|
|
||
|
Citaat:
![]() Heb je verder nog wat nuttigs te melden? Nee dacht ik al
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Verder vele nuttige dingen te melden, helaas niet geschikt voor dit topic. ZO jouw vraag weer beantwoord, tevree? Ontopic; |
||
|
|
||
|
Citaat:
Sorry als ik je ultieme intillect heb heb gekwetst door een te logische opmerking te maken..ik zal voortaan rekening met u houden En verder, als je zoveel te melden heb ga je dat toch ergens anders doen in plaats van bijdehand lopen doen hier als iemand een beetje serieus antwoord durft te geven![]() Voel je jezelf zo snel dom/geweldig ofzo dat je denkt dat ik mezelf zo geweldig vind als ik iets doorheb of zeg Ik ben vereerd.Nog even offtopic maar je irriteerde me
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed dat jullie er toch uit zijn gekomen.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
jaja. dat kan ik ook nog! het heeft dus niets met durven te maken.Ik ben bijdehand gaan doen omdat jouw opmerking mij ook irriteerde, niet omdat ik veel meer (nuttige) dingen te melden heb, het was dus niet plaatsvervangend voor al mijn eventuele nuttige bijdrages. Conclusie: Wij irriteren ons aan elkaar. Fijn. verder kan dit ook allemaal over PM als je dit verder wilt uitvechten voordat een forumbaas ingrijpt. Akkoord? Ontopic: Go Athlon! |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |