() |
Ben jij gelukkig met je haar? soms wel soms totaal niet, dan vind ik het kut dat ik de zijkant heb kaal geschoren ofzo, 5 minuten later vind ik het weer wel mooi
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? tis tot over me schouders...en de zijkanten zijn dus kaal. Het liefste wil ik rood haar (natuurlijke kleur) met slag tot op me kont Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? op dit moment zwart...heb de kleurtjes nu wel gezien, behalve rood dan Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik kende niemand die het zo had maar heb heus weleens mensen er mee zien lopen. T ging spontaan en toen was het eraf...dus tsja
|
![]() |
Ben jij gelukkig met je haar? Jawel. Het heeft wel een mooie kleur met slag.
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het is nou ongeveer zo lang dat het net in een staartje kan (beetje vage omschrijving, maar ja). Ik wil het wel een stukkie langer. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Knalrood (voor één dag ofzo ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Mijn haar is van mezelf, heb er niks mee uitgevoerd. En oja, weet iemand dat als je blond haar hebt, en je doet het zwart, of daar nog iets speciaals mee is?, zoals dat het te donker wordt of lelijke uitgroei of dergelijke? Niet zoveel verstand van, vrees ik.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 19:51. |
![]() |
|
mwah, iedereen om me heen vind het mooi, tis best dik en t krult ook wel leuk van die groffe krullen zeg maar....maar ik ben er niet altijd even happy meej, t klit erg gauw, tis vrij lang en soms als je dan een rugzak op je rug hebt ofzow dan trek je je hele haar eruit als je die rugzak afdoet ofzow AU! Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? heel lang eigenlijk wel, wil er wel weer een stukkie af hoor.....45/50 cm ![]() Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? kheb er nu een soort donkerrood/roestbruin kleurtje en t staat eigenlijk wel super! kheb van mezelf ookal zo'n soort kleurtje wat er dichtbij zit, maar nu issut nog voller ofzo ![]() ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik heb me haar uit mezelf zow.....tis niet een bepaalde coupe ofzow....t valt gewoon wel goed zow knuffels..... ps. Soms kan donker haar bij blonde mensen een enorme verbetering zijn, maar waarom verf je het niet lichtbruinig? (lees: geeeeeeen orange he!) dat staat vaak net iets mooier, omdat je anders zow wit wordt in je gezicht met zwart
|
Verwijderd
|
Ben jij gelukkig met je haar? Nope, mag nog wel iets langer, iets gezonder, iets minder lengteverschil, iets blonder.
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? als ik het uitkam tot over m'n oren, normaal gesproken tot ooghoogte ongeveer. Ja ik wil het nog wat langer hebben. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Geen idee, iets blonder wie weet Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ehm ? ik vind het gewoon mooi en bij ander mensjes vind ik halflang ook vrij mooi staan.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Juah. Het is alleen irritant dat ik 't ooit geblondeerd heb "Goh, wat is mijn haar saai, laat ik het eens blonderen en er felrood in gooien" en dat de verf niet wil pakken op 't geblondeerde gedeelte. En het is te lang. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Nu bijna tot aan m'n schouders, maar er gaat binnenkort weer een stuk af zodat 't op kinlengte zit. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Tuquase en paarse plukjes op een zwarte 'achtergrond'. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Uit mezelf? Mijn haar is niet bijzonder extreem ofzo, dus. Ik was lang haar gewoon zat, dus toen had ik 't een heel stuk korter laten knippen. En nu vind ik het weer te lang, dus het moet weer korter. En nu waarom ik eigenlijk aan het replyen ben: Gerlooo, jouw sig komt uit een christen-test, en die uitkomst had ik ook. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Nee. M'n haar is niet zo dik, en ik kan er ook niet zo heel veel mee doen. Maar ik kan er mee leven. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? M'n haar komt tot ongeveer m'n kin, en van voor is het iets korter. Ik vind de lengte wel goed. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Ik heb vanmiddag net m'n haren geverfd, donker-rood-achtig. Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? M'n haar is niet echt bijzonder, dus ik heb het gewoon zo uit mezelf. |
![]() |
|
Mwah, ik heb het nu knal rood, en de puntjes hoorden zwart te zijn, maar dat lukte niet ![]() Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Tot op mijn schouders, een beetje in laagjes, voorste plukken tot mijn kaaklijn ![]() Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Nou, echt zwart dat het wel doet in de puntjes zou erg leuk zijn!!! ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Toen ik bij de kapper was vroeg ik of hij het kon knippen als Sandra Bullock in 28 Days. Maar die vent is scheel, en mijn haar ook, dus toen werd het dit.... ![]()
|
Verwijderd
|
Ben jij gelukkig met je haar?eigenlijk niet echt. Ik heb heel erg dun haar, dus je kan er niks mee. Dan heb ik ook nog een hele 'diepe' haarimplant, da's niet zo mooi dus
![]() Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Kort, ik zou het wel langer willen maar dat wordt dan bij mij heel lelijk [b]Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen?[/b; zwart Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Tja, zelf natuurlijk, verder valt er weinig na te doen Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 11:23. |
![]() |
|
Ben jij gelukkig met je haar? NEEE het doet niet wat ik wil en is niet te vertrouwen, de ene keer zit het bijv stijl en perfect, en een paar uur later is het ontplofd en stik ik in de kroes en krullen...
