Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Morgen lekker vrij, heerlijk ![]() En ik weet nu waarom er gisteren in de kerk camera's waren! Was blijkbaar voor een kleine reportage voor '4 in het land' voor vanavond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb btw ook mn beide tentamens op maandag en bij mij zit er 3 kwartier tussen (sonho) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb echt geen energie.. om niets te doen moet me smorgens uit bed sleuren en dan zit ik op een stoel... waar is de energie?!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Straks na de 2e poging maar even hardlopen denk ik... Lang niet meer gedaan. Ben benieuwd wat ik er nog van bak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij hebt dus de energie gevonden ![]() maar nu ga ik echt beginnen hoor ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Miss moeten we volgende keer een leer-meating organiseren zodat we elkaar kunnen motiveren en het toch geen zin heeft om op het forum te komen... Nee leren gaat hier ook niet zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Das toch ook leren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedacht me eigenlijk net dat we morgen twee jaar samen zijn. Morgen al ![]() Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 11:39. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#43 Redhair | 496 | 29-11-2005 12:44 |