Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriend gaat weer studeren. Vanaf februari gaat hij een tweejarige master in Utrecht doen (waar ik ook gestudeerd heb). Dat is een vreemd idee gezien het feit dat ik de afgelopen 5 jaar heb gestudeerd en hij de 'kostwinner' was (afgezien van mijn bijbanen). Ik ben heel benieuwd hoe het gaat als de rollen omgedraaid worden.
Maar geen reden tot zorgen vooralsnog, het gaat verder heel erg goed ![]()
|
Het is zo raar, we sturen elkaar de hele dag berichtjes, alleen die nergens over gaan.. Hebben we elkaar gewoon niets te zeggen, is het een aantrekkingskracht zonder iets verder? M'n buik doet wel nog steeds raar en hij heeft me mee uit eten gevraagd.. Maar de volgorde van alles is door elkaar, we vertrouwen elkaar voor geen cent want allebei denken we van de ander dat het een spelletje is en toch.. Pff verwarrend.. En dan de timing, blegh..
Maar hij is wel cute (a) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Fail @ TIgerly
![]() ot: Ja en nou zie ik hem twee weken niet en dat is echt kut. En mijn school doet stom zodat ik al mijn toetsen drie weken eerder in moet leveren en ik raakte in paniek maar hij deed lief. <3 |
![]() |
|
@skyblue Het is inderdaad wel snel gegaan, maar ik heb mijn verblijf ook met 10 dagen ingekort. Had een vliegticket voor 29 mei, maar mijn ouders zijn hier nu op vakantie en ik heb besloten dat ik met hen mee terug ga. Dit omdat ik op dit moment voornamelijk nog moet schrijven aan mijn scriptie en dat lukt niet in een dormitory waar je meet z'n tweeen op 11 vierkante meter woont en met z'n 50-en een keuken deelt. Ik heb het geprobeerd, maar ik kan me nergens echt goed concentreren, ook niet in de bieb oid.
De afgelopen 2 uur heb ik van mensen afscheid genomen. Het voelt op dit moment vooral heel raar. Hoewel ik met veel mensen maar oppervlakkig contact had, is het toch gek om te weten dat je elkaar waarschijnlijk nooit meer ziet. Er zullen misschien een paar mensen bij zitten met wie ik via het internet contact ga blijven houden. De komende paar dagen breng ik met mijn ouders door, ik ben benieuwd hoe ik dat volhoud. Ik heb al sinds een jaar of 5 niet zo lang meer met mijn ouders doorgebracht...
|
Ik heb het verpest, teveel uitdagen en lopen kloten en het niet vertrouwen.
Maar.. ik voel me tegelijk ook een stuk rustiger dus misschien dat dit wel beter is Niet de onzekerheid en onveiligheid en zeker nu niet, de week oor m'n tentamens.
||
Citaat:
ot: Hm vanmorgen een gesprek gehad over dat hij het moeilijk vindt om over dingen te praten waar hij mee zit. Hij heeft dat nooit echt gedaan, lost het liever in z'n eentje op, en is bang dat ik hem minder leuk ga vinden als hij erover praat.. Gister merkte ik ook dat hij ergens mee zat, en dan vind ik het maar stom dat hij er niet over wil praten. Vind het ook best belangrijk in een relatie dat je alles kan zeggen en er voor elkaar bent, en zo laat hij dat niet echt toe ofzo. Maarja, iig fijn dat we er over gepraat hebben maar hij kan natuurlijk niet zo snel veranderen als hij nooit echt over die dingen gepraat heeft. Daarna was het ook wel weer goed, hij is gewoon heel leuk ![]()
|
Verwijderd
|
@ St*r: nee niet echt... Maar het voelt toch heel anders dan toen we bijna 2 jaar geleden voor het eerst een paar keer gezoend hebben. Lang verhaal en moeilijk uit te leggen, want het is ook vooral het gevoel. Maar toch
![]() @ igfy: kan het me voorstellen! Hoop dat het leuk is met je ouders! OT: Er gaan de komende dagen heel wat van de mensen waar ik veel mee omga al weg. De tijd mag dus van mij nog wel wat sneller gaan ![]() |
![]() |
|
@ Skyblue: Nouja iig heel erg leuk dat hij langs gekomen is (zegt ook wel iets lijkt me), en wie weet wat er allemaal gebeurt als je weer terug bent
![]() ot: Gister keek ik 'm aan toen hij op de bank zat, en dacht: omg wat ben je leeukkk ![]() hij zei dat ik een seksmachine was, maar ik kan gewoon echt geen genoeg van hem krijgen ![]()
|
Hij wilde me vandaag zien. En morgen. En we zien elkaar zaterdag op t werk.. Oei.. Ik had t toch verpest, hoe kan dat nou weer? M'n buik begint gelukkig wel weer een klein beetje normaal te doen, kan weer wat eten gelukkig..
Denk dat ik niet af ga spreken, toch druk met toetsen, dus dan wachten tot zaterdag.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen kans meer dat het goed komt, of..? |
![]() |
|
Verwijderd
|
De precieze details over waarom zet ik hier liever niet neer, dat begrijp je wel denk ik. Maar voor mij was de koek in ieder geval op. Ik vind het best verdrietig dat het is afgelopen nu, maar ik denk dat het beter is zo.
Mijn besluit staat in elk geval vast en voor elmer is uit=uit. Dus het zal niet meer goed komen. maar ja, 3 jaar gaat je niet in de koude kleren zitten natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij smste me vannacht wakker en ik was zo slaperig dat ik het smsje niet goed gelezen had. Dus nu is mijn antwoord een beetje raar voor wat hij eigenlijk gevraagd had
![]() ![]() |
![]() |
|
Sinds vrijdag aan het sms'en met een meisje die ik heb leren kennen op m'n vrijwilligerswerk. M'n buurjongen had haar meegenomen. Was echt heel gezellig en dus contact blijven houden.
Verder helemaal geen contact met het meisje waar ik de laatste tijd al gezeik mee had. Ze reageert helemaal niet meer op smsjes of iets, dus ze kan de schijt krijgen.
|
![]() |
|
|