|
|
||
|
Citaat:
en verder zegt ze niets meer. het enigste wat ik doe is haar troosten en soms heb ik echt het gevoel dat ik meer moet doen.
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik weet ook niet wat je moet doen, ik zou er ook wanhopig van worden . vrolijk doen kan niet, verdrietig doen mag niet. ik denk wel dat ze dat ook denkt ja, anders krijgt ze geen tranen in haar ogen als ze afscheid neemt. wat kun je meer doen als troosten? hoe bedoel je dat precies/ heb je het idee dat troosten niet werkt? heb je het idee dat je mss vrolijker moet zijn voor haar? heb je het gevoel dat je nutteloos bent voor haar? nutteloos ben je zeker niet, ze houdt wel van je! sorry, ik weet echt niet hoe je hier mee om moet gaan . ik heb het zelf eigenlijk nooit zo meegemaakt, wel met kanker enzo, maar dan bij familieleden die verder van me af stonden. of ver van me af stonden, die wel dicht bij me stonden maar die ik nooit zo vaak zag. dan is het toch anders. ik weet wat het is om familie te hebben met (erfelijke ) kanker. ik weet alleen niet wat ik anders moet doen als je sterkte wensen: sterkte!!!
Laatst gewijzigd op 27-08-2004 om 21:23. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
euthanasie in de psychiatrie Verwijderd | 39 | 16-08-2009 14:13 | |
| Beleidszaken |
[onzin] als we dan toch bezig zijn zoef de haas | 46 | 18-01-2006 23:08 | |
| De Kantine |
Kanker Mu | 220 | 20-06-2004 16:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verslag/verhaal] Het complot in werking Vlooienband | 14 | 28-07-2003 13:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 12:14 | |
| Psychologie |
mijn zelfmoord verhaaltje Ilsje | 48 | 18-08-2002 10:25 | |