Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
1 broer
Hij lijkt totaal niet op mij en toch zegt men dat dat wel zo is. Dus zal dat toch ook wel een beetje zo zijn. Hij is de man die alles voor elkaar heeft, juiste diploma's, werk, huis, vrienden. Maakt applicaties voor de I-Phone touch dinges ding iets. Kan onverwacht volwassen of juist kinderlijk uit de hoek vallen.
|
Ik heb twee zusjes en twee broers. Sinds een half jaartje kan ik opeens wonderbaarlijk genoeg vrij goed opschieten met eentje, waarmee het eerst minder was. Maar met beiden is het meestal tof en kunnen we onderling prima opschieten. Daarna ook nog twee broers, die ik helaas een stuk minder spreek door drukte van beide kanten.
|
Verwijderd
|
ik heb een bijna 3jaar jonger broertje, en we kunnen meestal wel goed goed met elkaar opschieten. We lijken niet echt op elkaar, hij lijkt meer op mijn moeder en ik op mijn vader. kwa gedrag dan. Maar kwa uiterlijk lijken we wel op elkaar. Verder heb ik nog een groot aantal neven, nichten, ooms, tantes en aanhang. Waar ik velen nooit tot weinig zie, want we wonen best ver uitelkaar allemaal.
|
![]() |
|
Ik heb een oudere halfbroer die ik op mijn 8ste 1 keer heb gezien. Een oudere halfzus die ik nog nooit in het echt heb ontmoet. Een jongere halfzus die ik een paar keer heb gezien. Mijn halfzusje is 9 jaar jonger, de halfbroer is een jaar, misschien 2 ouder. En de halfzus is ongeveer 25. Ik weet het niet echt. Ik heb niet echt contact met ze en helaas voor hen vind ik dat geen probleem. En het zou zomaar kunnen dat ik meer halfbroers of zussen heb. Maar daar weet ik nu nog niks van.
Dan heb ik mijn (half maar toch ook vol)broertje waar ik mee ben opgegroeid, daar heb ik een goede band mee. Ik zie hem helaas niet zo vaak als ik zou willen, maar we hebben wel goed contact. Hij is bijna 2 jaar jonger. We zitten nu in de paar maanden waarin hij mij plaagt dat hij me qua leeftijd in gaat halen, dit zijn de enige paar maanden waarin hij maar een jaar jonger is. Daar plaagt hij me al mee sinds hij kan tellen ![]() Ik heb ook een oom die 8 jaar ouder is en waar ik samen mee ben opgegroeid, die zie ik ook als mijn broer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde tussen broer en zus. x-spekkie-x | 24 | 05-01-2009 22:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Broer en zus willen legale seksrelatie Love & Peace | 130 | 08-03-2007 11:16 | |
Liefde & Relatie |
relatie tussen ouders en broertje en zusje skaapie | 4 | 14-06-2005 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Broer en zus marina DA ville | 143 | 19-03-2005 15:03 | |
Liefde & Relatie |
broer en zus, Maija | 30 | 02-02-2005 17:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Broers en Zussen in de Evolutie. Oen | 2 | 29-03-2002 13:13 |