Oud 16-05-2011, 11:12
Verwijderd
Hij stuurde me vandaag een heel emotioneel bericht dat hij misschien een beetje stil was, omdat hij zo onder de indruk van me was en zich realiseerde dat er niet meer in zat, terwijl hij me de leukste vrouw vindt die hij in lange tijd is tegen gekomen en dat het hem pijn doet. Ahhwww.
En dat hij nadat hij me gisteren nog gesmst had, zijn telefoon is kwijtgeraakt in de trein.

Ik heb hem niet naar behandeld hoor en ik heb ook helemaal niets gezegd of laten blijken dat ik zijn aanpak wat onhandig vond (ik heb gezegd dat ik de afstand Maastricht-Utrecht gewoon te ver vond), maar jeetje! Deze jongen is gewoon te lief. Daar kan ik ja toch niks mee!
Advertentie
Oud 16-05-2011, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Hij stuurde me vandaag een heel emotioneel bericht dat hij misschien een beetje stil was, omdat hij zo onder de indruk van me was en zich realiseerde dat er niet meer in zat, terwijl hij me de leukste vrouw vindt die hij in lange tijd is tegen gekomen en dat het hem pijn doet. Ahhwww.
En dat hij nadat hij me gisteren nog gesmst had, zijn telefoon is kwijtgeraakt in de trein.

Ik heb hem niet naar behandeld hoor en ik heb ook helemaal niets gezegd of laten blijken dat ik zijn aanpak wat onhandig vond (ik heb gezegd dat ik de afstand Maastricht-Utrecht gewoon te ver vond), maar jeetje! Deze jongen is gewoon te lief. Daar kan ik ja toch niks mee!
Arme Ertur!
Oud 16-05-2011, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Arme Ertur!
Oud 16-05-2011, 12:04
KreZor
KreZor is offline
Mijn vriend gaat weer studeren. Vanaf februari gaat hij een tweejarige master in Utrecht doen (waar ik ook gestudeerd heb). Dat is een vreemd idee gezien het feit dat ik de afgelopen 5 jaar heb gestudeerd en hij de 'kostwinner' was (afgezien van mijn bijbanen). Ik ben heel benieuwd hoe het gaat als de rollen omgedraaid worden.

Maar geen reden tot zorgen vooralsnog, het gaat verder heel erg goed .
Oud 16-05-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Arme Ertur!
Oud 16-05-2011, 15:49
Lente
Lente is offline
oeioeioei Tigerly
Oud 16-05-2011, 16:33
Verwijderd
Wel potverdrie Krista
Oud 16-05-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Wel potverdrie Krista
Het herinnerde me er wel aan dat ik je nog terug moest smsen.
Oud 16-05-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
oeioeioei Tigerly
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een triestigheid hè!
Ik PM je nog even.
Oud 16-05-2011, 18:02
Verwijderd
@ St*r: yep, dus welkom in mijn onduidelijkheid... Want dat kunnen we blijkbaar nog wel.
Oud 16-05-2011, 18:08
Lente
Lente is offline
ik heb me weer aangemeld bij zo'n site en misschien had ik ietsje langer moeten wachten want ik vind het toch een beetje creepy allemaal
Oud 16-05-2011, 20:54
ilse
ilse is offline
Het is zo raar, we sturen elkaar de hele dag berichtjes, alleen die nergens over gaan.. Hebben we elkaar gewoon niets te zeggen, is het een aantrekkingskracht zonder iets verder? M'n buik doet wel nog steeds raar en hij heeft me mee uit eten gevraagd.. Maar de volgorde van alles is door elkaar, we vertrouwen elkaar voor geen cent want allebei denken we van de ander dat het een spelletje is en toch.. Pff verwarrend.. En dan de timing, blegh..

Maar hij is wel cute (a)
Oud 16-05-2011, 21:16
Verwijderd
Fail @ TIgerly Is dit nou diezelfde gast als die jongen waar je geen tijd voor hhad om af te spreken?

ot: Ja en nou zie ik hem twee weken niet en dat is echt kut. En mijn school doet stom zodat ik al mijn toetsen drie weken eerder in moet leveren en ik raakte in paniek maar hij deed lief. <3
Oud 17-05-2011, 07:43
Verwijderd
Nee, dat ik weer een andere. Die is wél leuk. Maar met hem moet er maar snel een tweede date komen. Ik wil weten hoe het zit!
Oud 17-05-2011, 09:10
Catch
Catch is offline
Scharrel/rebound verteld dat ik niks vastigs wil, ligt die hele jongen na 1.5 week een beetje aanrommelen in de kreukels. Het is wat zeg
Oud 17-05-2011, 09:46
Dott
Dott is offline
zul je altijd zien
Oud 18-05-2011, 00:31
igfy
igfy is offline
@skyblue Het is inderdaad wel snel gegaan, maar ik heb mijn verblijf ook met 10 dagen ingekort. Had een vliegticket voor 29 mei, maar mijn ouders zijn hier nu op vakantie en ik heb besloten dat ik met hen mee terug ga. Dit omdat ik op dit moment voornamelijk nog moet schrijven aan mijn scriptie en dat lukt niet in een dormitory waar je meet z'n tweeen op 11 vierkante meter woont en met z'n 50-en een keuken deelt. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan me nergens echt goed concentreren, ook niet in de bieb oid.

De afgelopen 2 uur heb ik van mensen afscheid genomen. Het voelt op dit moment vooral heel raar. Hoewel ik met veel mensen maar oppervlakkig contact had, is het toch gek om te weten dat je elkaar waarschijnlijk nooit meer ziet. Er zullen misschien een paar mensen bij zitten met wie ik via het internet contact ga blijven houden.

De komende paar dagen breng ik met mijn ouders door, ik ben benieuwd hoe ik dat volhoud. Ik heb al sinds een jaar of 5 niet zo lang meer met mijn ouders doorgebracht...
Oud 18-05-2011, 09:13
ilse
ilse is offline
Ik heb het verpest, teveel uitdagen en lopen kloten en het niet vertrouwen.

Maar.. ik voel me tegelijk ook een stuk rustiger dus misschien dat dit wel beter is Niet de onzekerheid en onveiligheid en zeker nu niet, de week oor m'n tentamens.
Oud 18-05-2011, 10:44
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ St*r: yep, dus welkom in mijn onduidelijkheid... Want dat kunnen we blijkbaar nog wel.
Hm ja dat is idd wel erg onduidelijk, jullie hebben er ook niet echt over gepraat toen hij er was?

ot: Hm vanmorgen een gesprek gehad over dat hij het moeilijk vindt om over dingen te praten waar hij mee zit. Hij heeft dat nooit echt gedaan, lost het liever in z'n eentje op, en is bang dat ik hem minder leuk ga vinden als hij erover praat.. Gister merkte ik ook dat hij ergens mee zat, en dan vind ik het maar stom dat hij er niet over wil praten. Vind het ook best belangrijk in een relatie dat je alles kan zeggen en er voor elkaar bent, en zo laat hij dat niet echt toe ofzo. Maarja, iig fijn dat we er over gepraat hebben maar hij kan natuurlijk niet zo snel veranderen als hij nooit echt over die dingen gepraat heeft. Daarna was het ook wel weer goed, hij is gewoon heel leuk Hopelijk zie ik 'm vanavond nog even..
Oud 18-05-2011, 17:02
Neko*
Neko* is offline
Met liefste dinnie plannen aan het maken en het is zo leukleukleuk dat zij net zo enthousiast is als ik dat ben, maar we daarnaast nog wel heel praktisch kunnen nadenken. <3
Oud 18-05-2011, 18:12
Mr.Manson
Mr.Manson is offline
Slecht.
Oud 18-05-2011, 19:12
Verwijderd
Ik ben echt gek op hem, nog steeds.
Oud 19-05-2011, 13:34
Verwijderd
@ St*r: nee niet echt... Maar het voelt toch heel anders dan toen we bijna 2 jaar geleden voor het eerst een paar keer gezoend hebben. Lang verhaal en moeilijk uit te leggen, want het is ook vooral het gevoel. Maar toch
@ igfy: kan het me voorstellen! Hoop dat het leuk is met je ouders!

OT: Er gaan de komende dagen heel wat van de mensen waar ik veel mee omga al weg. De tijd mag dus van mij nog wel wat sneller gaan En de smsfrequentie is even opgevoerd naar ongeveer iedere avond... zucht.
Oud 19-05-2011, 14:38
ST*R
ST*R is offline
@ Skyblue: Nouja iig heel erg leuk dat hij langs gekomen is (zegt ook wel iets lijkt me), en wie weet wat er allemaal gebeurt als je weer terug bent

ot: Gister keek ik 'm aan toen hij op de bank zat, en dacht: omg wat ben je leeukkk . Hopelijk zie ik 'm snel weer!
hij zei dat ik een seksmachine was, maar ik kan gewoon echt geen genoeg van hem krijgen
Oud 19-05-2011, 15:47
Catch
Catch is offline
Beter laat ik me niet opnaaien door al dit, maar beter krijg ik ook duidelijkheid
Oud 19-05-2011, 16:56
Noctiluca
Noctiluca is offline
Oh oh, vanavond een feestje waar hij ook aanwezig is.. Mijn maag maakt nu al koprollen bij de gedachte hem te zien
Oud 19-05-2011, 19:31
ilse
ilse is offline
Hij wilde me vandaag zien. En morgen. En we zien elkaar zaterdag op t werk.. Oei.. Ik had t toch verpest, hoe kan dat nou weer? M'n buik begint gelukkig wel weer een klein beetje normaal te doen, kan weer wat eten gelukkig..
Denk dat ik niet af ga spreken, toch druk met toetsen, dus dan wachten tot zaterdag..
Oud 19-05-2011, 21:40
Lorelei
Lorelei is offline
Hij is zo superlief
Oud 19-05-2011, 22:20
Rationeel
Rationeel is offline
weet ik wel!

