| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb het bijv. maar nét gehaald, en ik zit nu dus ook gelijk met alle negatieve dingen in m'n hoofd.. 'geen heldere stem'.. hoe moet ik dat gaan veranderen .. Ik moet gewoon iets positiever en vooral veel zekerder worden ![]() Morgen lekker vrij, heerlijk Woensdag nog eventjes naar school om wat te bespreken en een verslag in te leveren, maar de rest van de week heb ik lekker vrij. En ik weet nu waarom er gisteren in de kerk camera's waren! Was blijkbaar voor een kleine reportage voor '4 in het land' voor vanavond.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Nu maar hopen dat t lukt... En dat het leren me beter af gaat dan gister. Ik heb btw ook mn beide tentamens op maandag en bij mij zit er 3 kwartier tussen (sonho) |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik heb echt geen energie.. om niets te doen moet me smorgens uit bed sleuren en dan zit ik op een stoel... waar is de energie?!
|
|
||
|
Citaat:
Ik ook. Na 50 minuten "leren" (lees lezen) ben ik weer gestopt... Straks maar nog een poging wagen. 50 minuten is in ieder geval wel langer dan dat ik het gister volhield Straks na de 2e poging maar even hardlopen denk ik... Lang niet meer gedaan. Ben benieuwd wat ik er nog van bak. |
||
|
|
||
|
Citaat:
jij hebt dus de energie gevonden ![]() maar nu ga ik echt beginnen hoor
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Miss moeten we volgende keer een leer-meating organiseren zodat we elkaar kunnen motiveren en het toch geen zin heeft om op het forum te komen... Nee leren gaat hier ook niet zo. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Das toch ook leren.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedacht me eigenlijk net dat we morgen twee jaar samen zijn. Morgen al . Twee jaar al.
Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 11:39. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
| Psychologie |