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het is inmiddels iets langer dan tot mn schouders Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? een levendigere kleur, het is nu donkerblond/bruin en dan zit er soms zo'n grijze gloed over ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Het zit heel erg simpel en onorigineel, maar meer kan ik er ook niet mee..
|
Ben jij gelukkig met je haar? [/B]
Mwah, best wel. Ik heb gister mn dreadz eruit gehaald. Toen wat zwarte stukken in laten verven (ben echt knal blond) en het it altijd best wel. Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Tot op mijn schouders. Nee hoor. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Pik zwart! ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Vanuit mezelf.
|
Ben jij gelukkig met je haar?nee
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? kort heel kort Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen?blauw Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? uit mezelf ![]()
|
[B]Ben jij gelukkig met je haar? Ja best wel..ik vind het wel goed zo, ik durf er niet echt iets mee te doen, hoewel ik wel nadenk over het nemen van dreads.
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Ik heb krullend haar, als je het uitrekt is komt het tot op mn kont, nu komt het tot aan mn onderrug, ik vind het wel mooi zo. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? Ik wil het al heel lang koperkleurig hebben maar gaat niet zo makkelijk..kwil het niet blonderen (heb donkerbruin haar) Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Nee gewoon uit mijzelf, ik heb een hekel aan kappers dus kga dr nooit meer heen..hehe
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jup, uit "I think I'm paranoid". Garbage is geen topband, maar deze is wel een van de betere nummers. Bovendien, hij is toepasselijk als je kijkt naar m'n nick. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah.., mijn haar ofzow.. ![]() |
![]() |
|
-jah Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? -twijfel ik nog over (is nu tot een beetje boven mn schoeders) Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen? -opnieuw koper, maar ik vind die felle kleuring nergens meer ![]() Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? of omdat ik te lui ben om naar de kapper te gaan? -dat laatste ![]()
|
[B]Ben jij gelukkig met je haar? Ja best wel. Ik moet het alleen wassen want er zit zweet/bier/rook in.
Hoelang is het en zou je het korter/langer willen? Het hangt net op m'n schouders en de voorste plukken komen tot m'n kin. Welke kleur zou je nog wel eens in je haar willen doen?Ik heb t al rood,paars en blauw gehad maar Ik zou nog es een knalkleur willen.Maar om een of andere reden wil m'n haar niet bleken. Roze met paars lijkt me wel gaaf... Heb jij je haar zo uit jezelf, of omdat je iemand anders zo zag en dat ook mooi vondt of..?? Ik heb m'n haar zo niet uit mezelf. Ik had namelijk haar tot halverwege m'n rug en zo heb ik altijd gehad. En toen was er ineens een kinky kapper bij ons op school en die heeft toen m'n haar geknipt. Er was veel meer af dan eigenlijk van mij mocht, maar ik ben nu toch wel blij dat 't eraf is. Tis veel makkelijker en iedereen vind ook dat het leuker staat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Anti klits die je haar niet glad maken? Cookie | 3 | 31-10-2005 22:31 | |
Lifestyle |
Doe je haar raar..! Philemon | 26 | 23-11-2004 10:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tips om je haar minder snel vet te laten worden Verwijderd | 41 | 04-05-2004 12:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Van scheren worden je haren dikker Marsel | 18 | 15-06-2003 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wel of niet goed voor je haar? FlyingPinguin | 15 | 02-09-2002 20:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe kon je haar laten gaan? Starrie | 2 | 22-09-2001 09:09 |