Oud 19-05-2011, 22:44
Lente
Lente is offline
pff suf smsje, rare gast
Oud 19-05-2011, 23:33
ilse
ilse is offline
OMG
dat verandert de zaak
Oud 20-05-2011, 07:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
weet ik wel!

Pff
Oud 20-05-2011, 11:07
Verwijderd
Ik heb een nesteldrangopvlieger en wil alleen maar heel dichtbij 'm zijn
Oud 20-05-2011, 14:53
Nienna*
Nienna* is offline
Pfff volgens mij was ik even voor het gemak vergeten dat liefdesverdriet zó kut voelt.. leuke dingen doen dan maar!
Oud 20-05-2011, 15:49
Verwijderd
Het is uit.
Oud 20-05-2011, 16:21
Verwijderd
Oud 20-05-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Het is uit.
Je maakt een grapje, toch zeker?
Oud 20-05-2011, 17:36
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Je maakt een grapje, toch zeker?
Het is geen grapje --> zie saaitopic #1884 (de vorige dus)
Oud 20-05-2011, 18:16
Verwijderd
Nee. Ik heb het vanmiddag uitgemaakt. Hij is nu naar zijn moeder aan de andere kant van het land. Morgen komt ie de laatste spullen halen.
Oud 20-05-2011, 18:20
Verwijderd
Jemig pip... Mag ik vragen waarom? Sterkte ermee!
Oud 20-05-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Nee. Ik heb het vanmiddag uitgemaakt. Hij is nu naar zijn moeder aan de andere kant van het land. Morgen komt ie de laatste spullen halen.
Aw damn. Niet dat ik jullie persoonlijk ken, of zo, maar ik had het echt niet verwacht. Sterkte ermee, hoor.

Geen kans meer dat het goed komt, of..?
Oud 20-05-2011, 18:42
Verwijderd
Kazet heeft het er altijd over dat relaties maar 3/4/5 jaar moeten duren, dus voor hem zal het wel minder onverwacht zijn...
Oud 20-05-2011, 21:46
Verwijderd
De precieze details over waarom zet ik hier liever niet neer, dat begrijp je wel denk ik. Maar voor mij was de koek in ieder geval op. Ik vind het best verdrietig dat het is afgelopen nu, maar ik denk dat het beter is zo.
Mijn besluit staat in elk geval vast en voor elmer is uit=uit. Dus het zal niet meer goed komen.

maar ja, 3 jaar gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
Oud 20-05-2011, 21:52
Verwijderd
Dat snap ik uiteraard! Ik hoop dat je wel achter je besluit staat en het klinkt alsof je dat doet. ONdanks dat is het natuurlijk kut, sterkte ermee!
Oud 20-05-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
De precieze details over waarom zet ik hier liever niet neer, dat begrijp je wel denk ik. Maar voor mij was de koek in ieder geval op. Ik vind het best verdrietig dat het is afgelopen nu, maar ik denk dat het beter is zo.
Mijn besluit staat in elk geval vast en voor elmer is uit=uit. Dus het zal niet meer goed komen.

maar ja, 3 jaar gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk.
Kan me idd voorstellen dat zelfs als je er volledig achterstaat en weet dat het zo beter is, het toch moeilijk is. Drie jaar is idd niet niets. Sterkte!
Oud 21-05-2011, 16:22
ilse
ilse is offline
Nu alsnog die knal voor mn kop gehad denk ik.. Hoe kan alles na 1 dag ineens zo anders zijn? Tot zaterdag? Whut?? Au

Nu maar heel hard aan m'n tentamens, toch een beetje bij ingeschoten.. Lang leve afleiding..
Oud 22-05-2011, 07:22
Verwijderd
Onverwacht mooie nacht. <3
Oud 22-05-2011, 12:51
Loezzel
Loezzel is offline
Bah, de wijzers gaan steeds meer richting de negatieve kant staan. Enige voordeel is dat ik dit zelf voor het eerst in 6 jaar kan accepteren.
Oud 22-05-2011, 16:39
Verwijderd
Hij smste me vannacht wakker en ik was zo slaperig dat ik het smsje niet goed gelezen had. Dus nu is mijn antwoord een beetje raar voor wat hij eigenlijk gevraagd had Want het kwam er op neer dat hij vroeg of ik zijn date wil zijn naar iets waar ik ook gewoon voor uitgenodigd ben
Oud 22-05-2011, 21:55
Akhlys
Akhlys is offline
Sinds vrijdag aan het sms'en met een meisje die ik heb leren kennen op m'n vrijwilligerswerk. M'n buurjongen had haar meegenomen. Was echt heel gezellig en dus contact blijven houden.
Verder helemaal geen contact met het meisje waar ik de laatste tijd al gezeik mee had. Ze reageert helemaal niet meer op smsjes of iets, dus ze kan de schijt krijgen.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten