Oud 10-04-2004, 15:35
Verwijderd
doggy
69
lepeltje- lepeltje
honing potje (vrouw op rug met benen opgetrokken kun je diep stoten zie www.sekswoordenboek.nl)
Vrouw boven op

Zo zijn er nog wel een stuk of 10 volgens mij die ik echt top vindt. De meeste staan wel op het woordenboek en zelf een beetje experimenteren kan ook geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:50
American*Dream
American*Dream is offline
hmm varieert...in een te dominante bui bovenop...puur om te komen missionaris dan maar....69...tsja dat blijf ik n knap staaltje werk vinden...hoe kun je je in hemelsnaam op twee dingen tegelijk focussen
Oud 13-04-2004, 19:51
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
69 moet je niet eens aan beginnen geloof ik
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:53
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Zij bovenop lijkt me wel amazing
verder ook doggy style
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 20:31
Tuup
Tuup is offline
Amazone zit heet dat volgens mij, dat ik als jongen onder lig en zij daar zo bovenopzit. Zwaar oke man, lekker overzicht, hahahaha!
Oud 14-04-2004, 21:35
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Pizzakoerier schreef op 13-04-2004 @ 20:51 :
69 moet je niet eens aan beginnen geloof ik
Ja, haha, ik persoonlijk vind 69 maar niks, maarja smaken verschillen natuurlijk
Oud 14-04-2004, 21:55
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 14-04-2004 @ 22:35 :
Ja, haha, ik persoonlijk vind 69 maar niks, maarja smaken verschillen natuurlijk
Ik ben er ook niet geweldig van, maar als opwarmertje om elkaar op te geilen kan het wel wat zijn.

Ik had trouwens laatst een keer dat ik bijna kon komen in dat standje, maar toen kreeg mijn vriendin last van dat klotegat bij haar kies (verstandskiezen zijn niet zo lang geleden getrokken).

Wat ik ook nog graag wil is een keer op de keukentafel/aanrecht ofzo, maar op een een of andere manier komt het daar nooit van. Meestal omdat ik denk dat we toch zo lekker bezig zijn dan dat het zonde is om te onderbreken. En zij heeft echt een grafhekel aan onderbrekingen tijdens de seks.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:33
juno
juno is offline
Op het aanrecht doe je als je allebei in de keuken bent en je begint daar al elkaar op te geilen. Dan heb je geen zin om het te onderbreken om helemaal naar bed te gaan, dus dan maar tegen het aanrecht. Staat op ideal neukhoogte hoor. Wel opletten dat ze haar hoofd niet tegen de keukenkastjes stoot. Of tegen de afzuigkap..auw.

Trek twee laden aan weerszijden open, en je hebt een ideaal steuntje voor je voeten. Moet je wel van die veiligheidslades hebben, anders zit je in no time met donderend geraas tussen de inhoud van twee keukenlades op de vloer. Over onderbrekingen gesproken...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:54
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
juno schreef op 14-04-2004 @ 23:33 :
Op het aanrecht doe je als je allebei in de keuken bent en je begint daar al elkaar op te geilen. Dan heb je geen zin om het te onderbreken om helemaal naar bed te gaan, dus dan maar tegen het aanrecht. Staat op ideal neukhoogte hoor. Wel opletten dat ze haar hoofd niet tegen de keukenkastjes stoot. Of tegen de afzuigkap..auw.

Trek twee laden aan weerszijden open, en je hebt een ideaal steuntje voor je voeten. Moet je wel van die veiligheidslades hebben, anders zit je in no time met donderend geraas tussen de inhoud van twee keukenlades op de vloer. Over onderbrekingen gesproken...
Wat dat betreft heeft ze een goede keuken. Ik heb er alleen nooit zin in zo rond de afwas en tijdens het eten klaarmaken is natuurlijk ook geen optie. En we staan vaak wel allebei in de keuken als ik net bij haar aangekomen ben en we wat drinken aan het opscharrelen zijn. Maar om dan te beginnen komt bij mij zo geforceerd over. Maar goed deze reply klinkt meer alsof tie in een andere topic thuishoort dus:

Ontopic: Ik had afgelopen paasweekend weer eens wat flink afgewisseld in de standjes. Was van een schildpad (maar dan met haar gezicht naar boven ipv onder) naar een dat vergelijkbaar is met dat ze op mijn schoot zou zitten met de benen opzij (maar dan liggend - zal vast wel een naam voor zijn, voor dat standje maar goed) wat erg goed ging omdat zij daardoor langzamer kwam terwijl ze het toch net zo lekker als anders vond.

En verder dat standje dat we allebei op bed rechtop zaten in elkaars armen. Heel intiem voelt dat als je tijdens de hele sekspartij allemaal variaties daarop gaat doen en in elkaars armen intens klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 09:23
Verwijderd
hehe, van standjes wisselen is leuk ja; vriend en ik gingen laatst van amazone naar ehm, amazone met mijn knieën opgetrokken, naar dat ik opzij op hem zat, naar 'draaitol', naar 'ruggelings' naar lepeltjes naar 'schildpadje'. We begonnen namelijk in amazone maar dat was helemaal niet mijn bedoeling .
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten