Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2007, 21:24
Verwijderd
*gaat ook aan de edit*

Bij onze andere dochter, een nakomertje, besluiten we het anders op te pakken en we geven haar een vrije wat-jij-wil-lieverd opvoeding, ze groeit op tot een hippie en heeft even een paar jaar waarin het mis dreigt te gaan met foute vrienden en drugs-experimenten maar het blijkt een puberale fase te zijn en uiteindelijk gaat ze heel gelukkig met haar vriendin samenwonen in Australië, waar ze een kinderopvangtehuis runt, actief is binnen greenpeace en in haar vrije tijd kleurrijke abstracte schilderijen maakt.

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 21:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 12-04-2007 @ 18:48 :
Ons kind wordt een mooi cafe au lait kindje met blauwe ogen, laten we er een meisje van maken. Ze is rustig, beleefd, intelligent, wat teruggetrokken en stronteigenwijs.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:53
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 22:51 :
SOija
Volgens mij krijg je met Soija sowieso mooie kindjes!

Dus het is een mooi kindje, het is een meisje, maar ook een beetje een jongen. Het laat zich ombouwen. Waardoor het veel negatieve aandacht krijgt en gediscrimineerd wordt.
Hier wil ze/hij iets aan doen, dus joint ze de anti-discriminatie club. Daarin is hij/zij heel succesvol!
Oud 12-04-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 22:53 :
SOija
Volgens mij krijg je met Soija sowieso mooie kindjes!

Dus het is een mooi kindje, het is een meisje, maar ook een beetje een jongen. Het laat zich ombouwen. Waardoor het veel negatieve aandacht krijgt en gediscrimineerd wordt.
Hier wil ze/hij iets aan doen, dus joint ze de anti-discriminatie club. Daarin is hij/zij heel succesvol!
ik wil geen transsesksueel als kind
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:59
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 22:57 :
ik wil geen transsesksueel als kind
we krijgen dus nog meer kinderen
Een heel mooi jongetje, dat op zijn papa Soija lijkt, qua uiterlijk.

Hij is heel lief en vanaf zijn 4e erg geliefd bij zijn vriendinnetjes.. Ook bij de ouders van de anderen kindjes. Hij wordt nooit verwaand, verwend of arogant! Hij blijft altijd lief.
Doet Havo en daarna Pabo. Hij gaat dus op de basisschool werken. Waar alle kindjes hem leuk vinden.

Hij heeft vanaf zijn 14e af en toe vriendinnetjes, waar het steeds serieuzer wordt. Uiteindelijk trouwt hij met een prof. tennisspeler!
Oud 12-04-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 22:59 :
we krijgen dus nog meer kinderen
Een heel mooi jongetje, dat op zijn papa Soija lijkt, qua uiterlijk.

Hij is heel lief en vanaf zijn 4e erg geliefd bij zijn vriendinnetjes.. Ook bij de ouders van de anderen kindjes. Hij wordt nooit verwaand, verwend of arogant! Hij blijft altijd lief.
Doet Havo en daarna Pabo. Hij gaat dus op de basisschool werken. Waar alle kindjes hem leuk vinden.

Hij heeft vanaf zijn 14e af en toe vriendinnetjes, waar het steeds serieuzer wordt. Uiteindelijk trouwt hij met een prof. tennisspeler!
ik vermoord ons eerste kind
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:09
Bongalientje
Bongalientje is offline
we krijgen een derde kind
Het is een meisje.
Ze is een beetje dom (heeft ze niet van mij ) Maar een super leuke uitstraling. Ze is altijd heel lief, vrolijk en enthousiast.
Ze trouwt met Eye of sauron, ondanks dat hij elke week vreemd gaat. Dat doet ze zelf ook, met allemaal CK modellen. Ze is gelukkig.
Woont in een gigantische villa met een zwembad. Waar ik elke dag mag langskomen.

Laatst gewijzigd op 12-04-2007 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:10
Verwijderd
Ik krijg een heel lief kind met Kunst die heel idealistisch is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 23:09 :
we krijgen een derde kind
Het is een meisje.
Ze is een beetje dom (heeft ze niet van mij ) Maar een super leuke uitstraling. Ze is altijd heel lief, vrolijk en enthousiast.
Ze trouwt met Eye of sauron, ondanks dat hij elke week vreemd gaat. Dat doet ze zelf ook, met allemaal CK modellen. Ze is gelukkig.
Woont in een gigantische villa met een zwembad. Waar ik elke dag mag langskomen.
maar ons eerste kind
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:15
Bongalientje
Bongalientje is offline
dan krijgen we een 4e kind.
Het is gelukkig, doet vwo heeft veel vriendjes en vriendinnetjes, waarvan een aantal heele goede. Ze is sportief, mooi, leert snel en bijna altijd vrolijk. Het is Soija's lievelingskind en Soija doet alles voor haar.

Ze kan alleen heel slecht tegen onrecht.

Dus haalt ze Soija over, om zijn verbannen eerste kind weer te accepteren zoals hij/zij is.
Soija geeft het een kans en komt er achter hoe leuk zijn eerste kind is!
Oud 12-04-2007, 22:19
Verwijderd
ik doe niet aan lievelingskinderen

onze eerste kind gaat dood, en kunst laat zich sterriliseren, we leven nog lang en gelukkig met onze drie kids
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:21
Verwijderd
Jullie laten mij kinderloos
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:21
Bongalientje
Bongalientje is offline
Leekah krijgt veramerikaanste kinderen.
Die te veel TV kijken en cola drinken.
Dan krijgt ze een kind met mij, en ik wil echt niet dat mijn kinderen cola drinken! Dus dat moet allemaal afgeleerd!

Het worden 2 leuke meisjes met blond haar, Ze houden heel vel van elkaar en gaan ook altijd met elkaar om, ze dragen de zelfde kleding en zijn slecht uit elkaar te houden.
Oud 12-04-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 12-04-2007 @ 23:21 :
Jullie laten mij kinderloos
adopteren dan
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 23:22 :
adopteren dan
Mag ik jou adopteren?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 12-04-2007 @ 23:22 :
Mag ik jou adopteren?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 23:23 :
Maar dan moet je wel weer lang haar hebben en je moet in Brabant komen wonen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:26
Bongalientje
Bongalientje is offline
Nog een kind met Leekah.
Aangezien ik sterf als het 1 is, wordt het toch weer slecht op gevoed.
Met veel cola. Het heeft altijd gaatjes en is vaak ziek.

Zodra cola besluit de prijs omhoog te gooien, raakt ze falliet of moet ze afkicken, het afkicken wordt haar dood.
Oud 12-04-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 12-04-2007 @ 23:26 :
Maar dan moet je wel weer lang haar hebben en je moet in Brabant komen wonen
nee, jij moet naar rdam komen, alles voor je kind en ik ga dii weekend ofzo mn haar weer knippen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:29
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 23:26 :
Nog een kind met Leekah.
Aangezien ik sterf als het 1 is, wordt het toch weer slecht op gevoed.
Met veel cola. Het heeft altijd gaatjes en is vaak ziek.

Zodra cola besluit de prijs omhoog te gooien, raakt ze falliet of moet ze afkicken, het afkicken wordt haar dood.
Heb je zo'n slecht beeld van mijn opvoedkwaliteiten?

Het derde kind van mij en kunst is erg eenzaam omdat het aandacht wil van haar ene moeder, Kunst maar dat gaat niet want die is al doodgegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 23:27 :
nee, jij moet naar rdam komen, alles voor je kind en ik ga dii weekend ofzo mn haar weer knippen
Ik ben Rotterdam niet voor niets ontvlucht
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:31
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
leekah schreef op 12-04-2007 @ 23:29 :
Heb je zo'n slecht beeld van mijn opvoedkwaliteiten?

Het derde kind van mij en kunst is erg eenzaam omdat het aandacht wil van haar ene moeder, Kunst maar dat gaat niet want die is al doodgegaan.
Het komt door mijn nare bui.
Oké ik kom tot leven en we krijgen nog een kind.
Geen gewoon kind, een geadopt kind!
Een heeel mooi chinees mannetje van 3 Met pretoogjes en kattekwaad. MAaar heel lief
Oud 12-04-2007, 22:32
Verwijderd
Citaat:
leekah schreef op 12-04-2007 @ 23:31 :
Ik ben Rotterdam niet voor niets ontvlucht
*kinderbescherming belt: "hallo, mijna mama heeft me achtergelaten in rdam."*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:33
Bongalientje
Bongalientje is offline
Nare offtopic mensen!
Kom ontopic, ik heb al 100 kinderen gemaakt daarnet. Maar jullie doen niet mee!

Het kind van SOija en mij komt niet, want Soija wil me niet. Hij heeft liever een dolfijn
Oud 12-04-2007, 22:34
Verwijderd
Leekah en ik krijgen een hetroseksuele tomboy als kind. Ze speelt als kind met GI Joe poppen. Ze gaat het leger in. Trouwt met haar officier. En ze is ook kunstenares.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 23:33 :
Nare offtopic mensen!
Kom ontopic, ik heb al 100 kinderen gemaakt daarnet. Maar jullie doen niet mee!

Het kind van SOija en mij komt niet, want Soija wil me niet. Hij heeft liever een dolfijn
wel maar je bent gesterriliseerd omdat jij travestieten kindjes wil
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:36
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-04-2007 @ 23:35 :
wel maar je bent gesterriliseerd omdat jij travestieten kindjes wil
Ik kies toch niet voor een travestiet kind! Dat komt er gewoon

Soija krijgt geen kind, ik was zwanger. Maar Soija was bang voor een travestiet: dus laten we het weghalen
*das naar*
Oud 12-04-2007, 22:37
Verwijderd
ontopic dan maar:
Kunst en ik doen mee aan een onderzoek waarmee getest wil worden of twee vrouwen samen ook kinderen kunnen krijgen. Hierdoor worden onze eicellen bij elkaar gesmolten waardoor er geen sperma nodig is om een kindje te krijgen. Dit lukt alleen treedt er een kleine mutatie op waardoor we een tweeling krijgen. Het zijn twee meisjes en ze zijn allebei heel verschillend.
De ene is echt een meisjemeisje met twee vlechtjes en een strikje in elk vlechtje. Ze heet Heidi en is heel verlegen. Ze wil later als ze groot is ook mama worden maar het blijkt dat ze geen kinderen kan krijgen en daarom laat ze een nieuwe baarmoeder implanteren want dat kan tegen die tijd.
Het andere meisje is meer een jongensmeisje en ze speelt graag met lego. Ze is heel erg slim en wil later dokter worden. Dit wordt ze ook alleen blijkt dan dat ze scheel kijkt en dat ze bij elke operatie die ze uitvoert grote fouten maakt daardoor. Ze wordt aangeklaagd door de tuchtcommissie en krijgt een hele grote boete nadat ze een operatie heeft uitgevoerd bij Maxima en die mislukt is
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:45
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 12-04-2007 @ 23:36 :
Ik kies toch niet voor een travestiet kind! Dat komt er gewoon

Soija krijgt geen kind, ik was zwanger. Maar Soija was bang voor een travestiet: dus laten we het weghalen
*das naar*
nee
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:51
Tink*
Tink* is offline
Soija, ons kind wordt een halfbloedje met krulletjes. En waarschijnlijk wel gewoon normaal qua socialiteit, alleen heel onzeker.
Oud 12-04-2007, 23:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten