Oud 25-10-2006, 15:35
Maresa
Maresa is offline
Weet ik, ik zou het dan ook niet als zodanig presenteren.
Oud 19-12-2006, 17:02
Verwijderd
Upje.
Er komt een verhaal van mij in de januari/februari uitgave van Passionate Magazine (oa Kunstbende/WriteNow e.d.). Het heet In Memo.

Offtopic: het klinkt nu ook echt alsof ik aandacht wil ofzo. Maar het was de vraag van het topic En ik vind het een leuk topic dat nog wel een up verdient ook nog. Hier doen we het toch allemaal voor, dat eigen werk gepubliceerd laten worden!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:35
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-12-2006 @ 18:02 :
Offtopic: het klinkt nu ook echt alsof ik aandacht wil ofzo. Maar het was de vraag van het topic En ik vind het een leuk topic dat nog wel een up verdient ook nog. Hier doen we het toch allemaal voor, dat eigen werk gepubliceerd laten worden!
Je vindt het leuk om dat met ons te delen, en daar is niets mis mee. *petpet* Ik ben blij voor je, en mocht ik nog tegen het blad aan lopen...
Oud 19-12-2006, 17:42
Verwijderd
@ Changsan: dankje

Toch maar even een stelling ertegenaan gooien:

Iedereen die schrijft, wil uiteindelijk gepubliceerd worden. Anders zou je niet schrijven.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:48
Verwijderd
Kafka wilde dat (het grootste deel van) zijn werk na zijn dood verbrand werd, omdat hij het te slecht vond. Hm, maar misschien schrijft hij dan wel om te publiceren, maar vond hij zichzelf te slecht.

In ieder geval tof dat je gaat publiceren in Passionate. Die lui hebben goede smaak!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:06
Verwijderd

De verhalen van Kafka heb ik gehoord ja. En dan vind ik het toch gek dat zo iemand het dan wél op gaat schrijven... dan loop je in ieder geval al het risico dat iemand het leest, dus dan hoop je daar onbewust misschien wel op?

(Colleges psychoanalyse whoohoo)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-12-2006 @ 19:06 :

De verhalen van Kafka heb ik gehoord ja. En dan vind ik het toch gek dat zo iemand het dan wél op gaat schrijven... dan loop je in ieder geval al het risico dat iemand het leest, dus dan hoop je daar onbewust misschien wel op?

(Colleges psychoanalyse whoohoo)
Psychoanalyse<3
Kafka<3<3<3

Ik denk dat Kafka gewoon heel erg perfectionistisch was. Uiteindelijk hoop je natuurlijk op publicatie, maar je wilt niet dat jouw naam aan iets slechts wordt verbonden, wel? Alleen sommige mensen (Kafka!) moeten inzien dat wat ze schrijven wel degelijk van goede kwaliteit is.
Andere mensen moeten inzien dat hun werk van onvoldoende kwaliteit is en begrijpen dat publiceren echt nutteloos is

En wat leuk dat jouw verhaal in dat blad komt!
Oud 19-12-2006, 22:15
Changshan
Changshan is offline
Toch oneens. Niet alleen omdat ik een paar dagen geleden een Engels essay over het doel van kunst voor de maatschappij heb geschreven, maar ook omdat ik over het algemeen vind dat mensen die zich moeilijk kunnen uiten, zichzelf in het schrijven/dansen/acteren/tekenen/schilderen moeten kunnen loslaten, zodat niet alles opkropt.
In dat geval schrijf je dus in de eerste plaats voor jezelf. En natuurlijk kan het dan een vervolg naar het publiek toe krijgen, en schreef je bij die eerste stukjes misschien ook al met een beste vriend(in) of beschermengel als toehoorder in je hoofd; toch vind ik dat anders dan voor publicatie gaan.
Oud 20-12-2006, 09:59
-zen-Chris
-zen-Chris is offline
Wat Changshan zegt. Ja, schrijven is ook een manier van uiten. Publicatie is voor veel mensen volgens mij niet belangrijk. Wel is het soms belangrijk dat er mensen zijn die het lezen natuurlijk, zoals je op dit forum kan laten doen.
Het is niet genoeg om het alleen maar zelf goed te vinden.
Oud 29-12-2006, 07:58
Verwijderd
Wat ik schrijf is naar mijn idee bij lange na niet goed genoeg voor publicatie, bovendien heb ik al een hele tijd niet meer geschreven. Als ik schrijf doe ik dat voor mezelf, want ik vind het over het algemeen niet goed genoeg om het aan anderen te laten lezen, laat staan te laten publiceren. Maar wie weet schrijf ik ooit iets waar ik anders over denk, lijkt me op zich wel leuk, maar ik zie het nog niet gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten