Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 15:33
Laijun
Laijun is offline
ja ik heb een kamer!
midden in het centrum.
via bemiddelingsbureau, heb vorige week de sleutel opgehaald dus.
jullie succes nog met zoeken!
Advertentie
Oud 27-07-2004, 19:04
Jarahh
Jarahh is offline
Ga morgen naar een kijkavond in de Weurtseweg (klinkt leuk iig)... ben benieuwd!
Oud 27-07-2004, 19:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Van Welderenstraat = café de Bijstand
Oud 30-07-2004, 18:49
Jarahh
Jarahh is offline
Ik heb ook een kamer!
Oud 30-07-2004, 20:42
Sasz
Sasz is offline
gefeliciteerd allemaal, ik zoek n og steeds een kamer
Oud 30-07-2004, 20:45
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 27-07-2004 @ 20:04 :
Ga morgen naar een kijkavond in de Weurtseweg (klinkt leuk iig)... ben benieuwd!
Hihi, daar was ik ook uitgenodigd.. toevallig Had alleen geen zin om te gaan omdat ik net al een tijdelijke kamer aan de Willemsweg toegewezen gekregen heb
Oud 30-07-2004, 21:19
Floosje
Floosje is offline
Goed, als er nog meer mensen zijn die een kamer weten in Nijmegen, liefst rond de 200 euro, hoeft niet erg groot te zijn, dan hoor ik t graag
Oud 31-07-2004, 16:38
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Floosje schreef op 30-07-2004 @ 22:19 :
Goed, als er nog meer mensen zijn die een kamer weten in Nijmegen, liefst rond de 200 euro, hoeft niet erg groot te zijn, dan hoor ik t graag
Rond de 200 euri wordt echt moeilijk.... bijna niets onder de 250.
Oud 01-08-2004, 01:13
Charlottetje
Charlottetje is offline
*heeft helemaal niets gelezen*
kamers in Nijmgen zijn vaak goed via studentenverenigingen te krijgen als je daar lid van wordt.
zoek een leuk dispuut met eigen huis en voila!
succes
Oud 01-08-2004, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 01-08-2004 @ 02:13 :
*heeft helemaal niets gelezen*
kamers in Nijmgen zijn vaak goed via studentenverenigingen te krijgen als je daar lid van wordt.
zoek een leuk dispuut met eigen huis en voila!
succes
Mwah vaak heb je dan ook wel redelijk wat verplichtingen naar een dispuut toe... Zeker het eerste jaar, al ligt het er natuurlijk wel weer aan welke (en wat voor dispuut). En natuurlijk heeft een dispuut ook wel voordelen, maar toch...
Oud 01-08-2004, 11:29
RD
RD is offline
*ook op zoek*
Oud 01-08-2004, 18:55
pilsje20
pilsje20 is offline
ik ook...maximaal 275 a 300 euro incl.
Oud 02-08-2004, 13:33
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Welk lief iemand wil een kamer van 9m voor 140 eurie? In Bottendaal, Semmelinkstraat. Inclusief.

Zit je wel met mij opgescheept
Oud 02-08-2004, 18:26
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 02-08-2004 @ 14:33 :
Welk lief iemand wil een kamer van 9m voor 140 eurie? In Bottendaal, Semmelinkstraat. Inclusief.

Zit je wel met mij opgescheept
Ik heb nog wel een vriendin die wat zoekt. Kun je wat meer details geven misschien?

(140 euri is wel een prikkie).
Oud 03-08-2004, 07:42
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 02-08-2004 @ 19:26 :
Ik heb nog wel een vriendin die wat zoekt. Kun je wat meer details geven misschien?

(140 euri is wel een prikkie).
Ik ga vanmiddag even bellen voor wat meer info, ik weet het zelf ook niet precies, maar er kwamen twee kamers vrij, en ze móesten tegelijk bezet worden. Dus ik neem de andere kamer. En betaal meer.

Het is bij een mevrouw in huis, in een soort flat. Badkamer & toilet deel je dus met mij en haar.

Ik zal nog even verder vragen voor evt. kabelverbinding etc.

Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 07:46.
Oud 03-08-2004, 09:14
Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 03-08-2004 @ 08:42 :
Ik ga vanmiddag even bellen voor wat meer info, ik weet het zelf ook niet precies, maar er kwamen twee kamers vrij, en ze móesten tegelijk bezet worden. Dus ik neem de andere kamer. En betaal meer.

Het is bij een mevrouw in huis, in een soort flat. Badkamer & toilet deel je dus met mij en haar.

Ik zal nog even verder vragen voor evt. kabelverbinding etc.
Zou je me willem pm'en als je mer weet?
Oud 03-08-2004, 09:54
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 03-08-2004 @ 10:14 :
Zou je me willem pm'en als je mer weet?
Prima, doe ik. Informeer jij dan ook bij die vriendin?

Gezien het dan wel binnen nu en korte periode besloten wordt. Omdat er meer mensen achter die kamer aanzitten.
Oud 03-08-2004, 15:11
Eaglewing
Eaglewing is offline
Tja ook ik is nog steeds zoekende
Stevige beloning en een sixpack leffe ligt voor het grijpen, wie o wie helpt mij!
Oud 04-08-2004, 23:24
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 27-07-2004 @ 14:45 :
van Welderenstraat --> de mooiste straat van Nijmegen... Jammer dat ze daar geen kamer meer hadden... Anders was je mss mijn buurman geworden
Mijn ex-vriendin heeft op 1 juli haar sleutel opgehaald

Ze konden wel meer regelen.

Mijn vader heeft een kennis die huizen bezit. Onder andere op de v. Welderenstraat. Helaas niets op het moment

Trouwens, die kamers op de willemsweg die ik heb gezien zaten tussen de 7m2 en de 15m2, dus dat bedoel ik met klein. Er waren volgens mij wel grotere, maar volgens mij is het niet zo'n leuke plek om te wonen... Als tussendoortje kan het wel ideaal zijn.
Oud 05-08-2004, 09:41
Lente
Lente is offline
ik had gister een kijkavond in een heel leuk huis in oost maar ik ben het niet geworden ik stond op een gedeeld 1e plaats maar dat andere meisje moest anders heel ver reizen naar de uni en dat gaf de doorslag heelheel jammer
Oud 05-08-2004, 16:07
pilsje20
pilsje20 is offline
@ gimme more beer...

Als die kennis van je toevallig wel wat heeft straks, zou ik het graag van je vernemen via een Pm ofzo.

Zoek namelijk een niet al te groot tussendoortje tot ongeveer dit najaar, vanaf dan heb ik namelijk wel onderdak!
Oud 05-08-2004, 19:45
little nemo
little nemo is offline
@ de mensen die een kamer zoeken en me daarom pmen omdat k 1 nr van 1 huisbaas ken: ik heb m al aan iets van 5 mensen gegeven wat niet eens heel zinvol is omdat er gemiddeld 1x in t half jaar ofzo een kamer vrijkomt. zeker nu zal dat niet zo zijn omdat er weer nieuwe studenten komen. ik snap dat jullie allemaal erg hard een kamer nodig hebben maar het is gewoon kansloos om iedereen t nummer te sturen. verder sukses met zoeken.
Oud 05-08-2004, 20:02
Gimme more beer
Citaat:
pilsje20 schreef op 05-08-2004 @ 17:07 :
@ gimme more beer...

Als die kennis van je toevallig wel wat heeft straks, zou ik het graag van je vernemen via een Pm ofzo.

Zoek namelijk een niet al te groot tussendoortje tot ongeveer dit najaar, vanaf dan heb ik namelijk wel onderdak!
Tjah, willemsweg, maar daar heb ik geen contacten. Daar komt regelmatig wat vrij, dat weet ik wel. Vraag eens rond zou ik zeggen...
Oud 06-08-2004, 09:30
Krook
Krook is offline
*nog een zoekende*

Een fles wijn ligt klaar voor de gouden tip(gever ).

De mensen die iets hebben gevonden, op wat voor manier is dat gelukt? Via via, op een bepaalde site, geluk hebben, een combinatie daarvan..?

Succes allemaal
Oud 06-08-2004, 16:42
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-08-2004 @ 00:24 :
Trouwens, die kamers op de willemsweg die ik heb gezien zaten tussen de 7m2 en de 15m2, dus dat bedoel ik met klein. Er waren volgens mij wel grotere, maar volgens mij is het niet zo'n leuke plek om te wonen... Als tussendoortje kan het wel ideaal zijn.
Ik zit dus tijdelijk aan de Willemsweg in een kamer van 16 vierkante meter. Zeer redelijk, erg mooie kamer ook. Buurt is inderdaad wat minder, maar toch voel ik me er niet onveilig ofzo. Het is gewoon zo dat er voornamelijk buitenlanders zitten, maar voor mij is dat geen probleem. Het 'probleem' is dat er veel mensen zijn die tot midden in de nacht buiten op straat 'hangen' en vrij harde muziek luisteren. Ongeacht of het nu Nederlanders zijn of niet, dat doet er niet toe.
Oud 06-08-2004, 20:48
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Krook schreef op 06-08-2004 @ 10:30 :
*nog een zoekende*

Een fles wijn ligt klaar voor de gouden tip(gever ).

De mensen die iets hebben gevonden, op wat voor manier is dat gelukt? Via via, op een bepaalde site, geluk hebben, een combinatie daarvan..?

Succes allemaal
Ik kreeg heel veel reacties (een stuk of 20) omdat ik 40 briefjes op had gehangen in de stad en op de uni. Vooral briefjes in cafes (gewoon over andere heen hangen), in bushokjes (let wel op waar de bus heengaat; ik kreeg veel reacties uit dukenburg )en op prikborden op de universiteit deden het goed
En vertel alle ouderejaars die je kent dat je een kamer zoekt. (eerstejaars zoeken vaak of zelf nog of kennen minstens 15 anderen die ook zoekende zijn)
Oud 06-08-2004, 21:14
Krook
Krook is offline
Er hangen een stuk of vijfentwintig briefjes van mij in cafés, had er al wat reacties op gehad, maar dat is niets geworden.

Ik zal er tijdens de intro wat bijhangen op de prikborden op de universiteit, dank voor de tip.

*zoekt vrolijk verder*
Oud 06-08-2004, 21:43
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Krook schreef op 06-08-2004 @ 22:14 :
Er hangen een stuk of vijfentwintig briefjes van mij in cafés, had er al wat reacties op gehad, maar dat is niets geworden.

Ik zal er tijdens de intro wat bijhangen op de prikborden op de universiteit, dank voor de tip.

*zoekt vrolijk verder*
Ik heb mijn kamer ook niet via die reacties zaten ook rare tussen van mensen uit woongroepen enzo
Oud 06-08-2004, 22:36
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 06-08-2004 @ 22:43 :
Ik heb mijn kamer ook niet via die reacties zaten ook rare tussen van mensen uit woongroepen enzo
Kan ook heel gezellig zijn natuurlijk
Ik heb mijn tijdelijke kamer via kamernet, wanneer die huurtermijn afgelopen is, hoop ik een kamer via een kleiner particulier bemiddelingsbureau te hebben.
Oud 06-08-2004, 22:42
Krook
Krook is offline
Woongroepen, ach ja, als dat zo ruim geďnterpreteerd wordt dat 'studentenhuis' daaronder valt, kan ik er niet mee zitten .

Inmiddels heb ik iets lopen dat een redelijk goede kans van slagen heeft, heb er vanavond contact over gehad en word morgen teruggebeld... in een huis met nog een ander meisje, klonk allemaal heel goed en 'om het definitief te maken' en wat dingen te regelen zal ik morgen gebeld worden. Hoop ik .

Veel duimen tussen tien en half vier, heb er vertrouwen in.
Oud 12-08-2004, 08:00
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Desperate.

Ikkrijgalleenmaarranzigereacties.

50 eurie voor de gouden tip.
Oud 12-08-2004, 10:17
Krook
Krook is offline
Ik heb er sinds maandagavond een en ben er helemaal gelukkig mee .

(hieperdepiep: gewoon volhouden, dat vind je vanzelf iets!)
Oud 12-08-2004, 10:21
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Krook schreef op 12-08-2004 @ 11:17 :
Ik heb er sinds maandagavond een en ben er helemaal gelukkig mee .

(hieperdepiep: gewoon volhouden, dat vind je vanzelf iets!)
Gefeliciteerd!

Fijn voor je

En hoe ben jij er aan gekomen?
Oud 12-08-2004, 10:28
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 06-08-2004 @ 17:42 :
Ik zit dus tijdelijk aan de Willemsweg in een kamer van 16 vierkante meter. Zeer redelijk, erg mooie kamer ook. Buurt is inderdaad wat minder, maar toch voel ik me er niet onveilig ofzo. Het is gewoon zo dat er voornamelijk buitenlanders zitten, maar voor mij is dat geen probleem. Het 'probleem' is dat er veel mensen zijn die tot midden in de nacht buiten op straat 'hangen' en vrij harde muziek luisteren. Ongeacht of het nu Nederlanders zijn of niet, dat doet er niet toe.
Ik vind eigenlijk de autochtone "asocialen" in die buurt vervelender. Het zijn allemaal fantastische mensen met een hart van goud, maar het is gewoon niet fijn om er tussen te wonen. Die maken ook veel herrie 's nachts, feestjes in de voortuin enzo. Je zult er ook veel politie zien rijden. De allochtonen in die wijk doen al helemaal geen vlieg kwaad. Dat ze overdag veel op die straat rondhangen is logisch, ik neem aan dat jij in die winkelbuurt op kamers zit en rond winkels hangen altijd mensen.

Maar dan woon je trouwens praktisch bij mij om de hoek
Oud 12-08-2004, 11:40
Krook
Krook is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 12-08-2004 @ 11:21 :
Gefeliciteerd!

Fijn voor je

En hoe ben jij er aan gekomen?
Via internet, op een forum stond een kamer aangeboden en aangezien ik de eerste was die belde, had ik geluk.

Overigens had ik dezelfde middag ook een andere 'gekregen', dus 's avonds kon ik zelfs kiezen .
Oud 12-08-2004, 11:42
Krook
Krook is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 03-08-2004 @ 10:54 :
Prima, doe ik. Informeer jij dan ook bij die vriendin?

Gezien het dan wel binnen nu en korte periode besloten wordt. Omdat er meer mensen achter die kamer aanzitten.
Is dit eigenlijk niet doorgegaan dan?

Jammer...
Oud 12-08-2004, 13:46
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-08-2004 @ 11:28 :
Ik vind eigenlijk de autochtone "asocialen" in die buurt vervelender. Het zijn allemaal fantastische mensen met een hart van goud, maar het is gewoon niet fijn om er tussen te wonen. Die maken ook veel herrie 's nachts, feestjes in de voortuin enzo. Je zult er ook veel politie zien rijden. De allochtonen in die wijk doen al helemaal geen vlieg kwaad. Dat ze overdag veel op die straat rondhangen is logisch, ik neem aan dat jij in die winkelbuurt op kamers zit en rond winkels hangen altijd mensen.

Maar dan woon je trouwens praktisch bij mij om de hoek
Jep, ik zit inderdaad in de winkelstraat.
Maarem, behoor jij ook tot de autochtone asocialen in de buurt die veel herrie maken want dan doe ik net of ik je niet ken

Heb je daar trouwens een kamer of woon je er gewoon nog 'thuis'? In het eerste geval, hoe kom je eraan dan?
Oud 12-08-2004, 15:21
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Krook schreef op 12-08-2004 @ 12:42 :
Is dit eigenlijk niet doorgegaan dan?

Jammer...
Eh, Jarahh ofzo heeft me nooit terug gepmd.
Oud 12-08-2004, 22:55
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 12-08-2004 @ 16:21 :
Eh, Jarahh ofzo heeft me nooit terug gepmd.
maarehm, is het nog wel zo dat je die kamer in dat huis nog vrij hebt? of ben je soieso op zoek naar een nieuwe kamer? want ik ken nog wel iemand die een kamertje kan gebruiken..
Oud 13-08-2004, 13:51
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 12-08-2004 @ 14:46 :
Jep, ik zit inderdaad in de winkelstraat.
Maarem, behoor jij ook tot de autochtone asocialen in de buurt die veel herrie maken want dan doe ik net of ik je niet ken

Heb je daar trouwens een kamer of woon je er gewoon nog 'thuis'? In het eerste geval, hoe kom je eraan dan?
Ik woon bij mijn ouders in huis (veel meer dan dat is het ook niet echt ), maar ik zit ook nog op school enzo (blijven zitten, blabla)...

Ik woon niet in het willemskwartier hoor, ik woon in een heel mooi huis in een beschaafde straat net buiten het willemskwartier, de dobbelmannweg...

Maar ik kom wel veel door de willemsweg, zo rijd ik naar de stad enzo en een jaar of 2 geleden had ik een goede vriend die daar op kamers zat. In een kamertje van 2 bij 3 ofzo

Ik ga volgend jaar (of misschien wel eerder) overigens wel meteen op kamers, maar daarvoor ken ik een huisbaas en die houdt op tijd een leuke (goedkope) kamer voor me vrij. Dus opzich is dat gewoon mijn voordeel.

Ga je lang blijven, op de willemsweg?
Oud 13-08-2004, 22:23
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-08-2004 @ 14:51 :
Ga je lang blijven, op de willemsweg?
Ik heb een kamer tot half december; voor daarna zoek ik dus nog een kamer.
Ach, en met die hangende mensen op straat... dat viel vandaag, op een regenachtige en minder hete dag, heel erg mee. Ik ga het daar vast wel overleven
Oud 14-08-2004, 00:21
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-08-2004 @ 23:23 :
Ik heb een kamer tot half december; voor daarna zoek ik dus nog een kamer.
Ach, en met die hangende mensen op straat... dat viel vandaag, op een regenachtige en minder hete dag, heel erg mee. Ik ga het daar vast wel overleven
Gisteren kwam ik er 's nachts langs en toen stonden ze (ik vermoed voor jouw huis) met de auto's open muziek te luisteren op straat. Ik heb nog even aan je gedacht
Oud 14-08-2004, 13:57
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-08-2004 @ 01:21 :
Gisteren kwam ik er 's nachts langs en toen stonden ze (ik vermoed voor jouw huis) met de auto's open muziek te luisteren op straat. Ik heb nog even aan je gedacht
Das lief dat je even aan me gedacht hebt -Wie weet was ik dat zelf wel met die muziek... ik kan natuurlijk best al geďntegreerd zijn in de buurt -
Gelukkig is mijn kamer aan de achterkant van het huis, dus heb ik weinig tot geen last van lawaai op straat.

Ontopic; is er iemand die via dit forum wél aan een kamer gekomen is? Want volgens mij heeft het niet erg veel nut of zijn er toch mensen die er baat bij hebben gehad hier te reageren?
Oud 14-08-2004, 13:58
Verwijderd
Misschien iemand ook een kamer voor mij ? Aankomend geschiedenis studentje
Oud 15-08-2004, 09:27
Krook
Krook is offline
Als je het niet erg vindt om bij een verhuurder/-ster in te wonen, is het misschien handig om elke dag even op http://www.sshn.nl/1pag205.html?pag_id=205 te kijken.
Hier is vrijwel dagelijks nieuw aanbod en als je er op tijd bij bent, heb je zo iets, althans, de twee keer dat ik reageerde mocht ik bij beiden de kamer hebben, maar besloot dat ik toch liever in een studentenhuis wilde.

Je hoeft overigens niet ingeschreven te staan bij de SSHN.

Deze site wordt vast al genoemd, maar ik zet 'm er nog maar even bij.

Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 09:29.
Oud 15-08-2004, 12:30
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 14-08-2004 @ 14:57 :
-Wie weet was ik dat zelf wel met die muziek... ik kan natuurlijk best al geďntegreerd zijn in de buurt -
Nah, ik weet zeker dat jij het niet was, de reden daargelaten
Oud 15-08-2004, 17:48
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2004 @ 13:30 :
Nah, ik weet zeker dat jij het niet was, de reden daargelaten
Hihi, ok

Zijn er naast Krook nog mensen met 'aparte' tips om aan een kamer te komen behalve de standaard kamernet en SSHN-dingen? Dit omdat er volgens mij veel meer mensen hier een kamer zoeken dan aanbieden.
Oud 16-08-2004, 03:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 15-08-2004 @ 18:48 :
Hihi, ok

Zijn er naast Krook nog mensen met 'aparte' tips om aan een kamer te komen behalve de standaard kamernet en SSHN-dingen? Dit omdat er volgens mij veel meer mensen hier een kamer zoeken dan aanbieden.
kraken
Oud 16-08-2004, 12:05
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
birthmark schreef op 16-08-2004 @ 04:32 :
kraken

Zo'n anti-kraakproject speekt me trouwens ook wel aan; een paar maanden in een mooi leegstaand kerkje wonen vind ik helemaal niet erg hoor
Oud 17-08-2004, 10:51
Gimme more beer
Citaat:
Bellenblaas schreef op 16-08-2004 @ 13:05 :

Zo'n anti-kraakproject speekt me trouwens ook wel aan; een paar maanden in een mooi leegstaand kerkje wonen vind ik helemaal niet erg hoor
Paar maanden heb je al geluk hoor. Vrienden van me hebben in 2 maanden 5 keer moeten verhuizen...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten