Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij krijg je met Soija sowieso mooie kindjes ![]() Dus het is een mooi kindje, het is een meisje, maar ook een beetje een jongen. Het laat zich ombouwen. Waardoor het veel negatieve aandacht krijgt en gediscrimineerd wordt. Hier wil ze/hij iets aan doen, dus joint ze de anti-discriminatie club. Daarin is hij/zij heel succesvol! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een heel mooi jongetje, dat op zijn papa Soija lijkt, qua uiterlijk. Hij is heel lief en vanaf zijn 4e erg geliefd bij zijn vriendinnetjes.. Ook bij de ouders van de anderen kindjes. Hij wordt nooit verwaand, verwend of arogant! Hij blijft altijd lief. Doet Havo en daarna Pabo. Hij gaat dus op de basisschool werken. Waar alle kindjes hem leuk vinden. Hij heeft vanaf zijn 14e af en toe vriendinnetjes, waar het steeds serieuzer wordt. Uiteindelijk trouwt hij met een prof. tennisspeler!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het derde kind van mij en kunst is erg eenzaam omdat het aandacht wil van haar ene moeder, Kunst maar dat gaat niet want die is al doodgegaan. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oké ik kom tot leven en we krijgen nog een kind. Geen gewoon kind, een geadopt kind! Een heeel mooi chinees mannetje van 3 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Soija krijgt geen kind, ik was zwanger. Maar Soija was bang voor een travestiet: dus laten we het weghalen *das naar*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin Zwanger, wat te doen. LRS. | 68 | 06-04-2011 21:28 | |
Liefde & Relatie |
Ik word vader unkwnown | 55 | 11-03-2011 11:20 | |
De Kantine |
Hoe gaat jullie kindje heten? Muchacha | 180 | 10-04-2005 11:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje m.b.t. erfelijkheid Nadine. | 22 | 29-03-2005 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 |