Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2005, 07:48
woezel
woezel is offline
ik heb een zus van 23 en een broer van 24. net mn zus kan ik heel goed opschieten en we zyn altyd blij elkaar te zien. we houden ongeveer van dezelfde muziek en gaan in het weekend naar het zelfde cafe ( niet dat we daar dan samen zijn). haar vriend heet tom en de mijne ook en mn broer ook. mn broer is een apart verhaal maar toch zou ik em niet kunnen missen
Oud 10-11-2005, 08:07
Verwijderd
Oh, ja, ik heb een broertje. Hij is 17 ofzo en geestelijk gehandicapt. Een keer heeft hij de kat tegen het plafond gegooid. En een andere keer probeerde hij 'r door de wc te spoelen. Ik vind de kat doorgaans aardiger dan mijn broertje.

Overigens kan hij wel goed schaken en kent hij alle hoofdsteden van alle landen en alle provincies in die landen UIT Z'N HOOFD. Nu is hij bezig met de bewonersaantallen. Dat is wel gaaf, maar ik had toch liever gezien dat hij onthoudt hoe ik heet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 09:05
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb 1 zusje van 22 en 1 van 12.
Die van 22 is best irritant, maar dat weet ze en vindt ze ook geweldig, dus kunnen we wel opschieten en komt ze soms bij mij eten en uitgaan enzo.

Die van 12 is heel lief en puber en wil nooit zoals ik ben worden ( ) , maar ze vindt mij wel he tleifste zusje dat er is, dat is dus wel schattig.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 10:44
biep
biep is offline
Mijn broertje van 17 heeft op dit moment de Revolutie in Nijmegen gekraakt met wat medekrakers
Das een erg vette disco aan het kronenburger park, met 3 tappen, en een mega mooie danszaal, zelfs de DJ kit en boxen ed zitten er nu nog in .
Verder is meneer erg links, Antifa en Veganist. Over het algemeen mag ik hem wel.

mijn andere broertje is 12, en echt een mama kindje, erg lief en verlegen. Die help ik vaak met zijn huiswerk. Hij luistert nu naar Greenday en Franz ferdinand, dus het gaat de goede kant op, hij komt er wel.
ze zijn beiden ook erg knap, kan ook niet wachten tot mijn jongste broertje met een schattig meisje thuis komt.
Oud 10-11-2005, 11:49
idontcare
idontcare is offline

(die rechter is m'n neefje)

m'n zusje is echt schattig.
m'n broertje wat minder.

Laatst gewijzigd op 10-11-2005 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 05-11-2005 @ 14:36 :
ik heb een broer van 22 en dat is een beetje een einzelganger. hij is wel lief en hij luistert naar hippe muziek
foto!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 13:10
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik heb twee grote zussen.. eentje van 21 en de andere is 20.. ze wonen allebei niet meer thuis, dus het is lkkr rustig, maar ik kan wel met ze overweg.. met alletwee wel duss..
Oud 10-11-2005, 13:16
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ben enigskind .
Oud 10-11-2005, 14:46
Verwijderd
Ik heb een zusje van 16 en die is ontzettend lief en wijs en verantwoordelijk, het goede kind dus. Ze kijkt een beetje tegen me op wat ik toch wel leuk vind, ze wil kleren en schoenen van me hebben en ze neemt m'n muzieksmaak ook een klein beetje over. En onlangs heeft ze besloten dat ze wiccan wordt eheh. Het is niet zo'n standaard bevlieging van oooh dan kan ik toveren, ze voelt zich verbonden met de natuur en heeft zich er meteen ontzettend in verdiept. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 10-11-2005 @ 14:16 :
Ik ben enigskind "" .
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:06
Verwijderd
Oja, ik identificeer me niet zo heel erg met mijn broertje en hij ook niet met mij want hij heeft een pc op z'n kamer maar hij wil er geen internet op.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:14
Verwijderd
ohja het lijkt me echt heel kut om enig kind te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:18
Jolene
Jolene is offline

volgens mij was ie een beetje dronken
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:52
Tintia*
Tintia* is offline
.
Oud 10-11-2005, 15:53
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jolene schreef op 10-11-2005 @ 16:18 :
[afbeelding]
volgens mij was ie een beetje dronken
dat verklaart zijn t-shirt keuze.
Oud 10-11-2005, 16:00
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
k heb 1 oudere broer, en hij is22 en we hebben totaal geen gesprekstof of enigzins iets waardoor ik naast het samenwonen in 1 huis aan hem verbonden ben
Oud 10-11-2005, 16:13
Jolene
Jolene is offline
Citaat:
Haligh schreef op 10-11-2005 @ 16:53 :
dat verklaart zijn t-shirt keuze.
Ja, dat shirt is wel een beetje eng maar ac/dc is cool
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 16:14
Mindfields
Mindfields is offline
een tweelingbroertje en een broertje dat hier absurd heet en alleen maar zwarte shirts draagt met onleesbare witte bandlogo's
Oud 10-11-2005, 16:26
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jolene schreef op 10-11-2005 @ 17:13 :
Ja, dat shirt is wel een beetje eng maar ac/dc is cool
ieder zijn ding .
Oud 10-11-2005, 16:31
lookuptome
lookuptome is offline
mn bro is 14 en echt heel lief! hij lijkt veel ouder dan dat tie is en hangt altijd superstoer met zn skateboardvriendjes 8-|
hij houdt van hiphop en pimpt chicks van 16
Oud 11-11-2005, 15:58
NoDoubt
NoDoubt is offline
ik heb 2 zussen van 19 en 21.
met die van 19 had ik eerst altijd ruzie...
maar nou niet meer
die van 21 is net mijn beste vriendin <3

die van 19 is meer een kakker...
en die van 21 meer gothicachtig, iig super verschillend
en ik zit er tussen in...

i love them!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 16:14
nps
nps is offline
ik heb 1 zus van 22. mijn zus is saai. ze drinkt nooit, heeft de pabo gedaan, gaat nooit naar vrienden, heeft uberhaupt maar een paar vrienden, en gaat nooit uit. een paar jaar geleden kreeg ze een christelijk vriendje, toen is ze prompt bekeerd tot het christendom, en toen ze een half jaar met dat vriendje had kondigden ze aan om te gaan trouwen, wat ze nu dus ook maar gedaan heeft.

ik kan het niet slecht met hara vinden, maar een innige relatie zullen we nooit krijgen, omdat ze zo ongeveer tegenovergestelde interesses heeft, en een totaal andere levenswijze.
Oud 12-11-2005, 20:37
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Een zusje van 16, kan het wel geod met haar vinden , maar soms ook niet
een broertje van 12, echt een kut etter. Het liefst vermijd ik hem.
Ook een keer had die in een verhaaltje gemaakt over mij en mn zusje over de persoon die je het meest haat Dom kut broertje!!!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 21:17
innogen
innogen is offline
Ik heb een jonger zusje en die is 17.
Eerst had ik altijd catfights met haar maar het afgelopen jaar gaat het beter, misschien omdat ik op kamers ben gaan wonen en niet meer 24/7 thuis ben. Verder is ze heel aardig (soms) en wil altijd kleren van mij lenen terwijl ze zelf een kast vol heeft. Oja en ik ga altijd muziek aan haar voeren (figuurlijk natuurlijk ) en haar vrienden vinden dat wel tof want zij luistert dan leuke dingen wat die vrienden niet kennen. Ik ga ook soms naar shows met haar en dat is wel gezellig.
Oud 21-11-2005, 18:21
missjackie
missjackie is offline
1 zus van 20, verder 4 broertjes van: 8, 9, 12, 17 gezellig hoor!!
Oud 21-11-2005, 18:22
Verwijderd
ik heb een broooer
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 18:23
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 21-11-2005 @ 19:22 :
ik heb een broooer
Hiiieee pingu
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 18:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb 1 zusje van 19. Tja, over het algemeen kunnen we wel goed opschieten met elkaar, maar heel soms kunnen we elkaar ook wel schieten.
Onze karakters zijn echt verschillend, zij is altijd spontaan en vrolijk, ik ben meer rustig en over het algmeen veel norser. Levensstijlen vind ik niet echt overeenkomen.
Oud 21-11-2005, 18:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb een zus en pas de laatste jaren schieten we wat op. Nu zijn we wel vriendinnen maar dat is wel ooit anders geweest. We lijken eigenlijk niet superveel op elkaar, zowel innerlijk als uiterlijk. Maar we hebben wel dezelfde ogen en we kunnen allebei heel kwaad kijken.
Nu ze mama is geworden is ze wel veel liever geworden. Dit is hare kleine hehe:
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 18:35
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 21-11-2005 @ 19:33 :
Ik heb een zus en pas de laatste jaren schieten we wat op. Nu zijn we wel vriendinnen maar dat is wel ooit anders geweest. We lijken eigenlijk niet superveel op elkaar, zowel innerlijk als uiterlijk. Maar we hebben wel dezelfde ogen en we kunnen allebei heel kwaad kijken.
[afbeelding]
Aaahh (L)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 17:58
*meizz*
*meizz* is offline
Ik heb 'n broertje van 13. Hij is wel aardig enzo Ik kan het best wel goed met m vinden Maar soms als we bijvoorbeeld tegelijk in de badkamer willen..
Oh ja, sommige mensen vinden dat we dezelfde ogen hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 18:43
morango
morango is offline
Ik heb n broer van 22 waarmee k heel goed kan opschieten. Maar tot een paar jaar geleden slachtten we elkaar zo ongeveer af, maar nu gaan we samen uit en doen we vanalles met elkaar, en is het eigenlijk gewoon mijn beste vriend. Ik vertel 'm zowat meer dan m'n vriendinnen, en ik weet veel van hem. En het is gewoon een leukert. en hij is nog best wel hunkig ook.

Verder heb ik nog een zus van 26, maar die woont in het buitenland, en die zie ik dus weinig. Ze blijft me volgens mij eeuwig zien als haar kleine mini zusje, ze moedert altijd een beetje over me, maar voor de rest hebben we als we elkaar zien het heel gezellig.

En ik heb nóg een zus, die is 24, en daar kan ik wel heel goed mee opschieten. Ik zie haar niet zo heel vaak, eens in de twee weken ofzo kom ik bij haar slapen. We hebben precies dezelfde humor, en met haar lig ik uren helemaal dubbel van het lachen.

We lijken allemaal wel een beetje op elkaar. Je ziet iig wel dat we familie zijn.
Oud 22-11-2005, 21:03
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 21-11-2005 @ 19:33 :
[afbeelding]
omg wat een heftige baby
Oud 23-11-2005, 09:02
Quantes
Quantes is offline
Ik heb een zusje van 14. Ze is nu echt verschrikkelijk aan het puberen en stronteigenwijs, waar ik dan weer helemaal niet tegenkan, We hebben eigenlijk niet zoveel samen. Ze is nogal anders als ik, meer een moederskindje, beetje kakkerig.
Oud 23-11-2005, 10:56
Vice
Vice is offline
Ik heb een broer van 15 jaar en hij is wel okee.
Oud 23-11-2005, 19:09
colour_of_fire
colour_of_fire is offline
Ik heb een zusje van 15, ze is een beetje vaag. Schilderd, schrijft en tekend veel en kan soms ontzettend irritant zijn maar ze is meestal wel supertof. Ze is heel creatief en slim, ookal heeft ze veel moeite op school...
Verder heb ik een broertje van 12 die echt heeel erg irritant is. Hij doet 4 keer in de week aan judo, heeft een goede tactiek waardoor ik em soms niet aan kan en hij denkt vooral altijd dat hij de baas is en daarom heb ik vaak ruzie met em. Maar als ik met kut voel om dingen komt ie me wel altijd troosten en kan ie heeel lief zijn !
Oud 23-11-2005, 20:03
dark princess
dark princess is offline
Ik heb 1 broer(tje) hij is 2 en half jaar jonger dan mij, nu is hij 18. We kunnen wel goed met elkaar opschieten, behalve als 1 van de twee niet (goed) geslapen heeft .

Hij deed mij altijd wel na, hij drinkt ook niet, rookt niet en gebruikt geen drugs, ook is hij vegetariër geworden. Hij heeft mij daarin wel nagedaan in het begin, maar nu heeft hij het zichzelf wel eigen gemaakt, het is dus niet zo dat hij dat hij zo leeft omdat ik dat ook doe.

Hij is zeer oke ...alleen wel jammer dat hij wel heel veel vrienden heeft en alles altijd beter kan dan ik
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten