Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg 'ombijt' tegen ontbijt. Of 'ochtendeten'.
Oh en de titel van dit topic. Ik dacht eerst tien keer dat zijn fiets kapot was, toen begreep ik het en aahhhhw. ![]() Laatst gewijzigd op 17-04-2011 om 09:10. |
![]() |
|
Altijd als ik op marktplaats kom moet ik lachen om de categorie 'kinderen en baby's'
ik weet natuurlijk wel dat het spullen voor kinderen en baby's zijn, maar het lijkt net of ze kinderen verkopen ![]() (en ja, ik moest het uitleggen, voordat weer allemaal mensen me erop gaan wijzen...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
(It’s the end of the summer. A high-school aged customer comes in.)
Customer: “Hi, I’m looking for Frankenstein by ‘J somebody’.” Me: “Actually, that was written by Mary Shelley. We have several copies.” Customer: “No, it’s written by ‘J somebody’. Look it up.” (I look it up. It’s definitely written by Mary Shelley.) Customer: “Hang on, I’ll call my mom.” (He comes back.) Customer: “It’s Frankenstein by Jane Eyre.” Me: “Sorry sweetheart, looks like you have to read two books.” Customer: “Aw man!” |
![]() |
|
Het aantal koopzondagen in Nederland wordt niet verruimd. Een voorstel hiervoor van D66 en GroenLinks krijgt in de Tweede Kamer geen meerderheid, met name omdat de partijen de cruciale steun missen van de PVV, zo bleek donderdag.
Eigenlijk is de PVV, gedoogpartner van het kabinet, een grote voorstander van meer koopzondagen. Maar PVV-Kamerlid Dion Graus erkende ruiterlijk de regering hierover niet in problemen te willen brengen. Wat een clown :') |
![]() |
||
Citaat:
Waarom kan Henk niet autorijden? Hij is een steen. Waarom kan Henk wel goed keuzes maken? Hij is een kiezelsteen. Waarom kan Henk ook goed koken? Hij is een baksteen. Waarom is Henk zo goed? Hij is een KEI. lol ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ontopic: echt, wát? ![]() ![]() omg ![]() ![]() |
![]() |
|
De familiepaasgrap met een twist. Normale paasgrap (ontstaan toen broer en ik klein waren en logeerden bij opa en oma): lege dop op de kop in eierhouder, wij: ooopaaaa we hebben nog een lekker eitje voor je *grijns*. Opa: ooooh, dat ziet er lekker uit, tjongejonge, nou nou *tikt heel hard op lege dop, kijkt extra beteuterd* Wij heel hard lachen. Paasgrap anno 2011: broer heeft echter niet gezien dat er een extra ei was. Vader zet ei in eierhouder, zegt: J, we hebben nog een lekker eitje voor je *grijns*. Broer denkt aan vroeger, speelt spelletje mee (oooh mmmm dat ziet er lekker uit, tjongejonge) en ramt keihard op een nog vol ei. Hele familie pist vervolgens bijna in de broek van het lachen.
You had to be there.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd