Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt wel gelijk, maar m'n ouders beginnen daar nu al over, zij zeggen dat ik er nu al mee bezig moet zijn, daarom moet ik zoveel dingen 'bedenken' om terug zeggen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder moet je ze ook snel duidelijk maken dat je er voorlopig nog niet over in gaat zitten, maar dat zodra de tijd komt jij wel bepaalt wat je gaat doen en zij dus duidelijk NIET. Want anders zit je daar idd. de rest van je leven mee. Oeh... wat heb ik een hekel aan ouders die hun kinderen willen leven. Getver... maarja... er zijn ook kinderen die het nodig hebben. Alleen jij dus niet en dat zal je ze duidelijk moeten maken. Liever vandaag dan morgen en als het niet kan zoals het moet, dan zal het moeten zoals het kan. Iig. sterkte ermee en vergeet vooral geen lol te hebben in je leven, want anders heb je er later spijt van, dat je dat toen vergeten bent. [Edit] Ik weet nog niet eens precies wat ik wil. Moet in december wel een studie opgeven, maar die keuze is later het jaar nog te veranderen, dus maak me nergens druk om. (wil geen studies doen die een numerus fixus hebben.)
Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 10:51. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet dat ik ondanks mijn vwo waarschijnlijk een hbo studie ga doen en waarschijnlijk zoiets als kunstacademie. Mijn moeder zegt best, als je maar je geld ermee kan verdienen en niet afhankelijk wordt van je man. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Piersaaings #1699 Verwijderd | 500 | 20-08-2012 20:06 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Utrecht kiss_the_sky | 105 | 24-04-2005 19:28 | |
Verhalen & Gedichten |