Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2004, 15:46
The_Sandman
The_Sandman is offline
Maar ik zeik niet over je NL.
En dat je een 8.5 hebt op NL zegt eigenlijk niet iets over deze schrijfstijl, want dit leer je niet op school, zélfs niet op een gymnasium.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2004, 15:48
Rint
Rint is offline
Jullie besteden er wel aandacht aan, he?
Mensen, laten we eerlijk zijn. Deze site is bedoeld om kritiek te geven en te ontvangen. En Bloemenpoes, Grim heeft gelijk. Je denkt dat ik je dom/stom/whatevah vind, maar dat is niet zo. Je geeft alleen kritiek op mensen die commentaar leveren. Niet op het verhaal. Get a live. En Sandmane, van waar dat je zo bij me in het krijt staat?!
Verder, ik vind dat ieder naar Grim moet luisteren, omdat hij zo'n beetje de wijste wijsneus is.
Ieder mag vinden wat hij vind, maar mensen die vinden dat ik OUDBOLLIGE woorden gebruik, vermeld deze dan even. Ik kan ze niet vinden.
Oud 19-06-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
The_Sandman schreef op 19-06-2004 @ 16:35 :
Ik verlaag mij niet tot eenvoudige insinuaties en ik hoop dat u dat ook niet zult doen.
In principe is het geheel heel makkelijk uit te leggen, hetgeen ik dan nu zal trachten te doen:
U houdt niet van hetgeen u voorgeschoteld hebt gekregen, of wel, dat bepaalt het. Nu weet u dus wat voor verhaal dit is en u kunt vaststellen of u het leuk vindt, zo ja, blijft en geef adviezen, zo nee, gaat dan niet verkondigen dat u de schrijfstijl oubollig vindt en dat het geheel enerverend is. U gaat toch ook geen boek kopen, waarvan u weet dat de schrijfstijl zoals deze is, laat staan er een recensie over schrijven.
Dit kost toch wel mijn totale leesvermogen om dit te ontcijferen, maargoed. Waarom zou ik niet verkondigen dat ik de stijl bagger vind? Dat is mijn mening en ik geef suggesties, wat wil men nog meer? Ik ben liever ''gemeen'' terwijl ik kritiek geef dan dat ik ''lief'' ben maar geen kritiek geef. Het verhaal kan verbeterd worden, zoals ik vertel en uitleg. Punt.

Mijnheer Grim, u stelt mijn taalgebruik energiearm als een feit, hetgeen niet bestaat, daar mensen zoals ik, waar er meer van zijn dan u wellicht zult denken, het wel energie- en passievol vinden.
Ik wacht met smart op iemand behalve jou en rint die dit taalgebruik als normaal ervaart Ik durf het hier als feit te stellen omdat dit een scholieren forum is, bedoeld voor kinders van 12 t/m 24. Sommige figuren zijn inderdaad ouder, maar die hangen hier rond omdat ze een reden hebben. (bv. Mathfreak helpt op het wiskunde forum)

En nee, ik denk niet dat bepaalde verhalen alleen door bepaalde mensen gelezen KUNNEN WORDEN, ik denk dat bepaalde verhalen alleen door bepaalde mensen gelezen WORDEN, oftewel, iedereen kan/mag lezen wat hij wil, maar hij zal niet alles leuk vinden. En het is al helemaal niet zo dat ieder verhaal door iedereen gelezen MOET KUNNEN WORDEN.
Ik heb het ook niet over ieder verhaal, maar over een imo goed verhaal. Je wilt je verhalen toch niet uitsluiten van een bepaald soort mensen door vaag te gaan schrijven? Vaag betekent hier : niet volgens de norm
Eigenlijk komt het mij voor als voorkomen dat Joden een boek lezen door op de kaft en op iedere bladzijde een gigantisch hakenkruis te zetten. Het spijt me voor deze botte bewoording, maar zo komt het op mij over.

“sjonnys” gebruikte ik als metonymia, waar jij “normale mensen” zult gebruiken.
Dan nog, je doet neerbuigend over een bepaalde groep mensen. Het is niet echt hip om de gevestigde orde te bekritiseren ofzo Neerbuigend praten over een bepaalde groep mensen komt voor als het achterstellen van diezelfde groep mensen, wat in strijd is met de grondwet en de netiquette van scholieren.com

Op vele gebieden ben ik het met je eens Grim, dus er is geen behoefte om tegen je in te gaan, maar je zegt dat als “men het gevoel krijgt tegen een grote hoop stof te praten”, de schrijver weer ‘jonger’ moet gaan vertellen. Misschien wil de schrijver dat wel niet, want misschien is zijn doelgroep niet de “normale mensen” zoals jij ze placht te noemen.
zie hierboven. Een andere doelgroep hebben is niets mis mee, maar je moet wel een mogelijkheid openhouden om mensen die niet in de gewenste doelgrope vallen het te kunnne laten lezen. Anders discrimineer je weer en heeft het nog maar bar weinig zin om hier nog te posten

Ik heb hier niemand beledigd en dat wil ik graag zo houden. Ik heb dan ook geen enkel negatief gevoel jegens iemand. Reageer dan ook niet zo heet op mijn reacties, alles wat ik zeg, wat iedereen zegt, is dat smaken verschillen.
Ik reageer alleen heet omdat dit de hitte van de discussie is Dat smaken verschillen is een feit, maar de manier hoe een reactie gebracht wordt kan verschillen, en dus ook niet altijd even goed opgevat worden

Maargoed, ik houd me er vanaf nu waarschijnlijk niet meer mee bezig, dus laat ik het aan jou over Grim, moge je kritieken niet verslechteren. [/B]
Dank je
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:49
-Melody-
-Melody- is offline
In het BEGIN gaf ik kritiek op jouw verhaal, maar dat werd blijkbaar niet geappriceerd.. ik zal me in het vervolg uitsluitend houden bij het produceren van algemeen geaccepteerde verhalen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:50
The_Sandman
The_Sandman is offline
Hear hear!
Laten we dan nu verder gaan met het verhaal.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:50
Rint
Rint is offline
Op het gymnasium leer je hetzelfde als op het VMBO. Hetzij misschien iets meer. Maar het gaat allemaal in een rapper tempo. Snapst. Achja, wat heeft dat er ook mee te maken..
Oud 19-06-2004, 15:51
Rint
Rint is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 19-06-2004 @ 16:49 :
In het BEGIN gaf ik kritiek op jouw verhaal, maar dat werd blijkbaar niet geappriceerd.. ik zal me in het vervolg uitsluitend houden bij het produceren van algemeen geaccepteerde verhalen.
NEEE! DOe dat niet! dan zal alles algemeen worden. Das het laatste wat we willen.
Oud 19-06-2004, 15:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Tja, ik denk dat we Grim maar eens moeten gaan kussen ofzo. Op zijn "wijsneusje".

Nee, maar zullen we weer even lief gaan doen? Vind dit helemaal niet zo leuk, "oorlog" op mijn geliefde subforum.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Rint schreef op 19-06-2004 @ 16:48 :
Jullie besteden er wel aandacht aan, he?
Mensen, laten we eerlijk zijn. Deze site is bedoeld om kritiek te geven en te ontvangen. En Bloemenpoes, Grim heeft gelijk. Je denkt dat ik je dom/stom/whatevah vind, maar dat is niet zo. Je geeft alleen kritiek op mensen die commentaar leveren. Niet op het verhaal. Get a live. En Sandmane, van waar dat je zo bij me in het krijt staat?!
Verder, ik vind dat ieder naar Grim moet luisteren, omdat hij zo'n beetje de wijste wijsneus is.
Ieder mag vinden wat hij vind, maar mensen die vinden dat ik OUDBOLLIGE woorden gebruik, vermeld deze dan even. Ik kan ze niet vinden.
Get a life
En verder, echt zo wijs ben ik niet hoor, het is meer mijn kille aanpak van bekritiseren

Verder ontopic, Rint, post weer eens iets

Geldt dus over over jullie gepoch der cijfers voor het vak Nederlands want terwijl jullie boven de 8 gaan sta ik maar een 5,6 en ik word de wijste wijsneus genoemd. Beat that

Grim
Met citaat reageren
-Melody-
-Melody- is offline
Rint : Je hebt blijkbaar een verkeerd beeld van het gymnasium.

Want :

Als je op het gymnasium hetzelfde leert als op het VMBO, alleen gaat het daar sneller, hoe kan het dan dat gymnasium 2 jaar langer duurt?

Precies! Bovendien heb je meer vakken op het gymnasium en word er meer op in gegaan..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Rint schreef op 19-06-2004 @ 16:50 :
Op het gymnasium leer je hetzelfde als op het VMBO. Hetzij misschien iets meer. Maar het gaat allemaal in een rapper tempo. Snapst. Achja, wat heeft dat er ook mee te maken..
Nee, ben ik het niet mee eens eigenlijk. Je leert daar veel meer, en andere dingen van bijvoorbeeld de nederlandse taal. Maar das een andere discussie. Die houden we maar eens een keer op school&studie ofzo.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-06-2004 @ 16:52 :
Tja, ik denk dat we Grim maar eens moeten gaan kussen ofzo. Op zijn "wijsneusje".

Nee, maar zullen we weer even lief gaan doen? Vind dit helemaal niet zo leuk, "oorlog" op mijn geliefde subforum.
We doen lief, het is nou gewoon een felle discussie geworden
en ik heb absoluut geen bezwaar tegen kusjes

Offtopic: valt het iemand op dat er veel schrijfstertjes van 14 zijn?

Grimmie
Met citaat reageren
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 19-06-2004 @ 16:52 :
Rint : Je hebt blijkbaar een verkeerd beeld van het gymnasium.

Want :

Als je op het gymnasium hetzelfde leert als op het VMBO, alleen gaat het daar sneller, hoe kan het dan dat gymnasium 2 jaar langer duurt?

Precies! Bovendien heb je meer vakken op het gymnasium en word er meer op in gegaan..
Jup!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:54
Rint
Rint is offline
Ja, ik ben druk bezig met schrijven. Ik zit te broeden op iets nieuws. Kweet nog niet percies.. NAaja.
Jullie zien het wel verschijnen.
Oud 19-06-2004, 15:54
The_Sandman
The_Sandman is offline
Op het gymnasium wordt in de laatste klassen best wel veel herhaald.
En ik sta ook niet echt hoog op NL.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Grim schreef op 19-06-2004 @ 16:53 :
We doen lief, het is nou gewoon een felle discussie geworden
en ik heb absoluut geen bezwaar tegen kusjes

Offtopic: valt het iemand op dat er veel schrijfstertjes van 14 zijn?

Grimmie
Ach. Volgend jaar zijn ze allemaal 15 he.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
The_Sandman schreef op 19-06-2004 @ 16:54 :
Op het gymnasium wordt in de laatste klassen best wel veel herhaald.
En ik sta ook niet echt hoog op NL.
Nou vertel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:56
The_Sandman
The_Sandman is offline
Sorry, ben me rapport kwijt. xD
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 15:57
Rint
Rint is offline
Hij vertelde me over zijn bezoek aan de Boslanden, en over de reis, heen en terug. Langzaam liepen we de burcht in, naar de keukens. We schepten soep in, en besmeerden vers brood met dikke lagen boter. Ik leek wel uitgehongerd.
"We hebben geen Binnenlander gezien, noch op onze reis heen, nog op onze reis terug. Charim leek zelfs beteuterd. Ik heb hem gezegd dat hij zich moest voorbereiden op een plaats in de verdedegingslinie, maar in plaats daarvan, leek het alsof hij ze terplekke aan wilde vallen." Hughe grijnsde. "Hij wordt nog wel een goed strijder. Zeker wanneer hij weet, dat er tijden komen, wanneer er vaak een beroep op hem zal worden gedaan.
Watch it, er komt nog meer. Maar kon niet wachten em te posten.
Oud 19-06-2004, 15:57
-Melody-
-Melody- is offline
Schrijfstertjes, GRIM? Wat is daar mis mee? Kijk dat jij noui 80 bent

En

Het is verandert van oorlog naar discussie ..

het wordt al beter..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 19-06-2004 @ 16:57 :
Schrijfstertjes, GRIM? Wat is daar mis mee? Kijk dat jij noui 80 bent

En

Het is verandert van oorlog naar discussie ..

het wordt al beter..
Zeg ik dat er iets mis mee is? Ik ben zelf ook veertien hoor, misschien weer tijd voor een (lelijk)fototopic?
En inderdaad, van oorlog naar discussie. Millroy heeft gelijk, ik heb echt gezag

Verder meteen even commentaar op het korte stukje van Rint:
''noch op onze reis heen, nog op onze reis terug.''
Even consequent blijven, de tweede nog hoort met ch dus:
noch op onze reis heen, noch op onze reis terug.

verdedegingslinie = verdedigingslinie

Zeker wanneer hij weet, dat er tijden komen, wanneer er vaak een beroep op hem zal worden gedaan.
de eerste komma is overbodig, wanneer kan je beter vervangen door dat, en je moet je aanhalingstekens wel sluiten aan het einde van de zin

Verder mooi beschreven stuk, ik krijg al een heel middeleeuws beeld

Grim
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:06
-Melody-
-Melody- is offline
HmMmMm.. zo klonk het
Zeer intrigerend dat je 14 bent
Nou, laat die fototopic maar zitten, iig van mijn kant

dus grim :

kom maar op met je foto
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:08
Rint
Rint is offline
Dat was PERCIES mijn bedoeling met dit verhaal.
Mhm, je had gelijk over de ch, best beschamend eik..
Maar over dat 'dat'.. daar ben ik het niet helemaal mee eens. En verdedigingslinie, ik WIST dat er iets met het woord was. Maar WAT!? Dat dus. Merci bien.
Oud 19-06-2004, 16:09
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Rint schreef op 19-06-2004 @ 14:16 :
Mag ik iets vragen? Hou jij van Carry Slee?
Wat is dat nou voor lullig antwoord? Je stukje is gewoon slecht. Accepteer het!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:09
The_Sandman
The_Sandman is offline
:x

Oh en Grim, ik geef toe "sjonnys" was niet optimaal gekozen, maar soms gebeurt dat; ik bedoel er echt geen kwaad mee, maar om het nou te vergelijken met jouw voorbeeld...
En nu zeg je weer dat ik vind dat bepaalde verhalen alleen voor bepaalde mensen zijn, dat is dus niet zo.

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
rijk_v schreef op 19-06-2004 @ 17:09 :
Wat is dat nou voor lullig antwoord? Je stukje is gewoon slecht. Accepteer het!
Het verhaal is niet slecht, het verhaal werd slecht gevonden. Jouw commentaar is beneden alle peil, ga daar eerst eens aan werken alvorens je nog meer onbeargumenteerde bagger post!

Grim
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:14
Rint
Rint is offline
Weet er iemand een GOEDE naam voor een hertog uit de middeleeuwen!?
Oud 19-06-2004, 16:15
The_Sandman
The_Sandman is offline
Archibald IV.
Oud 19-06-2004, 16:16
rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Grim schreef op 19-06-2004 @ 17:10 :
Het verhaal is niet slecht, het verhaal werd slecht gevonden. Jouw commentaar is beneden alle peil, ga daar eerst eens aan werken alvorens je nog meer onbeargumenteerde bagger post!

Grim
SU

Rijk
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Rint schreef op 19-06-2004 @ 17:14 :
Weet er iemand een GOEDE naam voor een hertog uit de middeleeuwen!?
Archibald idd
Balthazar
Leonin
Charles
enzovoorts, misschien een idee als je Age of Empires 2 gaat spelen? Je kan jezelf ook verdiepen in de geschiedenis van een volk dat dicht bij ''jouw'' volk in de buurt komt. Veel schrijvers doen research

Grim
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:20
The_Sandman
The_Sandman is offline
Jah, onderzoek de Germanen.
Ik ben een Edelgermaan.
Oud 19-06-2004, 16:25
Rint
Rint is offline
Ik ben druk bezig met mijn verhaal. Maar er zijn veel veranderingen toegepast op de vorige geposte stukjes, dus als ik een goed groot stuk heb, wat definitief af is, post ik dat.
hehe. Kwou het even zeggen.
Oud 19-06-2004, 16:25
Verwijderd
Even wat uit mn AoE2 geplukt

The Franks were one of the Germanic barbarian tribes known to the Romans. In the early part of the fifth century, they began expanding south from their homeland along the Rhine River into Roman-controlled Gaul (modern France). Unlike other Germanic tribes, however, they did not move out of their homelands but, rather, added to them. Clovis, a Frankish chieftan, defeated the last Roman armies in Gaul and united the Franks by 509, becoming the ruler of much of western Europe. During the next 1000 years, this Frankish kingdom gradually became the modern nation of France.

The kingdom of Clovis was divided after his death among his four sons, according to custom. This led to several centuries of civil warfare and struggle between successive claimants to the throne. By the end of the seventh century, the Merovingian kings (descendants of Clovis) were rulers in name only. In the early eighth century, Charles Martel became mayor of the palace, the ruler behind the throne. He converted the Franks into a cavalry force and fought so well that his enemies gave him the name of Charles the Hammer. In 732 the Frankish cavalry defeated Muslim invaders moving north from Spain at the Battle of Poitiers, stopping forever the advance of Islam from the southwest.

Charles Martel's son, Pepin, was made king of the Franks by the pope in return for helping to defend Italy from the Lombards. Pepin founded the dynasty of the Carolingians, and the greatest of these rulers was Charles the Great, or Charlemagne, who ruled from 768 to 814. He expanded the Frankish kingdom into an empire and was responsible for a rebirth of culture and learning in the West. Charlemagne's empire was divided among his grandsons and thereafter coalesced into two major parts. The western part became the kingdom of France. Later kings gradually lost political control of France, however. Central authority broke down under the pressure of civil wars, border clashes, and Viking raids. Money and soldiers could be raised only by making concessions to landholders. Fiefs became hereditary and fief holders became feudal lords over their own vassals. By the tenth century, France had been broken into feudal domains that acted as independent states.

In 987 the French nobility elected Hugh Capet their king, mainly because his fief centered on Paris was weak and he was thought to pose no threat. He founded the Capetian line of kings, who worked slowly for two centuries regaining the power by making royal roads safe, adding land to their domain, encouraging trade, and granting royal charters for new towns and fiefs in vacant lands. By allying themselves with the church, the Capetians took a strong moral position and benefited from the church's cultural, political, and social influence. Royal administrators were made loyal to the king and more efficient by eliminating the inheritance of government offices.

Beginning with Philip II in 1180, three superior rulers established France as one of the most important nations in Europe. They improved the working of the government, encouraged a booming trade, collected fees efficiently, and strengthened their position atop the feudal hierarchy. Although a national assembly called the Estates General was established, it held no real power and was successfully ignored.

From 1337() to 1453 France and England fought the long conflict called the Hundred Years War to decide ownership of lands in France that had been inherited by English kings. The eventual French victory confirmed the king as the most powerful political force in France.

The Goths were a Germanic tribe on the Danube River frontier known to the Romans from the first century AD. Pressured and then displaced when the Huns moved west out of Central Asia, the Goths moved west into Europe and over the Danube River to escape the oncoming hordes. After taking part in the fall of Rome, they vied with other barbarians for the leavings of the Western Roman Empire during the Early Middle Ages.

The Goths originated on the island of Gotland in the Baltic, to the best of our knowledge, and split into two groups as they migrated south across Central Europe. The Visigoths, or West Goths, settled in modern Romania during the second century. The Ostrogoths, or East Goths, settled farther to the east on the northwest coast of the Black Sea. In 376 AD the Visigoths were driven from modern Romania by the Huns and moved south across the Danube. Their strength was estimated at 60,000 men, women, and children. They defeated a Roman army from Constantinople, settled briefly south of the Danube, and then pushed into Italy. In 409 they sacked Rome under their king Alaric and then moved north into Gaul. The Romans gave them southwestern Gaul. From there they eventually extended their rule into all of modern Spain and Portugal.

The Ostrogoths broke away from Hunnish rule and followed their cousins into Italy late in the fifth century. They were encouraged to invade by the Eastern emperor, who wanted deposed the barbarian then ruling as viceroy. Under Theodric, king of modern Switzerland and the Balkans already, the Goths entered Italy in 488, completing its conquest in 493.

Theodric's kingdom did not last long following his death in 526. Using a struggle for succession as an excuse, the Byzantines sent an army to Italy in 536 led by their great general Belisarius. The Byzantines hoped to regain Italy and restore the old Roman Empire in the West. The war dragged on, devastating the countryside in conjunction with plague and famine. In 552 the Ostrogoths were finally defeated in Italy. They ceased to exist as a separate group by the late sixth century when northern Italy was invaded by a new group of barbarians called the Lombards.

The Visigoth kingdom lasted somewhat longer. In the late fifth century Clovis of the Franks pushed the Visigoths out of France and over the Pyrenees Mountains. Following the death of Clovis his kingdom fragmented and the Visigoths were temporarily left alone. In 711 a new threat appeared from the south. Islamic armies crossed over from North Africa and destroyed the last Gothic kingdom in four years.

The Goths are remembered for being the first to sack Rome and thereby beginning the final collapse of the ancient world order in Europe. Their admiration for Rome and attempts to preserve it, however, allowed much of the Roman culture to survive. For example, the modern languages of Italy, France, Spain, Portugal, and Romania are derived from Latin influenced by later settlers. They are not variations of German, as was the case in England.

Grim
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:27
Rint
Rint is offline
Haha, okee, twee stemmen voor archibalt.
Dat wordt hem. Met een t.
Oud 19-06-2004, 16:38
Rint
Rint is offline
Ik ben ook een kaart van de landen aan het creeren. Hehhe.
Oud 19-06-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Rint schreef op 19-06-2004 @ 17:38 :
Ik ben ook een kaart van de landen aan het creeren. Hehhe.
Mag ik meehelpen? Ik heb landschap generator
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 16:55
Rint
Rint is offline
Ik zal hem je mailen.
Oud 19-06-2004, 16:56
Rint
Rint is offline
Samen met het verhaal tot nu toe.
Oud 19-06-2004, 17:10
Astuanax
Astuanax is offline
Wow ik heb precies wel wat gemist

Het laatste stukje van je verhaal is beter maar bevat te veel namen op té korte tijd, door zo'n fratsen uit te halen snappen veel mensen op den duur niet meer wie wie is...

ik vind The sandman trouwens een verwaande seut, maar ja wat doet dat ertoe
Oud 19-06-2004, 17:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Poe jullie kunnen l*llen, maar ja.
Dat 3e stukje is al weer wat beter, maar... dan steeds niet echt geweldig. Probeer wat langere stukjes te posten (dus dat je maar eens per dag iets post). Dan kunnen wij beter onze mening geven.
Tja, en over die naam.. Er zijn al goede namen geven hier!

Zal ik eens een fototopic beginnen hier?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 17:31
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-06-2004 @ 18:16 :

Zal ik eens een fototopic beginnen hier?
Niet hier, wel op letteren
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 17:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Grim schreef op 19-06-2004 @ 18:31 :
Niet hier, wel op letteren
ja dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 18:42
Millroy
Millroy is offline
Jezus mina (dat heb ik altijd al eens willen zeggen ), een mens draait zijn rug en keert terug naar totale chaos.
Ook hier een sandman. Ik ken verschillende sandmannetjes. De leukste is dan ook nog wel een nederlander. Ben jij het Imran?
Vast niet, ik ben overal Millroy, de immer aanwezige entiteit die steeds gelijk heeft, of toch niet toegeeft als ie ongelijk heeft.
Over dat laatste kind van 13: Your mother was a HAMSTER and your father smelt of elderberries. Now be quit or I shall release the killer rabbit upon thee.
Over onze 2 killerschrijvertjes van 14: wees vriendelijk tegen elkaar, of GRIM maakt jullie in met een oeverloze discussie over wat originaliteit is. In combo met Lucifertjes alziend oog zijn ze een dynamisch duo.
Astuanax, mijn vriend, het lijkt er op dat hoewel we ernstig gestoord bennen en beschouwd worden als damaged goods, wij hier toch thuishoren. Dat zijn pas taalfauten. En dat ook.
Zwijg ende weest nu allen stil, anders hakt ende snijdt mijn edel swaard uw ros ende uw paard. Dat zijn oude woorden.
Btw, ik heb nix tegen dit verhaal. Het is gewoon te kort denk ik.

You have to consider the possibility god doesn't like you. HE never wanted you. In all probability, he hates you. It's not the worst thing that can happen. We don't need him.
Fuck damnation man, fuck redemption. We're Gods unwanted children? So be it! You gonna run water over your head and make it worse, or you can use vinegar and neutralise the burn. First you have to give up. First you have to know, not fear, know that someday you are going to die. Welke film is dit? Stuur uw antwoord naar: Millroy the magician, Kasteel van Schelderode, Kerkplein 1, 9090 schelderode.

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 18:56.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 19:31
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Damn, ik ben ook een hele middag niet op 't forum hoor: mis ik dit grappige iets.
Maar het voordeel is dat ik me nu wel in een x een half uurtje heb kunnen vermaken, wachtend tot in ik bad kan. Bedankt daarvoor!

Ik had eigenlijk van begin af gaan geen last van de schrijfstijl van Rint, maar ik houd er dan ook wel van. En helemaal als het om een Middeleeuws verhaal gaat! Ik snap alleen wel dat sommigen dat iets minder vinden, wat al eerder gezegd was: questie van smaak! Wanneer komt het (grotere) vervolg? Want ik snap eigenlijk nog steeds niet zo goed waar het verhaal nou over gaat...

Wat ik me nog wel afvroeg: heeft Zandman speciaal voor deze discussie zijn scholieren-naam aangemaakt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Oud 19-06-2004, 21:51
Millroy
Millroy is offline
hmmm, u heeft een punt sterrebeeld.
Misschien is Zandman niet wie hij lijkt.
Of zij.
If that is her real name.
Oud 19-06-2004, 21:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 19-06-2004 @ 20:31 :

Wat ik me nog wel afvroeg: heeft Zandman speciaal voor deze discussie zijn scholieren-naam aangemaakt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Mij ook, en dan nog na te gaan dat je voor een nieuwe naam (tenminste, als je er al 1 hebt) een ander e-mail nodig hebt. Dus hij (zij) heeft dan dus ook een nieuw e-mail aangemaakt. Of hij (zij) was hiervoor nog niet lid van het forum, kan natuurlijk ook.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 22:03
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Millroy schreef op 19-06-2004 @ 19:42 :
Jezus mina (dat heb ik altijd al eens willen zeggen ),

Ja joh, jeejtje wat kennen deze weurdjes toch grappig wezen
Oud 20-06-2004, 01:55
The_Sandman
The_Sandman is offline
Hmhm, ik heb me inderdaad aangemeld vanwege deze topic, want Rint zei dat ze hier een verhaal was begonnen.
Kben hier dus nieuw, maar heb géén nieuw emailadres speciaal hiervoor aangemaakt.
En oh, mijn naam is niet Imran.

De reden dat je me verwaand vindt komt waarschijnlijk door het taalgebruik dat ik gebruikte, maar ik ben in het geheel niet verwaand.
Oud 20-06-2004, 07:36
Verwijderd
En dat hebben we gemerkt
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 11:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
The_Sandman schreef op 20-06-2004 @ 02:55 :
Hmhm, ik heb me inderdaad aangemeld vanwege deze topic, want Rint zei dat ze hier een verhaal was begonnen.
Kben hier dus nieuw, maar heb géén nieuw emailadres speciaal hiervoor aangemaakt.
En oh, mijn naam is niet Imran.

De reden dat je me verwaand vindt komt waarschijnlijk door het taalgebruik dat ik gebruikte, maar ik ben in het geheel niet verwaand.
Ok, mooi zo.
Oh ja, het is niet "Deze" topic, maar "dit" topic. *slowwy*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten