Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En verder, echt zo wijs ben ik niet hoor, het is meer mijn kille aanpak van bekritiseren ![]() Verder ontopic, Rint, post weer eens iets ![]() Geldt dus over over jullie gepoch der cijfers voor het vak Nederlands ![]() ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik heb absoluut geen bezwaar tegen kusjes ![]() Offtopic: valt het iemand op dat er veel schrijfstertjes van 14 zijn? ![]() Grimmie |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En inderdaad, van oorlog naar discussie. Millroy heeft gelijk, ik heb echt gezag ![]() Verder meteen even commentaar op het korte stukje van Rint: ''noch op onze reis heen, nog op onze reis terug.'' Even consequent blijven, de tweede nog hoort met ch ![]() noch op onze reis heen, noch op onze reis terug. verdedegingslinie = verdedigingslinie Zeker wanneer hij weet, dat er tijden komen, wanneer er vaak een beroep op hem zal worden gedaan. de eerste komma is overbodig, wanneer kan je beter vervangen door dat, en je moet je aanhalingstekens wel sluiten aan het einde van de zin ![]() Verder mooi beschreven stuk, ik krijg al een heel middeleeuws beeld ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
Rijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Balthazar Leonin Charles enzovoorts, misschien een idee als je Age of Empires 2 gaat spelen? Je kan jezelf ook verdiepen in de geschiedenis van een volk dat dicht bij ''jouw'' volk in de buurt komt. Veel schrijvers doen research ![]() Grim |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja joh, jeejtje wat kennen deze weurdjes toch grappig wezen ![]()
||
Citaat:
![]() Oh ja, het is niet "Deze" topic, maar "dit" topic. ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mijn verhaal Limoentjesfris | 9 | 10-05-2013 18:45 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Psychologie |
Mijn verhaal PapaRoach<3 | 11 | 16-05-2008 20:19 | |
Psychologie |
wie herkent zich in mijn verhaal? terror4life | 15 | 28-11-2004 02:10 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Mijn verhaal kissssssss | 42 | 15-04-2003 15:04 |