Oud 26-05-2004, 23:23
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Wat een kutwedstrijd, ik heb me kapot geërgerd aan dat Portugese anti voetbal. Kut countervoetbal, bah.
Oud 27-05-2004, 07:19
SanderThomas
SanderThomas is offline
k Ben vergeten te kijken 'k Had overigens wel verwacht dat Porto zou winnen
Oud 27-05-2004, 07:32
Tejay
Tejay is offline
Man man, zo'n belabberd niveau gisteravond! Moest het de finale niet zijn, ik had geen 10 minuten gekeken denk ik.
Wel knappe doelpunten.

De verstandigste ploeg heeft gewonnen. Spijtig. Weeral geen reclame voor het aanvallend voetbal..
Oud 27-05-2004, 10:21
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
'Ik zal nooit fan worden van een ploeg als FC Porto'
Gepost door harmjan 26-05-2004 22:57:47

Na de wedstrijd FC Porto - AS Monaco was NOS Studio Sport-analyticus Johan Cruijff zeer kritisch over het spel van de Portugezen en de manier waarop zij de Champions League-finale wonnen. "Ik zal nooit fan worden van een ploeg als FC Porto", zegt Cruijff die niet van het verdedigende spel houdt.

Volgens Cruijff speelden enkele blunders van het arbitrale trio een rol in de overwinning van Porto. De oud-speler van onder andere FC Barcelona, Ajax en Feyenoord had het vooral over de blunders van een grensrechter in de tweede helft, die Monaco van enkele grote kansen weerhield met foutieve beslissingen.

"Ik hou niet van dit soort teams. Ze spelen heel verdedigend, en wanneer ze op 1-0 komen wachten ze de counter", zegt Cruijff. "Dat hebben ze vandaag zeer goed uitgespeeld. Ik had AS Monaco de winst veel meer gegund."
Oud 27-05-2004, 11:40
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
ik ook.

maarja misschien is het wel een keer handig als het nederlands elftal ook zo gaat spelen van de zomer.
niet dat aanvallende 4-3-3 of de ruit met een aanvallende middenvelder maar gewoon een keer niet mooi voetbal laten zien en dan is kijken waar het schip strand.
als ze zo spelen hebben ze namelijk wel een keer kans om een goede prestatie neer te zetten.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 13:47
Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
Tejay schreef op 27-05-2004 @ 08:32 :
Man man, zo'n belabberd niveau gisteravond! Moest het de finale niet zijn, ik had geen 10 minuten gekeken denk ik.
Wel knappe doelpunten.

De verstandigste ploeg heeft gewonnen. Spijtig. Weeral geen reclame voor het aanvallend voetbal..
Ik vond het best leuk naar te kijken de eerste helft delen van gekeken en de 2e helft helemaal.
Aleen jammer dat ze die huldiging nooit helemaal uitzenden. Vind ik ook mooi om te zien. De trainer van porto vind ik maar een chagrijnig iemand
Oud 27-05-2004, 13:59
snieky
snieky is offline
Citaat:
VAP schreef op 27-05-2004 @ 12:40 :
ik ook.

maarja misschien is het wel een keer handig als het nederlands elftal ook zo gaat spelen van de zomer.
niet dat aanvallende 4-3-3 of de ruit met een aanvallende middenvelder maar gewoon een keer niet mooi voetbal laten zien en dan is kijken waar het schip strand.
als ze zo spelen hebben ze namelijk wel een keer kans om een goede prestatie neer te zetten.
voetbal moet voor mij ook leuk zijn.
Oud 27-05-2004, 14:45
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Wielrenner_R schreef op 27-05-2004 @ 14:47 :
De trainer van porto vind ik maar een chagrijnig iemand
Ik mag hem juist wel, cool uitstraling heeft die. Charismatische vent, in een mooi pak, die de spelers laat feesten als die willen feesten, en hij gaat lekker zijn eigen gang.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten