![]() |
|||
Citaat:
De telegraaf heeft vaker steken laten vallen en is gewoon geen objectief nieuwsmedium. Koppen worden meestal gewoon enorm aangedikt. De volgende stap is GeenStijl aandragen als 'nieuwssite'. Citaat:
Dat T_ID je ergens voor uitmaakt, tja. Ten eerste ben ik wel benieuwd naar de aanleiding, ten tweede betekent dat niet dat zo op de man spelen je geloofwaardigheid niet schaadt. Welke, overigens, al een deuk opgelopen heeft door fok.nl te quoten ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee hoor, er worden hier zoveel fok berichten gepost. Ik wilde t echter vanaf de bron van fok quoten van telegraaf zelf maar dat is restricted :/ Overigens heb ik al aangegeven de telegraaf niet 100% geloofwaardig te vinden maar het niet een verrassing vind dat als er zoiets gezegd zou zijn over Verdonk. Maar we zullen het merken of Verdonk nog met verrassingen komt
![]() Als je die discussie wilt nalezen: http://forum.scholieren.com/showthre...0#post23455990
|||
Citaat:
Ik vind het ook 'apart' te noemen dat zo veel stemmers toch voor deze 'harde' koers gaan. Zelf heb ik VVD gestemd omdat ze kwa sociaal-liberalisme, na D66, het meest overeen kwamen met mijn opvattingen. En wat betreft de Fok! berichten: ik kan dat niet serieus nemen, sory, wat mij betreft zitten ze ergens tussen de Telegraaf en GeenStijl in. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Probeer het maar eens onterecht te noemen dat niemand je gelooft gezien jouw achtergrond van misinformatie over allerlei politieke tegenstanders.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Jouw claim was dat zo ongeveer het hele VVD kader Verdonk uit de partij willen hebben. Met al je gedraai en ontwijken tot nu toe kunnen we vaststellen dat de bron van die bewering je linker duim was. Citaat:
Je beweerde eerder dat Lousewies vd Laan bijval kreeg in debat, wat onzin bleek. Je beweerde dat het CPB rekening hield met secundaire effecten van begrotingen, wat onzin bleek omdat het CPB zelf al waarschuwde dat die er niet in zitten*. Je beweerde dat Halsema niet loog, terwijl ze letterlijk heeft gezegd dat Balkenende slavernij terug wil en dat niet zo is. Jij beweerde dat jouw bron (sargasso.nl) over linkse begrotingspolitiek klopte. Cijfers van het CBS bewezen echter dat we met oplichters van doen hadden.* In plaats van daar over te gaan kibbelen kan je ook gewoon een enkel minuutje google op duiken om te kijken of wat je wil posten klopt. *http://www.cpb.nl/nl/news/2006_59.html **CBS Statline, saldo en ontwikkeling staatsschulden
Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 11:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
http://www.nu.nl/news/901646/11/Rut...eiderschap.html Je kunt het nog zo vaak ontkennen, maar dat maakt het niet minder waar. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dit hádden we allemaal al 6 keer gehad. Reageer je persoonlijke frustraties op iets of iemand anders af en hou je bij het onderwerp, wil je? ![]() |
![]() |
|
Reactie VVD-partijvoorzitter Jan van Zanen
Maandag 27 november jl. werd de definitieve uitslag bekend van de voor de VVD teleurstellende verkiezingen. Het recordaantal voorkeurstemmen voor Rita Verdonk is daarbij uniek te noemen, zeker voor een bewindspersoon op een moeilijke portefeuille. Helaas heeft deze uitslag aanleiding gegeven voor commotie zowel in de partij als in de media. Om die reden is dinsdagavond de fractie bijeengekomen. De partijvoorzitter was hierbij aanwezig. Het Hoofdbestuur heeft met instemming kennisgenomen van de uitkomsten van deze vergadering. Te weten: * Dat er geen discussie is over het politiek leiderschap van de VVD. Dat is en blijft Mark Rutte. * De voltallige fractie ziet het belang van het terugwinnen van de kiezers die de VVD bij deze verkiezingen heeft verloren. * Lessen leren uit het verleden met de blik gericht op de toekomst. De fractie speelt daarin een zeer beeldbepalende en daarmee cruciale rol. Er ligt bovendien een belangrijke rol voor de VVD als politieke partij in al haar geledingen. Het Hoofdbestuur blijft bij zijn voornemen in samenspraak met de partij medio 2007 een brede evaluatie van de afgelopen drie verkiezingen (intern en extern) af te ronden. Jan van Zanen Partijvoorzitter http://www.vvd.nl/index.aspx?FilterI...ContentId=5809 Zo, en daarmee is de kous af, en elke suggestie van een crisis definitief naar het rijk der fabelen verwezen. So much voor alle zelfbenoemde experts die iets anders beweerden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
alhoewel ik me wel afvraag hoelang het duurt voor het volgende Verdonk-incident zich voordoet |
![]() |
||
Citaat:
Jij roept dan omdat het de VVD is direct dat er een crisis is. Maar ja, de partijleiding van de VVD bevestigde al dat de crisis afkomstig was uit de fabeltjeskrant.
|
"Nu is 43 procent van de VVD-kiezers voor mijn koers, maar veertig partijbonzen zijn tegen."
http://www.nu.nl/news/901646/11/Rut...eiderschap.html De Fabeltjeskrant heet tegenwoordig nu.nl (of RTL Nieuws, of NOS, of.... etc.) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat blijken dus gewoon jouw verzinsels te zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat verzon je zelf en nu probeer je wanhopig om de inhoud van een enkel nieuwsbericht zo te verdraaien dat het geen verzinsel lijkt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik echt slecht vond van de VVD is dat ze toestonden dat zowel Rutte als Verdonk gebruik maakten van een eigen spindokter/ campagneleider.. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 |